Ο γαλλικός οίκος Louis Vuitton ενώνει τις δυνάμεις του με τον οργανισμό της UNICEF και μαζί προσπαθούν να εκπληρώσουν ένα κοινό στόχο: να έχουν όλα τα παιδιά του κόσμου ένα καλύτερο αύριο. Η 12η Ιανουαρίου αποτέλεσε την μέρα που δημιουργήθηκε το hashtag #MakeAPromise, το οποίο αποσκοπούσε στο να διαδοθεί το συγκεκριμένο εγχείρημα και να μαζευτούν τελικά τα χρήματα που θα βοηθούσαν τα άπορα παιδιά της Γης. Η Louis Vuitton σχεδίασε ειδικά για αυτόν τον σκοπό ένα ασημένιο κρεμαστό με μία κλειδαριά, το οποίο συμβολίζει την προστασία που θα έπρεπε να εξασφαλιστεί στα παιδιά, αλλά και την αφοσίωση του ίδιου του οίκου στην επίτευξη του στόχου αυτού. Ένα μέρος των εσόδων από την πώληση των κρεμαστών θα δοθεί στην UNICEF με σκοπό την φροντίδα, την σίτιση και την εκπαίδευση των παιδιών που το έχουν πραγματική ανάγκη. Η Selena Gomez που είναι πρέσβειρα της UNICEF από τα 17 της ενημέρωσε τον κόσμο για την φιλανθρωπική προσπάθεια μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram, ανεβάζοντας μια φωτογραφία με τον καλλιτεχνικό διευθυντή της Louis Vuitton, Nicolas Ghesquiere και δηλώνοντας περήφανη για την συνεργασία αυτή.