Η επιτυχία ενός brand μεταφράζεται στο να κάνει τη φιλοσοφία του εμπειρία. Το παριζιάνικο Maison Kitsuné το έχει καταφέρει. Οι ιδρυτές του, Gildas Loaëc και Masaya Kuroki, έξυπνα του έδωσαν το 2002 την ονομασία “Kitsuné”, που στα γιαπωνέζικα σημαίνει «αλεπού» και θεωρείται πως έχει την ικανότητα ν’ αλλάζει την εμφάνιση και το πρόσωπό του. Αυτό ακριβώς κάνει και το brand, που εκτός από το fashion label, περιλαμβάνει μια δισκογραφική εταιρία και το διάσημο πλέον Café Kitsuné, ξεδιπλώνοντας το συνεχώς εξελισσόμενο όραμά του.
KEIMENO ANTA ΑΛΤΗ