Η Hailey Bieber, η οποία μόλις 28 ετών έχει καταφέρει να αφήσει το στίγμα της τόσο στους επιχειρηματικούς διαδρόμου όσο και στον κόσμο των social media, παραχώρησε μία εκ βαθέων συνέντευξη στο περιοδικό GQ για το τεύχος Δεκέμβριος/Ιανουάριος 2025-2026. Εκεί μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για τη μετάβασή της από το modeling και τη ζωή της μπροστά από τα φώτα της δημοσιότητας σε μια πιο συνειδητή επιχειρηματική και προσωπική πορεία.
Η δημιουργία της Rhode και η επιτυχία του brand

Η Hailey Bieber είναι το πρόσωπο πίσω από την εταιρεία καλλυντικών και skincare προϊόντων “Rhode”, που ιδρύθηκε το 2022 σημειώνοντας αμέσως μεγάλη επιτυχία στις πωλήσεις, αλλά και δημιουργώντας trends στο TikTok και στο Instagram όπως το “glazed donut skin”. Σύμφωνα με την ίδια η επιτυχία της εταιρείας της οφείλεται στην εξαιρετική ποιότητα, την καλή ταυτότητα και την αισθητική, ενώ ξεφεύγει πλήρως από τον όρο ενός απλού beauty brand, δημιουργώντας έναν ολόκληρο τρόπος ζωής.
Τον περασμένο Μάιο το μοντέλο προχώρησε στην πώληση της εταιρείας της στο ποσό του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων στην e.l.f. Beauty σχολιάζοντας πώς: «Πάντα σκεφτόμουν ότι δεν θα πουλούσα την εταιρεία μου αν δεν έφτανε σε αυτό το ποσό. Ή θα γινόταν έτσι ή δεν θα γινόταν καθόλου, χωρίς βέβαια να υπάρχει πάντα ο στόχος της πώλησης. Είπα ότι αν ερχόταν η κατάλληλη ευκαιρία και το κατάλληλο “σπίτι” για αυτήν τότε σίγουρα θα το σκεφτόμουν. Νομίζω ότι με την e.l.f. τσέκαρα όλα τα κουτάκια και ακόμη περισσότερα που είχα στο μυαλό μου».

Αναφερόμενη στα ακραία ποσοστά πωλήσεων της Rhode από τη στιγμή της κυκλοφορίας τους στα καταστήματα Sephora, η Bieber αναφέρει πως: «Όλα όσα έχουν συμβεί με αυτό το brand έχουν ξεπεράσει κατά πολύ ό,τι θα μπορούσα ποτέ να ονειρευτώ και να ελπίζω. Από τη μία με τα Sephora ήμουν αισιόδοξη ότι θα κάναμε το καλύτερο δυνατό γιατί πραγματικά ήθελα να είναι η μεγαλύτερη κυκλοφορία στην ιστορία των καταστημάτων τους. Από την άλλη δεν μπορώ να πω πώς το αποτέλεσμα δεν με άφησε έκπληκτη».
Η οικογένεια, ο Justin Bieber, ο Jack και η καθημερινή ζωή
Η Hailey προτιμά μία απλή καθημερινότητα στη ζωή της: ξυπνά με τον γιο της, κάνει γυμναστική και απολαμβάνει τη ζωή στο σπίτι, ενώ η μητρότητα την έκανε να έχει λιγότερο “FOMO” και να νιώθει πιο άνετα με την ιδέα ότι δεν χρειάζεται να είναι παντού. Με τον Justin προσπαθούν να προστατεύσουν όσο περισσότερο γίνεται τον ενός χρονών γιο τους, Jack, από τα φώτα της δημοσιότητας.

«Και οι δύο νιώθουμε πολύ προστατευτικοί απέναντι στον γιο μας και δεν νομίζω ότι αυτό θα αλλάξει ποτέ. Αλλά η ζωή μας είναι δημόσια, είναι κάτι που δεν μπορούμε να αποφύγουμε, οπότε αντιμετωπίζουμε κάθε κατάσταση όταν έρχεται η ώρα της. Προς το παρόν όμως νιώθω πολύ άνετα με τα πράγματα που μοιραζόμαστε και με αυτά που κρατάμε ιδιωτικά», σημείωσε μεταξύ άλλων.
Σύμφωνα με την 28χρονη: «Η μητρότητα είναι κάτι για το οποίο δεν μπορεί να σε προετοιμάσει κανείς μέχρι να το βιώσεις, όμως τώρα νιώθω πολύ πιο προετοιμασμένη να το ξανακάνω συγκριτικά με το πόσο απροετοίμαστη ένιωθα την πρώτη φορά». Στη συνέχεια, τόνισε μεταξύ άλλων ότι ο ρόλος που ανέλαβε ως μητέρα τη βοήθησε να εμβαθύνει στην πνευματικότητά της.
Προσωπική μεταμόρφωση και ένα νέο lifestyle

Η συνέντευξη αποτυπώνει επίσης μια αλλαγή στην ίδια την προσωπικότητά της. Η Bieber μιλά για τη λέξη «otrovert», για κάποιον δηλαδή που είναι εξωστρεφής αλλά χρειάζεται χρόνο για απομόνωση και ανανέωση. «Ήμασταν στη Νέα Υόρκη, από εκδήλωση σε εκδήλωση. Επέστρεψα στο L.A. και δεν ήθελα να πάω πουθενά για μια εβδομάδα», είπε χαρακτηριστικά.
Το μέλλον του επιχειρηματικού της «σύμπαντος»
Η Bieber δεν μένει όμως μόνο στα καλλυντικά. Αναφέρει πως εργάζεται σε συνεργασία με το brand του συζύγου της, Skylrk, για το σχεδιασμό ενός δερμάτινου jacket, το οποίο πρόκειται για ένα δείγμα ενδιαφέροντος για τον χώρο της μόδας που όμως «Δεν θέλω να ξεκινήσω από το μηδέν».
Παρόλο που δεν φαίνεται έτοιμη να λανσάρει το δικό της clothing brand, ξεκαθαρίζει πως «Μου αρέσουν οι συνεργασίες, ειδικά με ένα brand που είναι τόσο κοντά μου».
