fbpixel

Search icon
Search
Η νέα holographic boutique του οίκου Louis Vuitton στην Ιαπωνία αποτελεί συνώνυμο της υψηλής αισθητικής
INTERIORS

Η νέα holographic boutique του οίκου Louis Vuitton στην Ιαπωνία αποτελεί συνώνυμο της υψηλής αισθητικής

Μέσα στους iconic χώρους της


Τα μεγαλύτερα fashion houses σε ολόκληρο τον κόσμο, παρά την κρίση της πανδημίας, επεκτείνουν τις εγκαταστάσεις τους, με τα new openings να γίνονται talk of the town και να μονοπωλούν το ενδιαφέρον των αθεράπευτων fashion lovers. Πρόσφατα, μάλιστα, μάθαμε για τη νέα boutique του οίκου Dolce & Gabbana στη Seoul, η οποία μας ενέπνευσε χάρη στην απαράμιλλη γοητεία που εκπέμπει, καθώς και στην iconic αισθητική των luxe χώρων της.

Μερικές εβδομάδες πριν, το επιβλητικό label Louis Vuitton άνοιξε τις πόρτες ενός νέου υπερπολυτελούς καταστήματος στην Ιαπωνία και συγκεκριμένα στην περίφημη συνοικία Ginza. Πρόκειται για ένα τεράστιο κτίριο τεσσάρων ορόφων, που φέρει την ονομασία Ginza Namiki-Dori, το οποίο χτίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του '80. 

1-jwojm.jpg


Χτισμένο γωνιακά -κοινό χαρακτηριστικό πολλών αντίστοιχων καταστημάτων-, είναι αρχιτεκτονικά επιμελημένο το απόλυτο duo στον χώρο του interior design: τον Ιάπωνα αρχιτέκτονα Jun Aoki που σχεδίασε την πρόσοψη και τον με έδρα τη Νέα Υόρκη Peter Marino που επιμελήθηκε τους εσωτερικούς χώρους. Με έμπνευση από τις αντανακλάσεις στο νερό, το γραφείο Jun Aoki & Associates σχεδίασε το όλο καμπύλες και ρυτιδισμούς outodor σκηνικό, δημιουργώντας ένα εφέ τριών διαστάσεων, το οποίο δεν έχουμε ξαναδεί τόσο εντυπωσιακά εκτελεσμένο.

Το εφέ ενισχύεται από δίχρωμο γυαλί, γεννά ατέλειωτες χρωματικές παραλλαγές, οι οποίες ανήκουν στην παλέτα των έντονων holographic αποχρώσεων -με το μπλε, το ασημένιο και το μωβ να κυριαρχούν και να παραπέμπουν σε κάτι τόσο ονειρικό. Παρόμοια φιλοσοφία ακολουθείται και στο indoor σκηνικό, το οποίο πραγματικά σαγηνεύει.

Σε γενικές γραμμές, αυτό που το team ακολούθησε πιστά σαν ιδέα ήταν ένα περιβάλλον απαράμιλλου μοντερνισμού, που να εκφράζει άμεσα το σχεδιαστικό DNA του iconic fashion house. Έτσι, λοιπόν, κι έγινε: μέσα σε ένα φουτουριστικά σχεδιασμένο κτίριο που ξεχωρίζει από χιλιόμετρα για την ιδιαιτερότητά του, έχουν επιλεχθεί glam & classy κομμάτια και ειδικές κατασκευές, μέσα από τις οποίες βρίσκεται στο επίκεντρο η φιλοσοφία και ο unique χαρακτήρας του θρυλικού οίκου.

2-pdHPm.jpg


Εμβαθύνοντας στο εσωτερικό της boutique, ο εντυπωσιασμός που μας προκαλείται οφείλεται στο θεαματικό design, που συνδυάζει τα κλασικά χρώματα και τις μοντέρνες προσθήκες, την glam αίσθηση που μπερδεύεται με τα bold χρώματα και τον φανταστικό φωτισμό. Τα κομμάτια του οίκου φαίνεται πως έχουν βρει το τέλειο περιβάλλον για να πάρουν τη θέση τους, σαν πραγματικά έργα τέχνης. Οι φουτουριστικές γραμμές συνεχίζονται, με την κυκλική σκάλα να ενώνει τους ορόφους, η οποία υψώνεται σε τέσσερις ορόφους - που είναι διακοσμημένος με μια γύψινη ερμηνεία του έργου ζωγραφικής «Wave Blue Line» (1977) της Kimiko Fujimura, κάνοντας τους περιηγητές να θέλουν να ανακαλύψουν ολοένα και περισσότερες λεπτομέρειες.

Οι αποχρώσεις των επίπλων που φέρουν την υπογραφή των Pierre Paulin και Stefan Leo συμπληρώνουν το όλο σκηνικό με τον πιο κομψό τρόπο. Βλέπουμε πως οι ανοιχτόχρωμες ξύλινες επιφάνειες ταιριάζουν απόλυτα με τα neon χρώματα, που λειτουργούν σαν «εκρήξεις» και αποτυπώνουν τη σύγχρονη ματιά των designers στο πώς προσέγγισαν το theme που επικρατεί.

Η εμπειρία του επισκέπτη κορυφώνεται στον τελευταίο όροφο, στο Le Café V, όπου ο διάσημος chef Yosuke Suga συνεργάζεται για δεύτερη φορά με τον οίκο. Από τα τέλη Απριλίου, μάλιστα, το café-εστιατόριο θα διαθέτει και σημείο πώλησης μπάρας σοκολάτας -της Chocolat V-, με τα χρώματα του Louis Vuitton -κάτι που θα δούμε για πρώτη φορά στην ιστορία του fashion house.

Περιηγηθείτε στην gallery & θαυμάστε περισσότερες φωτογραφίες της boutique!