Από τις πιο πετυχημένες καμπάνιες και video που έχει δημιουργήσει ποτέ στην ιστορία του θα μπορούσε κανείς να πει ότι είναι η νέα πρόταση του οίκου Marni για τη Fall/Winter 2018 κολεξιόν του. Το σετ είναι τοποθετημένο σε έναν δρόμο στο πουθενά, χαμένο από τον χρόνο και τον χώρο -θα μπορούσε να είναι οπουδήποτε επάνω στη γη- ενώ το concept θέλει ένα κολάζ διαφορετικών σε ηλικία και στιλ ανθρώπων να περιγράφουν τα συναισθήματα που τους γεννά η λέξη Marni και ποιος άνθρωπος θα μπορούσε να κρύβεται πίσω απ' αυτήν.
Πίσω από τον φωτογραφικό φακό βρίσκεται ο Jamie Hawkesworth -που πρόσφατα "υπέγραψε" και την καμπάνια του οίκου Alexander McQueen - ενώ την καλλιτεχνική διεύθυνση έχει ο γνωστός στον χώρο Giovanni Bianco των GB65.
Η εναλλαγή προσώπων και η έξυπνη ιδέα της περιγραφής, χωρίς ο θεατής να γνωρίζει για ποιο πράγμα μιλάνε τελικά όλοι αυτοί οι άνθρωποι έως το τέλος του video, όπου όλες οι γνώμες συγκλίνουν στη λέξη Marni και πλέον γίνεται κατανοητό το concept, σε συνδυασμό με τα εντυπωσιακά ρούχα της νέας συλλογής, δημιούργησαν ένα πολύ ιδιαίτερο και εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Σίγουρα μια, όχι τόσο αναμενόμενη αλλά έξυπνη και ενδιαφέρουσα, καμπάνια που αξίζει να κλικάρει κανείς!
Η συλλογή Marni διατίθεται στη Θεσσαλονίκη στο κατάστημα Intervista.