fbpixel

Search icon
Search
Γιατί η Ελλάδα απασχόλησε τους New York Times
ARTS & CULTURE

Γιατί η Ελλάδα απασχόλησε τους New York Times

Η χώρα μας βρίσκεται στο επίκεντρο για μία ακόμη φορά


Η Ελλάδα έχει την τιμητική της το τελευταίο διάστημα και δεν είναι τυχαίο, ότι όλα τα μάτια είναι στραμμένα επάνω της. Κορυφαίες προσωπικότητες του εξωτερικού την επισκέπτονται, μεγάλα brands, όπως ο γαλλικός οίκος Louis Vuitton την επιλέγουν για τη νέα τους campaign κι η χώρα μας μοιάζει πιο λαμπερή από ποτέ. Σε όλα τα παραπάνω, έρχεται να προστεθεί το γεγονός ότι το εξώφυλλο του Voyages Issue 2021 του New York Times Magazine, που θα κυκλοφορήσει στις 26 του Σεπτέμβρη, κινείται σε γαλανόλευκους ρυθμούς κι αυτό σίγουρα σημαίνει πολλά!

Τα κορυφαία διεθνή μέσα "μιλούν" ελληνικά

Το εξώφυλλο κι η ελληνική ιστορία 

242361385-1718290725034470-4080599368796057349-n-0.jpg

H Vera Lutter ταξίδεψε από τη Νέα Υόρκη στην Ελλάδα και την Αθήνα, προκειμένου να φωτογραφίσει η ίδια την Ακρόπολη, την Ακαδημία του Πλάτωνα και τον Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο. Στις 26 Σεπτεμβρίου, αναμένεται να κυκλοφορήσει Voyages Issue 2021 του New York Times Magazine και στο εξώφυλλό του θα βρίσκεται το σύμβολο της ελληνικής κουλτούρας. Ο Ναός του Ποσειδώνα είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής αυτού του τεύχους, με τις εικόνες να εμπεριέχουν την έννοια του φωτογραφικού θετικού-αρνητικού.

Η Lutter χρησιμοποίησε τρεις κάμερες obscura, ενώ αντί για το κλασικό film, χρησιμοποίησε χαρτί. Αρχικά, η κάθε εικόνα αποτυπώθηκε πάνω στο χαρτί και στη συνέχεια το επεξεργάστηκε, το εμφάνισε και το ξαναφωτογράφισε για να φτάσει στο τελικό αποτέλεσμα που είναι άκρως εντυπωσιακό κι αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την μοναδική ομορφιά της Ελλάδας. Πρόκειται γενικότερα, για μία τεχνική που ακολουθεί η Γερμανίδα στα μεγαλύτερα φωτογραφικά της έργα που φιλοξενούνται στα μεγαλύτερα μουσεία και τις gallery του κόσμου. Αυτή τη φορά, η Ελλάδα κι η Αθήνα βρίσκονται στο επίκεντρο, με την εμβληματική φωτογράφο να αφήνει το στίγμα της και το εξώφυλλο του Voyages Issue 2021 να αποτελεί θέμα συζήτησης πριν καν να κυκλοφορήσει!

Η Ελλάδα λάμπει περισσότερο από ποτέ

milos-lv.jpg

Πριν από την Αθήνα, η Μήλος ήταν αυτή που είχε συγκεντρώσει τα βλέμματα, καθώς ο κορυφαίος οίκος μόδας Louis Vuitton επέλεξε το πανέμορφο νησί της Μήλου, για τη φωτογράφιση της νέας του campaign για τα πολυτελή είδη ταξιδιού. Η φωτογράφηση πραγματοποιήθηκε στο νησί τις προηγούμενες ημέρες, με την πασίγνωστη, Viviane Sassen να βάζει την "υπογραφή" της σε αυτήν. Στη νέα campaign πρωταγωνιστεί μία παρέα παιδιών που εξερευνούν τις πιο χαρακτηριστικές παραλίες του νησιού, με τις δημιουργίες του γαλλικού οίκου να συνδυάζονται αρμονικά με το απέραντο γαλάζιο και τις χρυσαφένιες αμμουδιές.

Την ίδια ώρα, το όνομα της Ελλάδας φιγουράρει πολύ ψηλά στα γαλλικά μέσα με αφορμή και την παρουσία της Brigitte Marie-Claude Macron στην Αθήνα. Η γοητευτική Γαλλίδα, συνόδευσε τον πρόεδρο, Emmanuel Macron, κατά την επίσκεψή του στην Ελλάδα για τη σύνοδο των χωρών του ευρωπαϊκού νότου EUMED 9. H Macron είχε το δικό της, γεμάτο πρόγραμμα και μεταξύ άλλων, επισκέφτηκε την Ογκολογική Μονάδα Παίδων «Μαριάννα Β.Βαρδινογιάννη-ΕΛΠΙΔΑ». Η Πρώτη Κυρία της Γαλλίας βρέθηκε και στο Μουσείο Μπενάκη και ξεναγήθηκε στη μεγάλη επετειακή έκθεση «1821 Πριν και Μετά», ενώ έκλεψε την παράσταση με την εντυπωσιακή της εμφάνιση και το chic κι άκρως θηλυκό outfit που επέλεξε για μία ακόμη φορά. 

Last but not least, στην Αθήνα πραγματοποιείται και το διεθνές συνέδριο Monocle, του εμπνευστή των περιοδικών - κολοσσών, Μonocle και Wallpaper, με τον Tyler Brûlé να επιλέγει τη χώρα μας φέτος και την κίνησή του αυτή να προκαλεί αίσθηση σε ολόκληρο τον κόσμο. Το ετήσιο συνέδριο, ξεκίνησε το βράδυ της Πέμπτης με ένα cocktail στο δημαρχείο της Αθήνας και συνεχίστηκε την Παρασκευή στο Μουσείο Μπενάκη της Πειραιώς με περίβλημα την σπουδαία έκθεση για το 1821, ενώ έκλεισε με δείπνο στο ΕΜΣΤ και tour σε χώρους Πολιτισμού. 

Μία νέα σελίδα για τη χώρα

shutterstock-1168009126.jpg

Τα τελευταία δύο χρόνια ήταν πολύ δύσκολα όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά και για ολόκληρο τον πλανήτη, ωστόσο φαίνεται πως ήρθε η ώρα να γυρίσουμε όλοι μαζί σελίδα και να στρέψουμε το βλέμμα μας στη φωτεινή πλευρά. O Covid-19 άλλαξε σε σημαντικό βαθμό όλα όσα γνωρίζαμε, όμως πλέον ο κόσμος μπαίνει σε ένα νέο μονοπάτι. Η χώρα μας βρίσκεται περισσότερο από ποτέ στο επίκεντρο κι αυτή τη φορά για πολύ καλούς λόγους. Κορυφαίες προσωπικότητες την επισκέπτονται κι υποκλίνονται στο μεγαλείο της, μερικά από τα πιο γνωστά και πετυχημένα brands την επιλέγουν για τις καμπάνιες και τις φωτογραφήσεις τους και το όνομά της κάνει το γύρο του κόσμου καθημερινά.

Μήπως ήρθε η ώρα να κοιτάξουμε με πιο αισιόδοξη ματιά το μέλλον και να εκτιμήσουμε κι εμείς οι ίδιοι την Ελλάδα; Για τους ανθρώπους του εξωτερικού αποτελεί έναν επίγειο παράδεισο, με πλούσια ιστορία, αξιοζήλευτη κουλτούρα και μέρη που σαγηνεύουν από την πρώτη ματιά. Για εμάς;