fbpixel

Search icon
Search
Είστε fashion lover; Όλα τα νέα που αξίζει να γνωρίζετε
FASHION NEWS

Είστε fashion lover; Όλα τα νέα που αξίζει να γνωρίζετε

Όλα όσα κέντρισαν το ενδιαφέρον μας στον κόσμο της μόδας την εβδομάδα που μας πέρασε


Βαδίζουμε ολοταχώς προς την καρδιά της άνοιξης και ο κόσμος της μόδας «ανθίζει» όπως τα λουλούδια. Μπορεί αυτήν την εβδομάδα την προσοχή να «έκλεψε» το show του Dior στην Βομβάη της Ινδίας, όπου παρουσιάστηκε η Fall 2023 collection, παρόλα αυτά εμβληματικοί οίκοι και διάσημα brands συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν με τις καινούριες τους συλλογές και καμπάνιες.

Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω και ανακαλύψτε όλα όσα κέντρισαν το ενδιαφέρον στον λαμπερό fashion world!

Balmain x Beyoncé

337303205-982528206001230-356634086830049046-n.jpg

Πρόκειται για ένα νέο, το οποίο «τάραξε» τα νερά της μόδας από την προηγούμενη εβδομάδα. Ο οίκος Balmain συνεργάζεται με τη Beyoncé, για μια ιστορική couture συλλογή που περιλαμβάνει 16 looks -τον ίδιο αριθμό με τα tracks στο πολυβραβευμένο άλμπουμ της queen Bey, Renaissance. Οι δυο τους συνεργάστηκαν γι’ αυτή τη συλλογή, «παντρεύοντας» άψογα την κληρονομιά του γαλλικού οίκου με την αισθητική της Beyoncé και φυσικά, το concept του άλμπουμ που γιορτάζει την κουλτούρα των clubs και της queer κοινότητας.

Η συλλογή Renaissance Couture by Beyoncé x Balmain είναι η αναγνώριση όλων όσων έχει προσφέρει η queer κοινότητα στη μόδα και την ποπ κουλτούρα, ενώ, αναγνωρίζει και τις πρωτιές που έχουν κατακτήσει δυο μαύρες προσωπικότητες, όπως είναι η Beyoncé και ο Olivier Rousteing, στον χώρο της μουσικής και της μόδας. Η ανακοίνωση έγινε με αφορμή το εξώφυλλο της Queen Β στη γαλλική Vogue.

«Σας ευχαριστώ Olivier Rousteing και Balmain που φέρατε τη Renaissance στη ζωή, στην υψηλή ραπτική. Το να σχεδιάσω πλάι σας ήταν απλευθερωτικό – ευχαριστώ που μου επιτρέψατε να γιορτάσω την ανθρώπινη υπόσταση, να πάρω καλλιτεχνικά ρίσκα, να ξεπεράσω όρια και να εκφράσω τον εαυτό μου ελεύθερα», ανέφερε σε ανάρτησή της η διάσημη τραγουδίστρια. 

Bottega Veneta, New Fashion Show at Beijing

220228102625-bottega-veneta-tease-full-169.jpg

Ο Matthieu Blazy, ο οποίος παρουσίασε τη νέα του συλλογή για το φθινόπωρο/χειμώνα 2023 για τον οίκο Bottega Veneta τον περασμένο μήνα, αποφάσισε να επαναλάβει το show του, αυτήν τη φορά εκτός Ευρώπης και πιο συγκεκριμένα στο Πεκίνο της Κίνας. Σηματοδοτώντας την τρίτη συλλογή του καλλιτεχνικού διευθυντή για τον ιταλικό οίκο, η συλλογή θα περιλαμβάνει επιπλέον νέες εμφανίσεις που δημιουργήθηκαν ειδικά για την παρουσίαση στην πασαρέλα της κινεζικής πρωτεύουσας. Η εκδήλωση έρχεται στο πλαίσιο της στρατηγικής της Bottega Veneta να επεκτείνει την παρουσία της στη χώρα, η οποία περιλαμβάνει εορτασμούς για το Σεληνιακό Νέο Έτος με την κατάληψη του Σινικού Τείχους της Κίνας.

Η Bottega Veneta εγκατέλειψε «αθόρυβα» τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης υπό τη διεύθυνση του Daniel Lee, απενεργοποιώντας όλους τους λογαριασμούς της στο Instagram, το Twitter και άλλα μέσα στο 2021. Ωστόσο, λίγο πριν από την επίδειξη FW23 του Blazy τον περασμένο μήνα, το brand επαναλειτούργησε τον λογαριασμό της στο Weibo - μία από τις μεγαλύτερες social media πλατφόρμες στην Κίνα -, σηματοδοτώντας μια αλλαγή κατεύθυνσης υπό το τιμόνι του Blazy.

Haralas, SS23 campaign

haralas-ss23-campaign-9.jpg

Το διάσημο brand υποδημάτων Haralas, με σύνθημα #BeBoldBeHaralas εισέρχεται δυναμικά με τολμηρή και ανανεωμένη διάθεση στη σεζόν SS23, παρουσιάζοντας τη νέα της καμπάνια, με μια fresh και μοντέρνα οπτική. Μέσα από ένα οn-the-road κινηματογραφικό fashion film και φωτογραφικό υλικό, ξεδιπλώνεται η εξόρμηση μιας fashion παρέας σε μια ειδυλλιακή αμμώδη παραλία, απεικονίζοντας μια καλοκαιρινή, ανέμελη και playful ατμόσφαιρα. Για άλλη μια σεζόν, τα latest trends όπως και τα πιο fashionable υποδήματα και αξεσουάρ παίρνουν πρώτο πλάνο και γίνονται συνώνυμο του Haralas.

H καμπάνια φέτος εστιάζει σε ένα νεανικό roadtrip το οποίο παίρνει ζωή με πρωταγωνιστές τους: Αναστασία Δημητρά - το νέο αστέρι της ελληνικής δισκογραφίας, Natasha Kay - δημοφιλής τραγουδίστρια & youtuber, Μαλαματένια Παλατσίδη- fashion Ιt-girl και content creator, Όλγα Ντάλλα – μοντέλο, Ηρακλής Tsuzinov – μοντέλο και νικητής του GNTM.

Τα key-pieces που συνθέτουν τη γυναικεία συλλογή, περιλαμβάνουν statement πέδιλα, πλατφόρμες, clogs, mules, σανδάλια, chunky sneakers και μπαλαρίνες. Αναπόσπαστο μέρος της συλλογής αποτελούν και οι καθημερινές και ευρύχωρες τσάντες χειρός, οι stylish τσάντες ώμου αλλά και τα βραδινά clutches που ολοκληρώνουν τα σύγχρονα looks του καλοκαιριού και απογειώνουν κάθε εμφάνιση. Από τη δική της πλευρά, η ανδρική συλλογή χαρακτηρίζεται από άνεση και στιλ, ικανοποιώντας όλες τις προτιμήσεις και συνθέτοντας ιδανικά urban looks με brands όπως μεταξύ άλλων Boss Shoes, UGG, Mexx και Guy Laroche.

Άκρως ανέμελη διάθεση, coolness, τόλμη, δυναμισμός, στιλ και μοντέρνα αισθητική είναι οι συνδυασμοί που αποτυπώνουν τον παλμό της μόδας και αποτελούν τα βασικά στοιχεία της καμπάνιας Haralas για τη σεζόν Άνοιξη - Καλοκαίρι 2023.

Mat Fashion, Rebranding

press-image-1.jpg

Η mat fashion, η αμιγώς ελληνική εταιρεία με ηγετική θέση στην ελληνική plus size αγορά και με ισχυρή παρουσία εκτός συνόρων, γυρίζει σελίδα στην ιστορία της μετά από 15 χρόνια, υιοθετώντας μια νέα φιλοσοφία, η οποία αναδεικνύει τα χαρίσματα κάθε γυναικείας προσωπικότητας.

Μία νέα εποχή ξεκινά για το ξεχωριστό brand με την αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας, η οποία ισοδυναμεί με ένα πλήρες rebranding με νέο λογότυπο και αντλεί έμπνευση από όλες εκείνες τις ιδιότητες που καθιστούν το brand χαρισματικό. Η αλλαγή σελίδας προς τη νέα εποχή της mat fashion φέρει την υπογραφή της Milk Branding Professionals, ενώ η νέα εικαστική ταυτότητα του brand σε εμπνέει και σε μαγνητίζει, ακριβώς όπως και κάθε ξεχωριστή συλλογή του. Απευθυνόμενη σε όσες γυναίκες θέλουν να αναδείξουν τη μοναδική ομορφιά τους με αυτοπεποίθηση, η εταιρεία, έχοντας ως κεντρικό μήνυμα το “Charismatic Life”, έρχεται να εμπνεύσει όλες τις γυναίκες και να σηματοδοτήσει μία καινούρια εποχή για το brand.

Stradivarius, Dress Code: Suits

13-mar-23-carmen-emi-imagen-tops-vestidos5253.jpg

Τα κοστούμια θεωρούνται για ακόμα μία σεζόν το βασικό dress code για κάθε είδους περιστάσεις. Για ένα σημαντικό γεγονός, έναν γάμο ή απλά μια μέρα που θέλετε να δώσετε στην εμφάνισή σας έναν ανανεωμένο αέρα, το κοστούμι είναι πάντα η επιλογή που κερδίζει. Για την SS23 season η Stradivarius ποντάρει σε αυτό το κλασικό ρούχο αλλά δίνει προσοχή στις μικρές λεπτομέρειες, που κάνουν πάντα τη διαφορά. Για να δώσει ένα πιο casual twist στο ντύσιμο, το brand συνδυάζει τα blazers με μια μίνι culotte φούστα με πλαϊνό δέσιμο, δημιουργώντας μια πολύ νεανική μονόχρωμη εμφάνιση.

Η επιλογή ενός κοστουμιού με dress pants είναι πάντα επιτυχία και, σε συνδυασμό με oversized blazers και ασύμμετρα τοπ, θα είναι ένα από τα αγαπημένα look για ειδικές περιστάσεις. Plus, το brand παρουσιάζει επίσης αρκετά cropped blazers σε ουδέτερους τόνους όπως λευκό ή ροζ, ένα βασικό ρούχο για όλους όσους θέλουν να αναδείξουν τη σιλουέτα τους.

Falconeri, Active Chic Cashmere

xoris-titlo.jpg

Η Falconeri παρουσιάζει και πάλι το κασμίρ σε όλες τις αποχρώσεις του για την SS23, με μία συλλογή ιδανική για τη μεταβατική περίοδο. Οι απαραίτητοι σύντροφοι στην αλλαγή της σεζόν, τα αμάνικα πουπουλένια μπουφάν διπλής όψης με επένδυση από κασμίρ, επέστρεψαν διαθέσιμα σε μονόχρωμες εκδοχές, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε συνδυασμούς χρωμάτων ή με εμπριμέ σχέδια από νάιλον, τα οποία αυτή τη σεζόν διατίθενται σε δέκα σχέδια: Το must-have Wisteria, πουά σε μπλε φόντο του Atollo και το κλασικό Λαχούρι. Και τα δύο σχέδια διαθέτουν μία ζεστή και άνετη κασμίρ πλευρά σε μονοχρωμία.

Ως ένα πραγματικό must-have στη Falconeri γκαρνταρόμπα, οι αθλητικές φόρμες επιστρέφουν ως το συμβολικό ένδυμα των νεότερων γενεών και του σύγχρονου στιλ, για leisurewear που εξισορροπούν την κομψότητα και την άνεση. Επίσης, σε αυτή τη νέα συλλογή η ποιότητα του ultrafine cashmere συναντά την sporty αίσθηση των ρούχων που είναι αφιερωμένα σε διακοπές και χαλάρωση. Προτείνονται σε μοντέρνα χρώματα της σεζόν – μπλε και φούξια – και μπορούν να φορεθούν σε colour-block ή tone-on-tone σύνολα.

Μεγάλη απήχηση έχει το νέο cashmere πλεκτό jacket, ένα απαραίτητο πανωφόρι με sporty γοητεία. Ένα iconic στιλ από τις δεκαετίες του '80 και του '90 που το brand αναβιώνει στο ύφασμα-σήμα κατατεθέν του, το κασμίρ. Οι τσέπες και οι contrasting ραφές δημιουργούν ένα ευέλικτο στοιχείο που βελτιώνει περαιτέρω την ποιότητα των υλικών. Προτείνεται σε on-trend χρώματα όπως Vanilla Light, Ultramarine Blue και το χρώμα της χρονιάς, το πρωτοφανές φούξια – μία δυνατή και γεμάτη ενέργεια απόχρωση ικανή να ενισχύσει τον δεσμό Falconeri ανάμεσα σε εμάς και τη Φύση.