O χώρος της μόδας δε σταματάει ποτέ να γυρνάει και να εξελίσσεται, με νέα πρόσωπα, events, προϊόντα και καινούργιες συνεργασίες να γεμίζουν το calendar μας. Ανακαλύψτε τα πιο αξιοσημείωτα fashion moments της εβδομάδας...
Η Charlie XCX πρωταγωνιστεί σε μια καμπάνια SKIMS
Το παγκόσμιο είδωλο και δημιουργός του «Brat Summer» Charli XCX είναι το τελευταίο όνομα που εντάσσεται στην εντυπωσιακή λίστα των διάσημων συνεργατών της SKIMS. Συνεργαζόμενη με τη Charli για να παρουσιάσει τα νέα στυλ Cotton Rib και Cotton Fleece της μάρκας, η SKIMS βρίσκεται για άλλη μια φορά στην πρώτη γραμμή του τρένου των ταλέντων - συνεχίζοντας να συνεργάζεται με τα μεγαλύτερα ονόματα στις καλύτερες στιγμές.
Με φακό την εξίσου εμβληματική Petra Collins, η καμπάνια βλέπει τη Charli να δείχνει αιθέρια με άνετα crop tops, παντελόνια και bralettes σε ουδέτερες αποχρώσεις του λευκού, του μαύρου και του γκρι.
«Η SKIMS ενδυναμώνει τους ανθρώπους να νιώθουν αυτοπεποίθηση στο πετσί τους, που είναι η ουσία του Brat», δήλωσε η Charli XCX σε δήλωσή της. «Είμαι ενθουσιασμένη που συνεργάζομαι με μια μάρκα που καταλαβαίνει ότι η άνεση και το στυλ δεν χρειάζεται να συμβιβάζονται. Τα γυρίσματα με την Petra για αυτή την καμπάνια ήταν ένα όνειρο και ήμουν τόσο ενθουσιασμένη που μπήκα στο πλατό και φόρεσα αυτά τα διαχρονικά, σέξι κομμάτια. Επίσης, τα κουτάβια ήταν απίστευτα χαριτωμένα».
Ο Kiko Kostadinov αναβιώνει τα αρχειακά Levi's για την πρώτη του συνεργασία
Η Levi's και ο σχεδιαστής Kiko Kostadinov με έδρα το Λονδίνο μόλις ανακοίνωσαν την πρώτη τους συνεργασία, η οποία περιλαμβάνει ανδρικές και γυναικείες σιλουέτες. Η πλήρης συλλογή, που παρουσιάστηκε διακριτικά στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού νωρίτερα μέσα στο έτος, πρόκειται να κυκλοφορήσει παγκοσμίως αργότερα αυτό το μήνα.
Η Laura και η Deanna Fanning ηγούνται της γυναικείας συλλογής, η οποία περιλαμβάνει ένα τριμερές τζιν κοστούμι, Jersey Henleys, Paneled Jeans και ένα ασορτί Paneled Denim Jacket. Υπάρχουν πολλές χαρακτηριστικές λεπτομέρειες του Kiko, η συλλογή προτιμά τις χνουδωτές υφές, τις περίεργες ρίγες, τα ακανόνιστα prints, τις χαλαρές γραμμές, το κλείσιμο της μέσης και τα μεγάλα μανίκια.
Τα ανδρικά κομμάτια εμπνέονται από τα αρχειακά τζιν της Levi's, διαθέτοντας νέα βελονάκια στο γόνατο και τους αγκώνες και ένθετα με διαμάντια - εμπνευσμένα από παραδοσιακά βουλγαρικά μοτίβα που παραπέμπουν στην κληρονομιά του Kostadinov.
Ο καλλιτέχνης Troye Sivan σε νέα fashion καμπάνια
«Το να συμμετέχω στην καμπάνια της Gap και να φοράω το denim της, μοιάζει meant to be. Ο χορός έχει γίνει βασικό στοιχείο στη ζωή μου, δίνοντάς μου αυτοπεποίθηση και μια αίσθηση διαχρονικής δροσιάς», δήλωσε η Sivan σε δελτίο Τύπου. «Είναι τιμή μου να συμμετέχω σε κάτι που ενσαρκώνει τόσο αβίαστο στυλ και αυτοέκφραση», προσθέτει.
Η Sarah Jessica Parker κλείνει το shoe brand της, SJP Collection
Η σειρά υποδημάτων της Sarah Jessica Parker, SJP Collection, κλείνει αυτό το φθινόπωρο με το κατάστημα-ναυαρχίδα της Νέας Υόρκης να κλείνει στις 25 Αυγούστου. Η Parker λάνσαρε τη μάρκα το 2014 μαζί με τον George Malkemus, αξιοποιώντας την ικανότητα του iconic χαρακτήρα της, Carrie Bradshaw, να φέρνει στο ευρύ κοινό τα Manolo Blahnik, Jimmy Choo και άλλες επώνυμες μάρκες υποδημάτων. Η Parker ήταν γνωστό ότι φορούσε τα σχέδια της SJP στο spinoff «Sex and the City» «And Just Like That».
Η Ουκρανική Εβδομάδα Μόδας θα επιστρέψει για πρώτη φορά μετά τον πόλεμο
Η Ουκρανική Εβδομάδα Μόδας θα επιστρέψει στο Κίεβο από τις 1-4 Σεπτεμβρίου. Αυτή η σεζόν θα είναι η πρώτη από τον Φεβρουάριο του 2022. «Αυτό που θέλουμε να δείξουμε είναι ότι η ουκρανική βιομηχανία μόδας είναι απίστευτα ισχυρή», δήλωσε στη Véronique Hyland του Elle η Lisa Ushcheka, επικεφαλής της διεθνούς επικοινωνίας της Ουκρανικής Εβδομάδας Μόδας. «Θέλουμε να δείξουμε στον κόσμο ότι είμαστε ανθεκτικοί, είμαστε ενωμένοι, είμαστε δημιουργικοί και αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να χάσει ο κόσμος». Αν και οι επερχόμενες επιδείξεις πασαρέλας δεν θα μεταδοθούν ζωντανά, η Uschecka διαβεβαίωσε το κοινό ότι θα μεταδοθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Ουκρανικής Εβδομάδας Μόδας.
Η νέα συνεργασία της Rodarte και της ταινίας Beetlejuice είναι γεγονός
Η Rodarte παρουσίασε μια συλλεκτική συλλογή που συνδέεται με την κυκλοφορία του «Beetlejuice Beetlejuice», το sequel της ταινίας του 1988 με πρωταγωνιστές τους Michael Keaton, Winona Ryder και Catherine O'Hara, που τους βλέπει όλους να επιστρέφουν για περισσότερες περιπέτειες στη μεταθανάτια ζωή μαζί με την πρωτοεμφανιζόμενη στο franchise Jenna Ortega (ως κόρη του χαρακτήρα της Ryder).
Φωτογραφημένη από τον Todd Cole, η καμπάνια βλέπει τα μοντέλα Lily Stewart και Shelby Hayes να μπαίνουν στον κόσμο του «Beetlejuice» σε ένα σκηνικό που θυμίζει την εμβληματική σκηνή του δείπνου από την αρχική ταινία, ταιριαστό για τα κομμάτια που δανείζονται από τα πιο αξιομνημόνευτα κοστούμια του ομώνυμου χαρακτήρα (όπως οι ασπρόμαυρες ρίγες και το μπορντό του γαμήλιου κοστούμι του) καθώς και από το σχεδιασμό του σκηνικού.
Υπάρχουν συνολικά έξι κομμάτια - ένα μπλουζάκι, ένα φούτερ και τέσσερα φορέματα Η κάψουλα θα στολίσει τις βιτρινών της ναυαρχίδας του Saks Fifth Avenue στη Νέα Υόρκη με τίτλο «Beetlejuice Beetlejuice» από τις 23 Αυγούστου έως τις 9 Σεπτεμβρίου (η ταινία βγαίνει στις 6 Σεπτεμβρίου).