Όταν ο Blake Mycoskie, ιδρυτής της TOMS, συνάντησε τον Lenny Kravitz, βρήκαν αμέσως κοινά ενδιαφέροντα στην αγάπη τους για τη μουσική και τον απλό τρόπο ζωής. Είτε συνθέτοντας νέα τραγούδια μέσα σ’ ένα τροχόσπιτο στις Μπαχάμες είτε δημιουργώντας τη νέα σειρά One for One πάνω σε μια βάρκα στην παραλία Venice στο Los Angeles, συμφώνησαν και οι δύο ότι οι μεγάλες ιδέες αναπτύσσονται σε απλά μέρη. Η ανοιξιάτικη καμπάνια εμπνέεται από το lifestyle του Lenny και είναι αφιερωμένη σ’ ένα δημιουργικό και χαμηλών τόνων τρόπο ζωής, που έρχεται να μας υπενθυμίσει ότι απλοποιώντας το χώρο γύρω μας ελαφρύνουμε το μυαλό και τη ζωή μας. Η ανοιξιάτικη καμπάνια της TOMS φέρνει έναν αέρα ανανέωσης στα αγαπημένα παπούτσια, παρουσιάζοντας νέα σχέδια, που έρχονται να προστεθούν στα κλασικά μοντέλα, αλλά και τις desert boots και τα oxfords. Η ανοιξιάτικη συλλογή 2012 βασίζεται στις αρχές της εταιρίας και περιστρέφεται γύρω από την παραδοχή ότι οι μεγάλες ιδέες ανθίζουν σε απλούς χώρους. Μέσα από τη συλλογή τονίζονται στοιχεία ενός minimal lifestyle, αντλώντας έμπνευση από την αφοσίωση σ’ ένα δημιουργικό, χαμηλών τόνων τρόπο ζωής. Η συλλογή απαρτίζεται από καθημερινά υλικά, όπως λινάτσα, διάτρητο καραβόπανο και chambray, ιδανικά για κάθε ηλικία. www.toms-shoes.gr
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΦΑΝΗ ΝΥΛΩΝΑ