Η Hailey Bieber κοσμεί το εξώφυλλο του WSJ. Magazine για το ετήσιο τεύχος 'Innovators', με αφορμή τη σπουδαία επιχειρηματική της επιτυχία, την εξαγορά του brand της Rhode από την e.l.f. Beauty, έναντι ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων. Η συνέντευξη, όμως, δεν περιορίζεται μόνο στα επαγγελματικά αλλά είναι μια ειλικρινής αφήγηση για τη μητρότητα, την ταυτότητα και τη νέα εσωτερική δύναμη που ανακάλυψε στον εαυτό της μετά τη γέννηση του γιου της, Jack Blues, τον Αύγουστο του 2024.
Με λόγο ώριμο και βαθιά προσωπικό, η Hailey μιλά για τη στροφή που σηματοδότησε αυτή η περίοδος στη ζωή της, ενώ αποκαλύπτει τα σχέδιά της για το μέλλον της Rhode και της οικογένειάς της.

Η μεταμόρφωση μέσα από τη μητρότητα
Για τη Hailey, η μητρότητα υπήρξε εμπειρία καθοριστική. Όπως εξομολογείται, ένιωσε μια νέα «αγριότητα» - μια σιωπηλή, σχεδόν ενστικτώδη δύναμη που την άλλαξε εκ βάθρων. «Μου αρέσει πολύ περισσότερο ο εαυτός μου τώρα, απ’ ό,τι πριν αποκτήσω τον γιο μου. Αποκτάς μια σιωπηλή δύναμη και αυτοπεποίθηση. Δεν μπορείς να μου πεις τα ίδια πράγματα που θα μου έλεγες παλιά. Δεν μπορείς να τα βάλεις μαζί μου μετά από το γεγονός ότι έφερα έναν άνθρωπο στον κόσμο», δηλώνει με χαρακτηριστική αφοπλιστικότητα.
Η ίδια αναγνωρίζει πως ίσως πίεσε τον εαυτό της υπερβολικά, αφού μόλις τρεις μήνες μετά τη γέννα επέστρεψε σε φωτογράφιση για τη Rhode. Παρόλα αυτά, μέσα από τη διαδικασία της μητρότητας ένιωσε ότι αναγεννήθηκε. Όπως παραδέχεται, έμαθε να σέβεται το σώμα της, να αποδέχεται τις αλλαγές και να ακούει τις πραγματικές της ανάγκες. Περισσότερο από ποτέ, αισθάνεται ότι γνωρίζει τη δύναμή της.

Η πρόκληση της γέννας και η δύναμη της επιβίωσης
Η Hailey περιγράφει με ειλικρίνεια ότι η εμπειρία του τοκετού δεν ήταν καθόλου εύκολη. Παρά τις προετοιμασίες με yoga, βελονισμό και ασκήσεις πυελικού εδάφους, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως περίμενε. Υποβλήθηκε σε πρόκληση τοκετού, χωρίς επισκληρίδιο, και μετά από 18 ώρες γέννησε φυσιολογικά τον γιο της. Στη συνέχεια, υπέστη σοβαρή επιπλοκή, μεταγεννητική αιμορραγία, που, όπως λέει, την τρόμαξε βαθιά. «Αιμορραγούσα πολύ έντονα και, εκείνη τη στιγμή, σου περνά από το μυαλό ότι υπάρχουν άνθρωποι που χάνουν τη ζωή τους. Ο φόβος είναι πραγματικός.» Παρότι η εμπειρία αυτή τη συγκλόνισε, την έκανε να νιώσει ευγνωμοσύνη και δύναμη.
«Η γέννα ήταν το πιο δύσκολο πράγμα που έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου», παραδέχεται. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, τίποτα δεν φαινόταν ακατόρθωτο.
Η νέα πραγματικότητα – λιγότερη έκθεση, περισσότερη ουσία
Από τότε που έγινε μητέρα, η Hailey παραδέχεται ότι έχει αλλάξει τις προτεραιότητές της. «Νιώθω πως ο χρόνος έχει γίνει κάτι πολύτιμο. Το να έχεις παιδιά σε κάνει να το συνειδητοποιείς αυτό», λέει. Ο ελεύθερος χρόνος της περιστρέφεται γύρω από στιγμές με τον Jack - παιχνίδι, βόλτες, κολύμπι - μικρές ιεροτελεστίες που, όπως εξηγεί, τη γεμίζουν περισσότερο από οποιαδήποτε φωτογράφιση ή κοινωνική υποχρέωση.
Παράλληλα, έχει θέσει σαφή όρια στη δημόσια έκθεση του παιδιού της. Μαζί με τον Justin αποφάσισαν να μη δείχνουν το πρόσωπο του γιου τους στα κοινωνικά δίκτυα, μέχρι να είναι αρκετά ώριμος ώστε να κατανοεί τι σημαίνει δημοσιότητα.
«Μέχρι το παιδί σου να μπορεί να το καταλάβει και να συμμετέχει σε μια συζήτηση γύρω από αυτό, δεν έχω κανένα ενδιαφέρον να τον εκθέσω δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο», εξηγεί με σταθερότητα.

Η διαδρομή της αυτοκρατορίας Rhode
Πολύ πριν γίνει μητέρα, η Hailey είχε ήδη βάλει τις βάσεις για το δικό της επιχειρηματικό όραμα. Το 2020, εμπνευσμένη από τη δική της αγάπη για τη φροντίδα της επιδερμίδας, συνέλαβε την ιδέα της Rhode, μιας σειράς προϊόντων με καθαρές συνθέσεις, απλό design και προσιτή πολυτέλεια. Το brand έκανε επίσημο ντεμπούτο το 2022, με τρία προϊόντα: ένα serum, μία ενυδατική κρέμα και ένα lip treatment, όλα σε μινιμαλιστική γκρι συσκευασία που αντικατόπτριζε την αισθητική της.
Η ίδια συμμετέχει ενεργά σε κάθε στάδιο της δημιουργίας. «Δοκιμάζω τα προϊόντα στον άντρα μου, στους φίλους μου, είμαι παθιασμένη με αυτά», λέει χαμογελώντας. Σε ελάχιστο χρόνο, η Rhode εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο επιδραστικά skincare brands παγκοσμίως, καθιερώνοντας τη χαρακτηριστική “glazed donut skin” αισθητική που την έκανε σύμβολο φυσικής λάμψης και απλότητας. Οι συλλογές εξαντλούνταν μέσα σε λίγες ώρες, ενώ συνεργασίες όπως αυτή με την Krispy Kreme δημιούργησαν πρωτοφανές ενδιαφέρον.
Η εξαγορά και η νέα επιχειρηματική φάση
Το 2025, η Rhode ανακοίνωσε την εξαγορά της από την e.l.f. Beauty σε συμφωνία ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, καθιστώντας τη Hailey μία από τις νεότερες “beauty supermoguls” της εποχής. Παρά τη συμφωνία, δεν εγκαταλείπει το δημιούργημά της. Παραμένει ιδρύτρια, διευθύντρια δημιουργικού και επικεφαλής καινοτομίας, ενώ θα επιβλέπει προσωπικά τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη προϊόντων και τη στρατηγική του brand. Η ίδια έχει δηλώσει ότι ποτέ δεν ήθελε να «πουλήσει και να φύγει». «Δεν ήθελα απλώς να βάλω το όνομά μου σε ένα προϊόν και να το αφήσω. Ήθελα να είμαι εκεί, να συμμετέχω σε κάθε στάδιο», έχει αναφέρει.
Ο CEO της e.l.f., Tarang Amin, το επιβεβαιώνει: «Τα περισσότερα celebrity brand αποτυγχάνουν γιατί απλώς δανείζονται ένα όνομα. Αυτή είναι μια πραγματική εταιρεία. Εκείνη είναι ολοκληρωτικά μέσα σε αυτό.»
Παρότι η συμφωνία της απέφερε τεράστια οικονομικά οφέλη, η Hailey διαχειρίζεται το θέμα με ωριμότητα και σύνεση. «Θέλω να φυλάξω αυτά τα χρήματα για το μέλλον του γιου μου. Είναι ένα ποσό που δεν έχω ξαναδιαχειριστεί, γι’ αυτό θέλω να είμαι έξυπνη με αυτό», λέει, τονίζοντας ότι σκοπεύει να τα επενδύσει συνετά. Για την ίδια, η επιτυχία δεν έχει αξία αν δεν μεταφράζεται σε σταθερότητα και ασφάλεια για την οικογένειά της.

Η σχέση με τον Justin και η πραγματική ισορροπία
Η Hailey μιλά και για τον Justin Bieber, με τον οποίο μοιράζεται όχι μόνο τη ζωή της αλλά και τη δημιουργική της καθημερινότητα. Ο ίδιος, όπως αναφέρει, είναι ο πρώτος που δοκιμάζει κάθε νέο προϊόν της Rhode και ο μεγαλύτερος υποστηρικτής της. Παρά τις συνεχείς φήμες που περιβάλλουν τη σχέση τους, η ίδια παραμένει ήρεμη και γειωμένη: «Και οι δύο βρίσκουμε τη φωνή μας και προχωρούμε με αυθεντικότητα σε αυτό που πραγματικά θέλουμε να κάνουμε».
Η συνέντευξη της Hailey Bieber στο WSJ. Magazine αποκαλύπτει μια γυναίκα που έχει ωριμάσει μέσα από τις προκλήσεις, αλλά βγήκε από αυτές πιο δυνατή, πιο συνειδητοποιημένη και πιο σίγουρη για τον σκοπό της. Μια μητέρα, μια επιχειρηματίας και μια δημιουργός που ξέρει πια πώς να ισορροπεί ανάμεσα στην ευθραυστότητα και τη δύναμη, στη φροντίδα και στη φιλοδοξία.
Ίσως η πιο αντιπροσωπευτική της φράση να συνοψίζει αυτή τη νέα ταυτότητα με τον πιο δυνατό τρόπο:
«Δεν μπορείς να τα βάλεις μαζί μου, μετά από το γεγονός ότι έφερα έναν άνθρωπο στον κόσμο.»
All Images Credits: @mariliandre / WSJ Magazine