Σε λιγότερο από δύο εβδομάδες μέχρι να φτάσουμε στο Swedish Midsommar - τη μεγαλύτερη μέρα του βόρειου ημισφαιρίου - ο Ian Griffiths μετέβη στη Στοκχόλμη για να απολαύσει το φως. Η collection Max Mara Resort 2024 συνδυάζει την ιταλική τέχνη και πολυτέλεια με τη σουηδική λαογραφία και μαγεία, η οποία παρουσιάστηκε μέσα στο Blue Hall, το Δημαρχείο της Στοκχόλμης και ετήσια τοποθεσία της τελετές απονομής των βραβείων Nobel.
Η ιταλική μάρκα προσκάλεσε περίπου 120 επισκέπτες στη σουηδική πρωτεύουσα, προσφέροντας ξεναγήσεις σε μουσεία τέχνης, εκδρομές με σκάφη και επισκέψεις στο Μουσείο Vasa, έναν μοναδικό χώρο που περιέχει το καλύτερα διατηρημένο πλοίο του 17ου αιώνα. Στο show και στο δείπνο που συνέδεαν τον πραγματικό με το φανταστικό κόσμο παρευρέθηκαν η Demi Moore, η Lily Collins, η Amy Adams και άλλοι fashion A-listers υπακούοντας στο λευκό, αιθέριο dress code με λουλουδάτα στεφάνια.
H Max Mara ούσα μια αποκλειστικά γυναικεία μάρκα που ιδρύθηκε από τον Achille Maramotti το 1951 για να ενδυναμώσει μέσω της ένδυσης μια νέα γενιά οικονομικά χειραφετημένων γυναικών, η συλλογή απαιτούσε μια εξαιρετικά θηλυκοκεντρική ιστορία προέλευσης. Ξεκίνησε κάνοντας νεύμα στους Vikings και στη λαογραφία, στη βασίλισσα Χριστίνα της Σουηδίας και στις προοδευτικές γυναίκες πρωταγωνίστριες του Ibsen. Τέλος απέτισε φόρο τιμής στη Selma Lagerlöf, την ακτιβίστρια που το 1909 τιμήθηκε με το βραβείο Νόμπελ, για το συγγραφικό της έργο και την επιρροή που είχε στο δικαίωμα ψήφου.
Μια συλλογή που ενσωματώνει στοιχεία όπως η σουηδική ποδιά, ανανεωμένη σε πολύ κομψά χίπικα φορέματα. Λαμβάνοντας κλασικά Max Mara και προσθέτοντας Scandi πινελιές φούντες και πριτσίνια. Τα μίνι γιλέκα έγιναν αμάνικα σακάκια με ξεφτισμένες άκρες, ενώ τα κλασικά παλτό Camelandia τελείωσαν με μανίκια από αρνίσιο πόδι στα τέλη του 19ου αιώνα.
Άλλα στοιχεία -όπως η αντίθεση των μανικετόκουμπων με τα φορέματα από σιφόν ή ταφτά πουκάμισα- παρέπεμπαν ευθέως στην Lagerlöf, η οποία περιφρονούσε τις αστικές συμβάσεις και είχε ομοφυλόφιλους συντρόφους όταν αυτό ήταν παράνομο. Συνολικά, ο δημιουργικός διευθυντής της Max Mara, Ian Griffiths, αναπαρήγαγε το είδος των ρούχων που θα μπορούσαν να είχαν φορέσει οι ηρωίδες του Ibsen, καθώς αγωνίζονταν ενάντια στην στενόμυαλη κοινωνία της εποχής τους.
Οι λαϊκές σταυροειδείς ραφές στα μεταξωτά πουκάμισα-φόρεμα με σμόκιν μετατράπηκαν σε φορέματα με χρωματικά μπλοκ. Αυτά προανήγγειλαν ενός φλοράλ φινάλε με τα επτά λουλούδια τα οποία, όπως λέγεται, πρέπει να συλλέγετε στο Midsummer και στη συνέχεια να τα τοποθετείτε κάτω από το μαξιλάρι σας πριν κοιμηθείτε για να μάθετε την ταυτότητα της αληθινής σας αγάπης σε ένα όνειρο.
Κεντημένα ή με ζακάρ, γιρλάντες σε πουκάμισα και μποξεράκια, κοστούμια με στρώσεις, ένα midi με γιλέκο και μια σειρά από ελκυστικά maxi φορέματα. Αυτές οι περιοδεύουσες επιδείξεις resort, που διανύουν πλέον την πέμπτη σεζόν τους, επιτρέπουν στον οίκο να αφηγείται νέες ιστορίες προκειμένου να αναδείξει νέες πλευρές και έτσι να πυροδοτήσει το ενδιαφέρον μιας νέας γενιάς γυναικών.
Το show έρχεται μετά από δύο resort επιδείξεις Max Mara σε λατινικά κλίματα, την Ίσκια και τη Λισαβόνα, καθώς η Griffiths αποφάσισε να κοιτάξει βόρεια για έμπνευση αυτή τη σεζόν. Κληθείς να προσδιορίσει το DNA της Max Mara, ο Griffiths απαντά: «Μια γυναίκα αποφασισμένη να είναι η καλύτερη - μια νικήτρια του Νόμπελ σε όποιον τομέα και αν βρίσκεται. Έχει ανακαλύψει τη δύναμη των ρούχων ως εργαλείο, ένα από τα πολλά για να ενδυναμώσει τον εαυτό της. Έχει ανακαλύψει τη δύναμη της σιωπής».
Δείτε ολόκληρο το show παρακάτω