Μια ωδή στην αθωότητα, όταν ως παιδιά απολαμβάναμε την φύση και τη ζωή, είναι η ιδέα πίσω από την Pre-Fall 2020 καμπάνια του Gucci που γυρίστηκε από τον Alasdair McLellan, έχοντας φυσικά και την δημιουργική βοήθεια του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου Alessandro Michele και τη σκηνοθεσία του Christopher Simmonds. Μια παιδική φαντασία «υφαίνεται» μέσα στις σκηνές που απεικονίζουν την ομορφιά και τις προσωπικότητες μιας ομάδας ανδρών, γυναικών και των αγαπημένων τους ζώων, συμπεριλαμβανομένου ενός βατράχου, μιας κουκουβάγιας, ενός ελαφιού, ενός μελισσοκόμου, σκίουρου, σκαντζόχοιρου και κουνελιών. Πρόκειται για μια έκκλησή του γνωστού brand για τη σωτηρία της φύσης, ενώ τελικώς το βαθύτερο νόημα της καμπάνιας αποτελεί μια πρόσκληση στο να μην ξεχνάμε να απολαμβάνουμε τα απλά πράγματα στη ζωή.
Μερικές φορές, χρειάζεται μια έκρηξη φαντασίας, για να βρεθεί κάποια ισορροπία...