Τα social media αναμφισβήτητα αποτελούν βασικό μέρος της καθημερινότητάς μας, καθώς ήδη τα τελευταία χρόνια κυριαρχούν σε μέγιστο βαθμό στη ζωή μας. Το μέσο που αξιοποιείται περισσότερο όλα τα υπόλοιπα είναι η διαδικτυακή πλατφόρμα του Instagram. Σύμφωνα, με τα τελευταία στατιστικά, οι ενεργοί χρήστες του αυτήν τη στιγμή ανέρχονται σε πάνω από 2 δισεκατομμύρια και συνεχώς αυξάνονται.
Πολλοί το χρησιμοποιούν ως μέσο ψυχαγωγίας, ενώ άλλοι επενδύουν ακράδαντα στη δυναμική του, αποσκοπώντας να φτάσουν στο σημείο που θα αποκομίζουν τα έσοδά τους μέσα από αυτό. Το Instagram θεωρείται -αποδεικνύεται από την απήχησή του- ένα βασικό εργαλείο του marketing. Ειδικότερα, εν έτη 2022 διαπιστώνουμε πως όλο και περισσότερα brands βασίζονται σε αυτό το κομμάτι, προκειμένου να εξελιχθούν και να αυξήσουν τη δυναμική τους. Ας μην ξεχνάμε ότι ο όρος "influencer" οφείλει την εμφάνιση του στο Instagram. Στην πραγματικότητα, αναφερόμαστε στη διαφήμιση, πως δηλαδή μία προσωπικότητα έχει τόση μεγάλη απήχηση, ικανή να επηρεάσει τους υπόλοιπους να επενδύσουν στο προϊόν που παρουσιάζει.
Ακόμη, όμως, και στην περίπτωση που όσοι από εσάς δεν ενδιαφέρεστε να ασχοληθείτε με το συγκεκριμένο όρο, η γνώση χρήσης της πλατφόρμας μόνο θετικά θα σας αποφέρει. Πλέον, στα περισσότερα επαγγέλματα η διατήρηση και η εμπειρία σε αυτό το πλαίσιο, αποτελεί ένα βασικό προσόν. Δεν είναι λίγοι, οι οποίοι αναζητούν νέους ανθρώπους με γνώση στην τεχνολογία, προκειμένου να μπορούν να τους προσφέρουν αρμοδιότητες και στην αξιοποίηση των social media. Γι αυτό το λόγο, πολλοί ξεκινούν από νωρίς την εξερεύνηση στον κόσμο του Instagram και είναι ενεργοί στο προσωπικό τους προφίλ. Άλλωστε, σκεφτείτε πως είναι και ένας τρόπος, για να παρουσιάσετε και το επαγγελματικό σας περιεχόμενο.
Έτσι, λοιπόν, εάν ενδιαφέρεστε μπορείτε να ξεκινήσετε από σήμερα την προσπάθειά σας. Δεν είναι τόσο εύκολο, όσο ενδεχομένως να φαίνεται, αλλά είναι εφικτό. Χρειάζεται προσήλωση και αρκετή ενασχόληση, ώστε να δημιουργήσετε ένα άρτιο αποτέλεσμα. Το μόνο που χρειάζεστε είναι να ακολουθήσετε ορισμένα βήματα , τα οποία θα σας βοηθήσουν να το επιτύχετε.
Συνεχίστε να διαβάζετε & ανακαλύψτε παρακάτω 4 + 1 tips για να βελτιώσετε το feed σας!
Βρείτε την αισθητική που σας χαρακτηρίζει
Ένα εντυπωσιακό προφίλ δεν είναι μόνο αυτό που περιέχει όμορφες εικόνες. Φυσικά κι αυτές διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο, αλλά το πιο απαραίτητο στοιχείο για να ξεχωρίσετε είναι να υιοθετήσετε το στιλ που σας ταιριάζει. Αναζητήστε αυτό που σας εμπνέει και χτίστε το βασισμένο εκεί. Υπάρχουν πολλές θεματικές επιλογές, όπως είναι το minimal, το boho, το ασπρόμαυρο, αντιθέτως το γεμάτο χρώματα. Ακολουθήστε αυτή την πορεία και προσαρμόστε τις φωτογραφίες σας στην ίδια διάθεση.
Ποικιλία σε concepts
Δεν είναι ανάγκη να είστε επαγγελματίες φωτογράφοι για να δημιουργήσετε ένα όμορφο περιεχόμενο. Παρουσιάστε τη δική σας αισθητική και βρείτε το στοιχείο που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε. Ακολουθήστε διάφορα προφίλ που σας αρέσουν, πάρτε ιδέες και εκτελέστε τες με την προσωπική σας «σφραγίδα». Οτιδήποτε και αν δημοσιεύετε θα πρέπει να αφήνει το στίγμα σας, την υπογραφή σας. Σε αυτό το σημείο, να αναφέρουμε πως ένα ιδιαίτερο feed δημιουργείται και από εικόνες από τα τοπία γύρω σας, από απλές καθημερινές συνήθειες και όχι αποκλειστικά με τον εαυτό μας.
Εξασκηθείτε στην επεξεργασία
Θα βρείτε αρκετά applications, τα οποία θα σας βοηθήσουν να απογειώσετε το προφίλ σας. Άλλες για photoshop, άλλες για την διαχείριση των χρωμάτων… θα μάθετε να βελτιώνετε την ποιότητα μιας εικόνας. Αυτό δεν σημαίνει πως χρειάζεται να κάνετε υπερβολές σε φίλτρα, καθώς τότε θα παραπέμπει σε κάτι «ψεύτικο». Χρησιμοποιήστε τόσο, όσο να αποδίδουν ένα αποτέλεσμα τύπου Pinterest. Ίσως από τα πιο δύσκολα βήματα, αλλά με τον καιρό θα γίνεστε όλο και καλύτεροι.
Να ελέγχετε το περιεχόμενό σας
Το μυστικό είναι να διαθέτετε πολλές και διαφορετικές θεματολογίες στις φωτογραφίες σας, αλλά ταυτόχρονα όλες αυτές να δένουν μεταξύ τους και να αλληλοσυμπληρώνονται. Επομένως, προτού αναρτήσετε, δείτε πρώτα εάν ταιριάζει σαν επόμενο post.
Σχεδιάστε το πλάνο σας
Εάν θέλετε να δώσετε στο feed σας μία πιο επαγγελματική «ματιά» τότε το ιδανικό θα ήταν να προγραμματίσετε τις δημοσιεύσεις σας. Δηλαδή, θέστε σε μια σειρά και σημειώστε ποια, πότε, αλλά και τι ώρα θα ανεβαίνει. Αυτό θα σας βοηθήσει να αυξήσετε και τους followers σας, καθώς θα είστε συνεπής στο λογαριασμό σας.