Οι αντιθέσεις βρίσκονται στο επίκεντρο της διαφημιστικής καμπάνιας της Artemide, η οποία εδώ και πολλά χρόνια ενσωματώνει στην φιλοσοφία και τα προϊόντα της την έννοια του “The Human Light”, του φωτισμού που σέβεται τον άνθρωπο και το φυσικό του περιβάλλον μέσω της επιλογής καινοτόμων υλικών και της χρήσης νέων τεχνολογιών.
Φέτος, η Artemide λανσάρει πέντε νέα μοντέλα διάσημων σχεδιαστών και αρχιτεκτόνων: Zaha Hadid (Genesy), Ross Lovegrove (Cosmic Leaf), Carlotta de Bevilacqua (Altrove), Giuseppe Maurizio Scutella (Pirce), Karim Rashid (Doride). Προϊόντα τα οποία με το φως τους φέρνουν στην επιφάνεια τις ιστορίες πέντε προσωπικοτήτων, τόσο γνωστών όσο και άγνωστων, απλών ανθρώπων, οι οποίοι έχουν ένα κοινό: Μια ζωή αφιερωμένη στον προσωπικό τους αγώνα παλεύοντας για τα ιδανικά, την ελευθερία και την επιβίωση τους.
Η καμπάνια της Artemide μας οδηγεί μέσα σε μια νοητή γκαλερί στις αίθουσες της οποίας παρουσιάζονται τα πορτραίτα της Aung Sang Suu Kyi, βραβευμένης με Νόμπελ Ειρήνης πολιτικού της Βιρμανίας, της Κουβανής ακτιβίστριας Υoani Sanchez, του λόγιου Θιβετιανού Ghesce Yesce Tobden, καθώς και απλών ανθρώπων όπως της Anisgul ή του Mohammed, οι οποίοι κατάφεραν να υπερνικήσουν το σκοτάδι του πολέμου και της καταπίεσης, και να βρουν το φως της ελευθερίας.
KEIMENO ΦΑΝΗ ΜΥΛΩΝΑ