fbpixel

Search icon
Search
Η πρώτη boutique του brand Jimmy Choo έρχεται στο City Link
FASHION NEWS

Η πρώτη boutique του brand Jimmy Choo έρχεται στο City Link

Πρόκειται για μία στρατηγική συνεργασία του Ομίλου Φάις με τον οίκο


Η μόδα κινείται με ταχύτατους ρυθμούς και το ένα νέο διαδέχεται το άλλο. Εχθές όλο το ενδιαφέρον στράφηκε στην εξαγορά του οίκου Versace από τον όμιλο Prada έναντι 1.2 δισεκατομμυρίου ευρώ. Παρόλα αυτά η σεζόν που διανύουμε επιφυλάσσει συνεχώς κι άλλα ενδιαφέροντα πράγματα, κάνοντας τους προβολείς να είναι στραμμένους στον εξαιρετικό fashion world. 

Όμιλος Φάις - Jimmy Choo 

fais.jpg

Ο Όμιλος Φάις, μέσω της εταιρείας Καλογήρου ΑΕ., ανακοίνωσε τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με τον Οίκο Jimmy Choo. Βάσει της συμφωνίας, το πρώτο φυσικό κατάστημα του Jimmy Choo στην ελληνική αγορά θα ανοίξει στο City Link στην Αθήνα, κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2025.

Η εν λόγω επένδυση ευθυγραμμίζεται με την στρατηγική του Ομίλου Φάις για την διαρκή ενίσχυση του χαρτοφυλακίου εμπορικών σημάτων στον κλάδο της πολυτελούς λιανικής και την επέκταση των δραστηριοτήτων με υψηλή προστιθέμενη αξία καθώς και με το μακροπρόθεσμο πλάνο του Ομίλου για την περαιτέρω ανάπτυξη του retail δικτύου του μέσω συνεργασιών με κορυφαία διεθνή brands.

Παράλληλα, εδραιώνει ακόμα περισσότερο τη θέση του Ομίλου Φάις στην εγχώρια και διεθνή αγορά πολυτελών ειδών, αναδεικνύοντας τον ως έναν από τους κορυφαίους retailers στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης στον τομέα του premium fashion retail. Ο Οίκος Jimmy Choo, μέλος του ομίλου Capri Holdings Limited, διαθέτει ένα παγκόσμιο δίκτυο άνω των 200 σημείων πώλησης και ισχυρή παρουσία σε στρατηγικές αγορές πολυτελείας διεθνώς. «Η επιλογή της Καλογήρου για την είσοδο του brand στην Ελλάδα αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στην πολυετή εμπειρία και λειτουργική υπεροχή της εταιρείας στον χώρο του luxury retail», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

ZARA - Minion 

1z4a9023.jpg

H ZARA παρουσίασε το νέο της κατάστημα, το οποίο στεγάζεται σ’ ένα από τα πιο εμβληματικά κτήρια της Αθήνας — το ιστορικό Μινιόν, στην καρδιά της πόλης. Το κατάστημα καταλαμβάνει2.130 τ.μ. εμπορικής επιφάνειας σε τέσσερα επίπεδα και προσφέρει μια πλούσια ποικιλία ενδυμάτων για γυναίκες, άνδρες και παιδιά.

Το νέο αυτό κατάστημα αποτελεί την πιο πρόσφατη έκφραση του μοντέλου καταστημάτων της Zara: ένα εμπορικό concept βασισμένο σε μεγάλα flagship καταστήματα, με ανανεωμένη εικόνα και νέους χώρους παρουσίασης προϊόντων. Είναι επίσης εξοπλισμένο με τα πιο προηγμένα τεχνολογικά μέσα, διασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγορών. Παράλληλα, οι χώροι τύπου boutique, με ξεχωριστό σχεδιασμό και ειδικά επιλεγμένη επίπλωση, αναδεικνύουν τις συλλογές της εταιρείας, δημιουργώντας μια ξεχωριστή σύνδεση ανάμεσα στον επισκέπτη και το προϊόν.

Η εσωτερική διαμόρφωση του Zara Minion έχει σχεδιαστεί με στόχο τη δημιουργία μιας ζεστής, οικείας ατμόσφαιρας, οδηγώντας τον επισκέπτη μέσα από προσεκτικά επιμελημένους χώρους που αποπνέουν διαφορετικούς χαρακτήρες. Επιλεγμένα αντικείμενα αντίκας και διακοσμητικά στοιχεία, ενσωματώνονται αρμονικά με παλαιωμένο ξύλο και σύγχρονες επιφάνειες από ανοξείδωτο ατσάλι, διαμορφώνοντας έναν χώρο όπου η διαχρονική κομψότητα συναντά τη μοντέρνα φινέτσα.

Στο ισόγειο και τον πρώτο όροφο, οι επισκέπτες θα βρουν τις γυναικείες συλλογές, συνοδευόμενες από μια επιλεγμένη γκάμα υποδημάτων και αξεσουάρ, τα οποία παρουσιάζονται σε έναν αποκλειστικό χώρο Shoes & Bags. Στο υπόγειο στεγάζεται η παιδική συλλογή, η οποία περιλαμβάνει και ένα ξύλινο σπιτάκι παιχνιδιού, ειδικά σχεδιασμένο για τους μικρότερους επισκέπτες. Ο δεύτερος όροφος είναι αφιερωμένος στην ανδρική μόδα, μέσα σε ένα κομψό και εκλεπτυσμένο περιβάλλον, με ειδικά διαμορφωμένους χώρους που φιλοξενούν επιλεγμένες σειρές της εταιρείας, όπως η Zara Origins και η Zara Athleticz, η συλλογή αθλητικής ένδυσης. Τέλος, ο τρίτος και τέταρτος όροφος του κτιρίου θα στεγάσουν τα νέα γραφεία της Zara για την ελληνική αγορά.

Tissot - PR 100 Jungfrau Special Edition

kv-jungfrau-pr-100-cmjn.jpg

Η Tissot και το Jungfrau, μακροχρόνιοι συνεργάτες, αποτίουν φόρο τιμής στην ελβετική κληρονομιά με τέσσερα αποκλειστικά ρολόγια εμπνευσμένα από τις αδάμαστες Άλπεις και την ελβετική δεξιοτεχνία. Κάθε ρολόι διατίθεται σε συλλεκτικό κουτί με τρισδιάστατο τοπογραφικό χάρτη της βουνοκορφής, το υψόμετρο της οποίας αποτυπώνεται με λεπτές γραμμές περιγράμματος. Ακριβώς όπως το Jungfrau υψώνεται ως τον ουρανό, ανέγγιχτο από τον χρόνο, αυτή η συνεργασία αντικατοπτρίζει την αρμονία μεταξύ της φύσης και της ελβετικής ωρολογοποιίας, καθιστώντας το ρολόι αυτό ένα πολυπόθητο κομμάτι για συλλέκτες και λάτρεις.

Στο σημείο συνάντησης της γης με τον ουρανό, εκεί όπου ο αέρας αραιώνει και ο ορίζοντας γίνεται απέραντος, ο χρόνος αποκτά έναν διαφορετικό ρυθμό. Αυτός ο ρυθμός αποτυπώνεται στις εκδόσεις PR 100 Jungfrau, οι οποίες τροφοδοτούνται από έναν αξιόπιστο μηχανισμό quartz. Διαθέσιμες σε δύο μεγέθη, 34 mm και 40 mm, προσφέρουν τέλεια εφαρμογή σε κάθε καρπό. Το ένα μοντέλο διαθέτει σκούρο μπλε καντράν με δείκτες νίκελ και έναν δείκτη δευτερολέπτων σε έντονο κίτρινο που παραπέμπει στα χρώματα του τρένου Jungfraubahn, ενώ το άλλο έχει ασημί καντράν με ενδείξεις baton σε χρώμα μπλε του πάγου που αντικατοπτρίζουν την αντίθεση του χιονιού στον αλπικό ουρανό. Το βουνά Jungfrau είναι διακριτικά χαραγμένο σε κάθε καντράν, ενώ το καπάκι της κάσας φέρει την επιγραφή «Jungfrau – Top of Europe», σηματοδοτώντας τη σύνδεσή του με αυτό το δημοφιλές ελβετικό ορόσημο.

Burberry - High Summer Campaign 

burberry-high-summer-2025-16x91-1-scaled.jpg

Το διαχρονικό βρετανικό brand παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Summer 2025 κάτω από τον λαμπερό ήλιο, επιθυμώντας να αποχαιρετήσει τη, μέχρι τώρα, ψυχρή άνοιξη. Με πρωταγωνιστές τη Rosie Huntington-Whiteley και τον Jack Draper, η Burberry «σαλπάρει» στους επτά ωκεανούς με το κλασικό καρό της, επιβιβαζόμενη στο “Check Mate” μαζί με τα μοντέλα Alva Claire και Babacar N’Doye.

Η συλλογή High Summer του brand είναι εδώ για να γιορτάσει, να χαλαρώσει στην παραλία, να παίξει στην άμμο και να βουτήξει από γιοτ-ουρανοξύστες. Από μπεζ μακρυμάνικα έως καρό πουκάμισα, πόλο και μαγιό, η σειρά είναι γεμάτη ναυτικά μοτίβα για να συνοδεύσει τις παραθαλάσσιες δραστηριότητές σου.

«Θέλαμε να αποτυπώσουμε τη χαρά των Βρετανών όταν διασκεδάζουν», λέει ο Lee, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου. «Μια είσοδος γεμάτη ενέργεια στο καλοκαίρι. Η Burberry είναι ένα brand για όλες τις εποχές, μην το ξεχνάτε», συμπλήρωσε. 

Ashley Park - Dior Ambassador 

ashley-park-nisha-johny-jonathan-jacobs-2-11zon-e1744354264999-768x667.webp
Courtesy of Dior

H Ashley Park, η υποψήφια για Tony και Grammy ηθοποιός που είναι πιο γνωστή για τον ρόλο της στη σειρά του Netflix, «Emily in Paris», είναι πλέον πρέσβειρα μόδας και ομορφιάς του Dior.

Στο "Emily in Paris", η Park παίζει το ρόλο της Mindy Chen, της καλύτερης φίλης της Emily και ταλαντούχας τραγουδίστριας που επιδιώκει τις μουσικές της φιλοδοξίες στο Παρίσι ενώ αφήνει πίσω την πλούσια οικογένειά της στην Κίνα.

Στην πρεμιέρα της τέταρτης σεζόν “Emily in Paris”, στη Ρώμη, η Park ήταν ντυμένη με ένα μαύρο κεντημένο φόρεμα Dior Pre-Fall 2024 με λεπτομέρειες με κρόσσια. Παρακολούθησε επίσης το Dior show για την SS25 season. 

Η ηθοποιός ανήκει πλέον στις επίσημες εκπροσώπους του Dior μαζί με άλλες celebrities, όπως η Charlize Theron, η Natalie Portman, η Alexandra Daddario, η Rachel Zegler, η Anya Taylor-Joy, η Jisoo από τις Blackpink και η Jenna Ortega.