fbpixel

Search icon
Search
Η Αρχαία Ελλάδα κάνει pop-up σε μια μεταμοντέρνα εκδοχή
DESIGN

Η Αρχαία Ελλάδα κάνει pop-up σε μια μεταμοντέρνα εκδοχή

Και ταξιδεύει στον κόσμο μέσα από το ελληνικότατο brand Sophia Enjoy Thinking


Αρχαία Ελληνική ιστορία. Κληρονομιά, πολιτισμός. Ήρωες, θεές, μύθοι και φιγούρες της Χρυσής Εποχής. Κάντε τους εικόνα -όχι όμως στην κλασική «μουσειακή» εκδοχή αλλά σε μια pop, μεταμοντέρνα και ελεύθερη απόδοση που κλείνει το μάτι στο σύγχρονο lifestyle. Ενίοτε καυστική, με έξυπνο χιούμορ, λογοπαίγνια και hashtag τύπου #Dialogue #Utopia και #Harmony. Με χρώματα ζωηρά και έξυπνα παντρέματα που καταλήγουν και παίρνουν μορφή μέσα από χειροποίητα, conceptual αντικείμενα τέχνης, art de la table με γεωμετρικά και αφηρημένα μοτίβα, ψηφιακά τυπωμένα, ζακάρ υφάσματα, διακοσμητικά πιάτα τοίχου, φωτιστικά, κεριά, παιχνίδια, καλύμματα μαξιλαριών, έργα ζωγραφικής και άλλα περίτεχνα deco items. Αλλά και κούπες, τσάντες και σελιδοδείκτες. 23031560-1495079660539669-8575122840734322167-n-qwnxe.jpgmg-3332a.jpgΌλα με μια δική τους ιστορία και ομορφιά. Έχουν όμως κάτι. Έχουν τύπο και άποψη. Αυτή είναι η πρώτη εικόνα που έχουμε για το dna του ελληνικότατου brand Sophia Enjoy Thinking. Και είναι πράγματι πολύ ωραία. H αλήθεια είναι, πως το ελληνικό design βρίσκεται σε έναν ωραίο αναβρασμό. Μια ένταση που όλο και ξεφεύγει από φολκλόρ μανιέρες. Που επικοινωνεί την ιστορία και ανατρέχει στις ρίζες αλλά δεν μένει στο στείρο σουβενίρ.

Story-telling

21432883-1449383848442584-8859141717020812570-n.jpgΤο brand γεννήθηκε το 2014, εν μέσω κρίσης και πίσω από το εγχείρημα βρίσκεται η designer Σάντρα Αλευρά. Η έμπνευση του; Συγγραφείς, οικονομολόγοι, ιστορικοί, φιλόσοφοι, λογοτέχνες, ψυχολόγοι, καλλιτέχνες, γραφίστες. Το μότο; “Enjoy Thinking”! Σε απλή μετάφραση, εδώ το κλειδί είναι και θα είναι η θετική προοπτική, το ηθικό εμπόριο και η συνεργατική κουλτούρα. Πάντα στον αντίποδα της στασιμότητας, της επανάληψης, της αντιγραφής και της κακογουστιάς. Της ιδέας που φλερτάρει με την καινοτομία, τη νέα ματιά, την περιέργεια, την τόλμη, τον «σουρεάλ» πειραματισμό, την αποδόμηση. Που αναβαθμίζει το σουβενίρ ως πολιτιστικό δώρο. Και αυτή είναι μια προοπτική που εξιτάρει συλλέκτες, τουρίστες, designers, εκδότες ξένων εντύπων αλλά και Μουσεία, όπως το Βρετανικό, του Λούβρου, το Μουσείο του Πικάσο και άλλους σπουδαίους χώρους τέχνης που έχουν δώσει βήμα σε πρωτοβουλίες ανάλογες με το Sophia Enjoy Thinking. collaboration-with-alexandra-htmldlarge.jpgH συγκεκριμένη προσπάθεια πήγε κόντρα στην κρίση. Πλησιάζει τα 4 χρόνια παρουσίας και έχει ταξιδέψει σε 40 και πλέον χώρες, έχει φιλοξενηθεί σε πάνω από 21 μουσεία διεθνώς, σε εκθέσεις, έχει δημιουργήσει lookbook και έξυπνες συλλογές που ακούνε σε ονόματα τύπου “Philosophia”, "Psychology", “Eternity Today”. Και από όσο μας αποκαλύπτουν, γύρω στον Ιούνιο ένα νέο concept store με την ονομασία “Sophia Enjoy Thinking Live” θα ανοίξει τις πόρτες του στο Κολωνάκι. Το project ξεφεύγει από τη λογική ενός «τυποποιημένου» καταστήματος που περιορίζεται απλώς στο να εμπορεύεται μια σειρά από αντικείμενα. Η όλη κουλτούρα-σκέψη πίσω από τη διαμόρφωση του ανταποκρίνεται σε μια σύνθεση ζωντανών εμπειριών που βρίσκονται σε ανοιχτό διάλογο με τις ιδιαίτερες δημιουργίες που θα διατίθενται. Όπως μας εξηγούν, η ματιά της ομάδος είναι στραμμένη στο να δημιουργηθεί ένας διαδραστικός χώρος, όπου μπορεί κανείς να αισθανθεί ζωντανός. 5d568e547ab28a65ed41bed0ff0df09d01ed864a-1.jpgΥπό την έννοια πως η έκθεση στα ερεθίσματα θα γίνεται η αφορμή για αλληλεπίδραση, γόνιμη, σκέψη, γραφή. Για να μοιράζεσαι, να εμπνέεσαι και να εμπνέεις, να δημιουργείς. Οι λάτρεις δε του design και της δημιουργικότητας ενθαρρύνονται να «μπλέκονται» με νέες, ενδιαφέρουσες τάσεις και ανθρώπους. Να συμμετέχουν σε οργανωμένες εκδηλώσεις και να ζυμώνονται σε εργαστήρια με καλλιτέχνες, σχεδιαστές, επιχειρηματίες, κατασκευαστές και λοιπούς ανθρώπους, εντός και εκτός χώρου. Πρόκειται στην ουσία για έναν χώρο φιλικό προς τις τέχνες που ανοίγει διάλογο με την τέχνη, την αρχιτεκτονική, τη φιλοσοφία, τον τρόπο ζωής και την ευεξία. Πέρα από την εμπειρία της αγοράς και χωρίς αυτό να αποτελεί κριτήριο, θα υπάρχει η δυνατότητα για συμμετοχή στο “Thinking Club”. Μια σειρά εκδηλώσεων θα λαμβάνει χώρα σε τακτά χρονιά διαστήματα. Πυρήνας τους; Μικρές ομάδες που θα κληθούν να ανταλλάξουν σκέψεις και εμπειρίες, δημιουργώντας και ελπίζοντας, ότι θα εμπνεύσουν έναν κύκλο δυνητικών φίλων που παράγει ιδέες και γιορτάζει την έννοια της σκέψης. Κάντε μια αναζήτηση, θα σας αποζημιώσει!sandra140679.jpg

adv

GLOW LOVES

O super hot David Beckham απομυθοποιεί την αντρική skincare περιποίηση
BEAUTY PEOPLE

O super hot David Beckham απομυθοποιεί την αντρική skincare περιποίηση