fbpixel

Search icon
Search
Le Bleu: Ο Jacquemus καλεί τους fashion lovers στο νέο pop-up store του στο θρυλικό Selfridges
FASHION NEWS

Le Bleu: Ο Jacquemus καλεί τους fashion lovers στο νέο pop-up store του στο θρυλικό Selfridges

Ένας μπλε κόσμος που αντλεί έμπνευση από το υγρό στοιχείο και σαγηνεύει τους περιηγητές


Και ποιος μπορεί να ξεχάσει το full of pink pop-up κατάστημα του Simon Porte Jacquemus στο Παρίσι; Ο Γάλλος fashion designer επιστρέφει με ένα παρόμοιο concept, αυτήν τη φορά στο Λονδίνο και συγκεκριμένα στο θρυλικό εμπορικό Selfridges (400 Oxford St, London W1A 1AB, United Kingdom).

Κατακτώντας τον εμβληματικό χώρο του Corner Shop, το διάσημο brand έχει καλύψει τα πάντα σε μπλε χρώμα, κάτι που ταιριάζει απόλυτα, λαμβάνοντας υπόψη ότι η αναδυόμενη εμπειρία ονομάζεται "Le Bleu". Ο Jacquemus, για τη δημιουργία αυτού του pop-up καταστήματος, άντλησε έμπνευση από το υγρό στοιχείο και οτιδήποτε παραπέμπει σε θάλασσα.

Step into the Blue...
selfridges-le-bleu-jacquemus-selfridges-le-vestiaire-33.jpg


Στην πραγματικότητα, όλος ο χώρος είναι μια σουρεαλιστική ερμηνεία του μπάνιου του Simon Porte Jacquemus και διαθέτει αποκλειστικές χρωματικές αποχρώσεις των τσαντών "Chiquito" και "Bambino" του γαλλικού brand, καθώς και μια πληθώρα ρούχων, όπως hoodies και T-shirts, αλλά και κομμάτια από την πρόσφατη "Le Splash" collection.

Το κατάστημα είναι ανοιχτό όλο το 24ωρο και μια επίσκεψη εκεί αποτελεί μια once-in-a-lifetime εμπειρία για κάθε λάτρη της μόδας. Όλα ξεκίνησαν με μια ταμπλέτα που αφρίζει σε ένα ποτήρι από τον νιπτήρα του μπάνιου του Creative Director, Simon Porte Jacquemus. «Ήθελα να δημιουργήσω τρελές και μη ρεαλιστικές εγκαταστάσεις, όλες σχετικές με εικόνες νερού και μπάνιου», είπε.

selfridges-le-bleu-jacquemus-selfridges-242427.jpg


Η όλη εμπειρία δε μετατρέπεται μόνο στο τέλειο location για shopping -για όσους λατρεύουν το μπλε χρώμα-, αλλά αποτελεί κι ένα super wow spot για φωτογραφίες και videos στα social media, όπως άλλωστε είχε συμβεί και με το αντίστοιχο κατάστημα στην Πόλη του Φωτός.

Μιλώντας για το νέο του design project, ο Simon Porte Jacquemus αναφέρει: «Το Selfridges ήταν πάντα ένας εξαιρετικός συνεργάτης, για πολλά χρόνια. Η συνεργασία μας δυναμώνει κάθε χρόνο. Θέλαμε να δημιουργήσουμε αυτή την ειδική εγκατάσταση μαζί και να έχουμε ένα δυνατό οπτικό κι εκπληκτικό σκηνικό για τους πελάτες. Το Corner Shop είναι μια αναπαραγωγή ενός μπάνιου με γιγάντιο, δυσανάλογο τρόπο, με καθαρά, minimal πλακάκια, σε ένα όμορφο μπλε χρώμα».

Και συμπληρώνει: «Για όλο αυτό άντλησα έμπνευση από το σπουδαίο έργο του Jacques Tati. Μου αρέσει το πώς δημιουργεί αισθητηριακές και οπτικές εμπειρίες στις ταινίες του. Όλα είναι πολύ γραφικά, αλλά τρελά και απροσδόκητα. Λατρεύω το όραμά του για την αρχιτεκτονική και το πώς δημιουργεί παιχνιδιάρικες καταστάσεις με σεληνιακό σκηνικό. Επίσης, μου αρέσει το πώς οι ταινίες του καλούν τους ανθρώπους να μην παίρνουν τον εαυτό τους στα σοβαρά».

selfridges-le-bleu-jacquemus-selfridges-le-vestiaire-32.jpg


Ένα από τα σημαντικότερα highlights του καταστήματος αποτελεί το γεγονός πως υπάρχει ένα μηχάνημα αυτόματης πώλησης εφοδιασμένο με τις αποκλειστικές τσάντες "Chiquito" και "Bambino", τις οποίες μπορείτε να αγοράσετε ανά πάσα στιγμή. Το όλο theme παραπέμπει σε αποδυτήρια πισίνας, με τον μινιμαλισμό να κυριαρχεί σε κάθε γωνία και τα πάντα να είναι σε αποχρώσεις του μπλε.

Extra blue experience: Για να «βυθιστείτε» στον δημιουργικό κόσμο του Jacquemus, το Selfridges καλεί τους επισκέπτες να απολαύσουν τις σχετικές γαλλικές προβολές στο σινεμά του εμπορικού. Το "Mon Oncle" του Jacques Tati προβάλλεται στις 8 Μαΐου και, παραμένοντας στο μπλε θέμα, μπορείτε να παρακολουθήσετε το "Blue is the Warmest Color" στις 6 Μαΐου.

Περιηγηθείτε στην gallery για να ανακαλύψετε περισσότερες φωτογραφίες του pop-up store!