Η αμφισβήτηση και η ανατροπή ήταν πάντα μέρος του DNA του Yves Saint Laurent. Με το ίδιο πάθος σπάει τους κανόνες και μπαίνει στο κομμάτι του social network με την καμπάνια “Let’s fight against boredom”. Αφού μετέφερε την υψηλή ραπτική στο δρόμο όταν έντυσε τις γυναίκες με το διάσημο Smoking, χρησιμοποίησε έγχρωμα μοντέλα στην πασαρέλα του και λάνσαρε το ανατρεπτικό άρωμα Opium, o Yves Saint Laurent είναι η πρώτη μάρκα που δίνει στους fans της στο facebook πρόσβαση στο μαγικό σύμπαν της, δημιουργώντας ένα αποκλειστικό, συλλεκτικό προϊόν μόνο γι’ αυτούς. Ένας φόρος τιμής σε όλους τους fans, το 1ο προϊόν που δημιουργήθηκε αποκλειστικά γι’ αυτούς που είναι εθισμένοι στη μάρκα, η παλέτα ματιών “devoted to fans”. Μόνο 1650 παλέτες θα διατεθούν στην αγορά της Ιαπωνίας, των ΗΠΑ, της Γαλλίας και της Μεγάλη Βρετανία μέσω της ιστοσελίδας του Yves Saint Laurent. Οι 1650 VIP fans θα επωφεληθούν από αποκλειστικά προνόμια. Αυτή η παλέτα θα δώσει στον κάτοχό της τη δυνατότητα να λαμβάνει αποκλειστικές πληροφορίες, προνόμια και υπηρεσίες τόσο μέσω του facebook αλλά και στα καταστήματα. Ελκυστική και εύκολα αναγνωρίσιμη, συνδυάζει το μπλε χρώμα του facebook με τον πολυτελή σχεδιασμό του οίκου.
*Η παλέτα “devoted to fans” δε διατίθεται στην ελληνική αγορά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΦΑΝΗ ΜΥΛΩΝΑ