Η Lady Gaga και ο Tony Bennett, ένα από τα πιο παράξενα ζευγάρια της μουσικής βιομηχανίας, θα πρωταγωνιστήσουν στη χριστουγεννιάτικη καμπάνια των H&M υπό τους ήχους του τραγουδιού ‘’It Don’t Mean A Thing’’ του νέου άλμπουμ Cheek to Cheek. Ο σκηνοθέτης της διαφήμισης Johan Renck δήλωσε ότι η καμπάνια είναι εμπνευσμένη από τη λάμψη και τη χλιδή της δεκαετίας του 40’ με την Gaga να θυμίζει τη Cher με φουντωτό μαύρο μαλλί, ενώ κυριαρχεί η γιορτινή διάθεση που απαθανατίζεται με χιουμοριστικό υπόβαθρο. Σε όλη τη διάρκεια των γιορτών, το διάσημο brand θα συγκεντρώνει χρήματα για την Care, μια ανθρωπιστική οργάνωση που δουλεύει με στόχο την καταπολέμηση της φτώχειας παγκοσμίως. Ακόμα, θα πωλείται ένα ειδικό σετ για δώρα και με κάθε αγορά η H&M Conscious Foundation θα προσφέρει τη διπλή αξία του στην Care. Το βίντεο και η διαφημιστική καμπάνια θα είναι διαθέσιμη στο hm.com από τις 25 Νοεμβρίου.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΛΙΚΗ ΣΙΑΜΚΟΥΡΗ