fbpixel

Search icon
Search
Milan Fashion Week: Τι είδαμε στα shows των Fendi, Alberta Ferretti, Roberto Cavalli & Etro
TRENDS & CATWALKS

Milan Fashion Week: Τι είδαμε στα shows των Fendi, Alberta Ferretti, Roberto Cavalli & Etro

Δείτε τα highlights που ξεχωρίσαμε!


Η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου έχει ξεκινήσει δυναμικά με την ανοιξιάτικη Ready-to-wear μόδα να ξεδιπλώνεται μπροστά μας σε glamorous σκηνικά. Δείτε τι μας τράβηξε την προσοχή στα εντυπωσιακά shows των Fendi, Alberta Ferretti, Roberto Cavalli και Etro.


Fendi Spring'24 Ready-to-wear

"Όταν βρίσκομαι στη Ρώμη, κάθε μέρα περπατάω από το ξενοδοχείο μέχρι το Κολοσσαίο φορώντας τα ακουστικά μου. Είναι σαν να ακούω το soundtrack μιας φανταστικής ταινίας με χαρακτήρες της Fendi που βλέπω στο δρόμο", λέει ο Kim Jones. "Στη Ρώμη, υπάρχει μια κομψότητα στην ευκολία και στο να μη νοιάζεσαι για το τι σκέφτονται οι άλλοι - αυτό είναι πραγματική πολυτέλεια. Σε αυτή τη συλλογή, ήθελα να καθρεπτιστεί αυτό."

Υπό τους ορχηστρικούς ήχους του κομματιού "This Bitter Earth" της Dinah Washington του 1960, οι καλεσμένοι, συμπεριλαμβανομένων των Linda Evangelista, Naomi Campbell, Amber Valletta, Kate Moss, Demi Moore, Cara Delevingne, κάθισαν πάνω και ανάμεσα σε γιγαντιαίες τσάντες Fendi Baguette, οι οποίες ήταν φιλοτεχνημένες από λευκό γύψο και έμοιαζαν με αρχαίους ρωμαϊκούς πυλώνες.

00015-fendi-spring-2024-ready-to-wear-credit-gorunway.webp
00025-fendi-spring-2024-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

Σε αυτή την πασαρέλα, η ανδρική ραπτική και η χρηστικότητα συγχωνεύτηκαν με τις γυναικείες ευαισθησίες - όπως φάνηκε σε υπερμεγέθη παλτό, αποδομημένα πλεκτά, ένα παπούτσι μπαλέτου με καρφωτή σόλα, τις αναδιπλωμένες κουρτίνες στη μέση των κομμένων παντελονιών και μανίκια που στερεώνονταν στη λαιμόκοψη και τυλίγονταν γύρω από ένα μόνο χέρι. Το πουδρένιο μπλε -μια απόχρωση που ο Jones διπλασίασε στη συλλογή SS23 του Fendi- εξισορροπήθηκε με τις έντονες αποχρώσεις του πορτοκαλί, του καφέ και τα όξινα κίτρινα. Η προσθήκη αποχρωματισμένων κοντών γαντιών όχι μόνο σε μια συλλογή SS, αλλά και σε βραδινά ρούχα, ήταν ένα ξεχωριστό αξεσουάρ - σχεδόν μια προέκταση των βραβευμένων τσαντών Peekaboo, Baguette, Origami και των νέων τσαντών Flip.

00004-fendi-spring-2024-ready-to-wear-credit-gorunway.webp
00020-fendi-spring-2024-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

Τα πλυμένα μεταξωτά φορέματα εκτυπώθηκαν με τρόπο που το λογότυπο με το διπλό F να αναβλύζει απαλά σε φιδίσιο σχέδιο, ενώ τα φορέματα που κατασκευάστηκαν από πλέγματα γυαλιστερών κυκλικών καρφιών σιλικόνης που συνδέθηκαν με θερμότητα πάνω στο ύφασμα είχαν μια συμπαγή εμφάνιση αλλά την κίνηση και το τύλιγμα κάποιου αδιαπέραστου υγρού. Ένα αποτύπωμα-παζλ του double-F της δεκαετίας του 1990 ανασύρθηκε από το αρχείο για να αναβιώσει σε αφηρημένα πάνελ από δέρμα νάπα, τα οποία επικολλήθηκαν σε φορέματα και παλτό. Ο Jones έφερε επίσης ένα απόλυτα vintage στιλ στην ανοιξιάτικη συλλογή της μάρκας για την άνοιξη του '24 με το χαρακτηριστικό colour blocking αλλά και μια σειρά από τα κλασικές δερμάτινες γόβες με ψηλά πέλματα, χρυσές λεπτομέρειες.

Εν μέσω φημών ότι αυτή θα μπορούσε να είναι η τελευταία επίδειξη του Jones για τον ιταλικό οίκο, όπου η πολυτέλεια βασίζεται στην άνεση και την ήρεμη αυτοπεποίθηση, αναρωτιόμαστε ποιος θα τον διαδεχτεί. 

Alberta Ferretti Spring'24 Ready-to-wear

Λίγες ματιές στο show της Alberta Ferretti, που πραγματοποιήθηκε στο Cortile della Rocchetta στο ιστορικό Castello Sforzesco του Μιλάνου, ο άνεμος ανέβηκε και τα κλασικά chiffon φορέματα της Ferretti έμοιαζαν σαν να χορεύουν.

00032-alberta-ferretti-spring-2024-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

Το λευκό σιφόν με το ασύμμετρο μπούστο που είναι ραμμένο από τη μία πλευρά και απαλά ντραπέ στην άλλη, είναι υποδειγματικό. Σε άλλα έδωσε μια πιο σύγχρονη πινελιά με λεπτομέρειες δακτυλιδιών, ή πλευρικά κοψίματα στολισμένα με χοντρή μεταλλική αλυσίδα.

00044-alberta-ferretti-spring-2024-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

Η Ferretti έχει επικεντρωθεί στην επέκταση της γκάμας της. Η ελαφρότητα που χαρακτηρίζει τα βραδινά της στιλ δεν έχει πάντα μεταφερθεί στα καθημερινά της ρούχα, αλλά το opening φόρεμα που ξεχειλίζει από τον έναν ώμο και άνοιξε την επίδειξη και τα μακριά λευκά φορέματα με χειροποίητες πιέτες που ακολούθησαν είχαν την άνεση που μπορεί να αναζητήσει κανείς.Διατήρησε την ατμόσφαιρα με ριγέ βαμβακερές πιτζάμες και ένα shirt dress - που έμοιαζαν με resort-wear pieces.

00003-alberta-ferretti-spring-2024-ready-to-wear-credit-gorunway.webp
00049-alberta-ferretti-spring-2024-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

Στη συνέχεια, υπήρξε μια σειρά από tailored looks, στενά κομμένα, oversized ή με τσέπες - ένα πραγματικό μείγμα από σιλουέτες - καθώς και μερικά looks με μίνι φούστες. Για το βράδυ υπήρχε εξίσου μεγάλη ποικιλία, συμπεριλαμβανομένης μιας ομάδας από δικτυωτά φορέματα και μιας άλλης σειράς από μεταξωτές κορδέλες σφιχτά πλεγμένες μεταξύ τους.

Roberto Cavalli Spring'24 Ready-to-wear

Στο ιταλικό χρηματιστήριο στο Μιλάνο, ο Fausto Puglisi του Roberto Cavalli έντυσε τον χώρο με ένα jungle πράσινο, μεταμορφώνοντας πλήρως τον χώρο. Σε συνέχεια της προηγούμενης σεζόν, η οποία ήταν η πρώτη φορά που ο Puglisi δεσμεύτηκε σε επίπεδα υπερβολής που θυμίζουν Cavalli από τότε που υπέγραψε στο brand το 2020, αυτά τα ρούχα ήταν πλήρως φορτωμένα με σχέδια και διακοσμητικά φτερών και δεν ήταν λίγη η ποσότητα του εκτεθειμένου ντεκολτέ. 

00039-roberto-cavalli-spring-2024-ready-to-wear-credit-gorunway.webp
00025-roberto-cavalli-spring-2024-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

Σε σιλουέτα και ατμόσφαιρα, ήταν πιστό στις χίπικες καταβολές του Cavalli. Αναπαρήγαγε το ασημένιο λευκό criss-cross bandeau top της Cher και το bell bottom σε μαύρο χρώμα, ενώ τα χαρακτηριστικά μαντήλια της Cortese, τυλιγμένα γύρω από το κεφάλι και φορεμένα χαμηλά πάνω από τα φρύδια, συμπλήρωναν κάποιες από τις άλλες εμφανίσεις.

00054-roberto-cavalli-spring-2024-ready-to-wear-credit-gorunway.webp
00009-roberto-cavalli-spring-2024-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

Η ανανέωση μιας ετικέτας κληρονομιάς απαιτεί όχι μόνο μια έντονη εκτίμηση για το παρελθόν, αλλά και μια ματιά για το μέλλον. Η Puglisi παρουσίασε επίσης και ροζ αποχρώσεις, και την προσοχή τράβηξε ένα μαύρο φόρεμα από ελαστική δαντέλα κεντημένο με βοτανικά μοτίβα και διάστικτο με κρύσταλλα, και με δαντελωτή λαιμόκοψη - ήταν sexy με τον σωστό τρόπο του Cavalli, χωρίς περιττά πρόσθετα.

Etro Spring'24 Ready-to-wear

Ο Marco De Vincenzo περιηγείται πολύ στο τεράστιο αρχείο της Etro, έναν θησαυρό σπάνιων υφασμάτων και σχεδίων όπου χάνεται κανείς. Την ανοιξιάτικη συλλογή του φέτος, την ονόμασε "Nowhere".

Ως έννοια, μπορεί να κάνει το μυαλό να γυρίσει προς πολλές κατευθύνσεις. "Αυτή η συλλογή είναι ένα "πουθενά", δεδομένου ότι είναι ένα μείγμα του οράματός μου, των ψευδαισθήσεων και των εμμονών μου που αναμειγνύονται με την εξαιρετική τέχνη της Etro στην προμήθεια των πιο σπάνιων μοτίβων και υφασμάτων σε όλο τον κόσμο", δήλωσε

00001-etro-spring-2024-ready-to-wear-credit-gorunway.webp
00017-etro-spring-2024-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

Η τόλμη και η ιδιορρυθμία του De Vincenzo ήταν η κόλλα που κράτησε τη συλλογή συνεκτική. "Δεν υπάρχουν παραπομπές, δεν υπάρχουν αναγνωρίσιμες αποδόσεις, όλα ζωντανεύουν σε ένα μαγικό μη-τόπο", είπε. Χωρίς να φοβάται να αντιμετωπίσει προκλητικά σχήματα, απροσδόκητες αντιπαραθέσεις όγκων (XXXL δερμάτινα σακάκια φορεμένα πάνω από στράπλες κυκλικά φορέματα) και περιττές περιπλοκές της κατασκευής (άφθονο στρίψιμο, κόμπους, πλέξιμο και κοψίματα), ο De Vincenzo χαράζει μια ξεχωριστή θέση δροσιάς για την Etro, κάμπτοντας τους κώδικες της σε μια ζωηρή, οπτικά συναρπαστική απόδοση.