Χωρίς πυξίδα, αλλά με σταθερή πίστη στο ένστικτό της, η ρολίστας Demy βρίσκεται σε ακόμη μια συναρπαστική δημιουργική περίοδο στην καριέρα της, με τη συμμετοχή της στη σειρά «Η Μαρία που έγινε Κάλλας», αποδεικνύοντας πως καλλιτεχνικά μπορεί να καταπιαστεί με τα πάντα.
Kινείται με χάρη μέσα στις αντιθέσεις της. Γεννημένη για τον ήχο και τον ρυθμό, ανιχνεύει ό,τι τη φορτίζει με έμπνευση και το εξελίσσει σε κάτι τρομερά σπουδαίο. Πάντοτε προσιτή, γλυκιά και πρόσχαρη, έχει μια αβίαστη αυθεντικότητα και μια ζεστασιά που σε μαγνητίζει. Η συνάντησή μας μαζί της έρχεται σε μια στιγμή-σταυροδρόμι για την ίδια, καθώς ένα νέο κεφάλαιο ανοίγεται μπροστά της, με τη συμμετοχή της στην πολυαναμενόμενη σειρά «Η Μαρία που έγινε Κάλλας», μια εμβληματική αναφορά στα χρόνια νεότητας της απόλυτης ντίβας της όπερας, στην οποία θα υποδυθεί την αδερφή της. Σε αυτήν τη νέα καλλιτεχνική της περιπέτεια, η Demy μεταμορφώνεται από ποπ πριγκίπισσα σ’ έναν ρόλο που απαιτεί βάθος, ιστορική σύνδεση και συναισθηματική ωριμότητα. Όμως, αυτή η μεταμόρφωση μοιάζει για εκείνη φυσική· σαν μια πορεία προδιαγεγραμμένη, μία από τις πολλές, που η καλλιτεχνική της φύση την ώθησε να ακολουθήσει.
Μια καινούρια πρόκληση
Τώρα που ένα διαφορετικό παράθυρο ανοίγει στον κόσμο της, καλείται να βγει από το γνώριμο καλλιτεχνικό της περιβάλλον και να «βουτήξει» βαθύτερα στην υποκριτική. Όμως, η Demy το ’χει και ποτέ δε φοβάται να αφεθεί. «Στην υποκριτική είναι απελευθερωτικό το ότι φεύγω από τον εαυτό μου και αφήνομαι στα χέρια του σκηνοθέτη. Σταματώ να ελέγχω το αποτέλεσμα, και αυτό είναι για μένα μια πολύτιμη εμπειρία. Μάλιστα, το να ασχοληθώ περαιτέρω με την υποκριτική ήταν στους στόχους μου το τελευταίο διάστημα. Οπότε, όταν ήρθε αυτή η πρόταση, με σκηνοθέτιδα την Όλγα Μαλέα και εξαιρετικούς συντελεστές και cast, δεν είχα καμία αμφιβολία ότι έπρεπε να πω το “ναι”. Αργότερα, κατάλαβα ότι στον ρόλο μου αυτό έβρισκα και κοινά στοιχεία με εμένα, κι αυτό είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον. Νομίζω σε κάθε ρόλο ανακαλύπτεις πράγματα για σένα αλλά και για την ανθρώπινη φύση γενικά. Τίποτα δεν είναι άσπρο-μαύρο», αναφέρει.
Ως σωστός χαμαιλέοντας στα είδη της Τέχνης, πριν από κάθε της βήμα βάζει τις συνθήκες κάτω, τις ζυγίζει καλά και, όπως όλα δείχνουν, βγαίνει πάντα κερδισμένη με τις αποφάσεις της. «Μου αρέσει το ρίσκο στη δουλειά μου, στα υπόλοιπα όχι τόσο. Όμως, στη δουλειά δεν μπορώ να βαλτώνω, να νιώθω ότι ακολουθώ την πεπατημένη και ότι δεν προκαλώ τον εαυτό μου. Προτιμώ πια να παίρνω ρίσκα, παραμένοντας πιστή σε αυτό που είμαι, παρά να συμβιβάζομαι, αν και το έχω κάνει κι αυτό στο παρελθόν. Τώρα ως προς την εμπιστοσύνη σε αυτά που μπορώ να κάνω, κάπου βαθιά μέσα μου σίγουρα υπάρχει, για να φτάνω να αποδέχομαι κάθε απαιτητική πρόταση που κατά καιρούς έχω αναλάβει, όμως, επιφανειακά, κάθε μέρα είναι μια πρόκληση και, πολλές φορές, αμφιβάλλω για τις ικανότητές μου, με αποτέλεσμα βέβαια να μην επαναπαύομαι», δηλώνει.
Αιώνιο πάθος
Παρ’ όλη την ευελιξία που επιδεικνύει και την επιθυμία της ν’ ανακαλύπτει νέες πτυχές του καλλιτεχνικού εαυτού της, η Demy έχει ένα κέντρο: τη μουσική, που παραμένει η ψυχή της. «Η μουσική για μένα είναι μια διέξοδος για τα συναισθήματά μου», θα πει, συνεχίζοντας: «Θα σ’ το παραδεχθώ πως είμαι έντονα συναισθηματική και δεν μπορώ να φανταστώ τι θα έκανα αν δεν είχα στη ζωή μου αυτό το δημιουργικό κομμάτι για να “ξεσπά”, να διοχετεύεται κάπου όλο αυτό το κύμα εσωτερικής ενέργειας. Ακόμα και αν δεν το έκανα επαγγελματικά, πιστεύω ότι η μουσική θα υπήρχε στην καθημερινότητά μου. Από τότε που ξεκίνησα την καριέρα μου, δε σκέφτηκα ποτέ ξανά τη δικηγορία σαν πιθανό σενάριο. Ωστόσο, μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου και σε αυτόν τον ρόλο, όπως και σε πολλούς άλλους. Δε μου είναι, δηλαδή, κάτι ξένο ιδιοσυγκρασιακά. Ξέρεις, θυμάμαι πως μικρή ήμουν ανταγωνιστική και έθετα υψηλούς στόχους, όμως δε θυμάμαι ξεκάθαρα να βάζω στόχους επιτυχίας προς το τραγούδι. Παράδοξο για κάποιους! Ήταν κάπως κρυφός πόθος και μακρινό όνειρο. Αφού πέρασα στη Νομική, άρχισα να μπαίνω σε στούντιο και να δουλεύω προς αυτήν την κατεύθυνση, και η επιτυχία ήρθε απρόσμενα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα στοιχήματα και οι νέοι στόχοι σταματάνε ποτέ στην πορεία».
Ακόμα βλέπει πως, απ’ όταν ξεκίνησε τα βήματά της στη μουσική, ήδη είχαν αρχίσει να αλλάζουν πολλά στον χώρο της βιομηχανίας: «Η αγορά του φυσικού δίσκου είχε ήδη φθίνει, και υπήρχε στροφή προς την ψηφιακή αγορά τραγουδιών και το streaming, κάτι που όλο και μεγαλώνει. Επίσης, και για μένα προσωπικά, οι πλατφόρμες έπαιξαν σημαντικό ρόλο στα πρώτα μου βήματα. Η πρώτη μου -σχεδόν ερασιτεχνική- δουλειά έγινε γνωστή μέσω YouTube, κι από εκεί με είδαν και με άκουσαν για πρώτη φορά οι συνεργάτες μου στην Panik Records, που έψαχνε τότε τους πρώτους καλλιτέχνες για το δυναμικό της. Πιο πολύ από ποτέ τώρα, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν πολλούς ταλαντούχους καλλιτέχνες να δείξουν τη δουλειά τους. Από εκεί και πέρα, ωστόσο μπορούν να δώσουν και μια ψευδαίσθηση γρήγορης επιτυχίας και επιβράβευσης. Προσωπικά, πιστεύω πως είναι σημαντικό να επιμείνουμε στη διεκπεραίωση ολοκληρωμένων ιδεών, ολοκληρωμένων δίσκων και να δίνουμε χρόνο για την παραγωγή τους».
Το διάστημα αυτό, έχει επιστρέψει εντατικά στο στούντιο για ηχογραφήσεις, καθώς ύστερα από 7 χρόνια ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει πολύ σύντομα και τον νέο της δίσκο με την Panik Records. Τι ήταν αυτό, όμως, που την περιόριζε τόσο καιρό από το να κάνει αυτό το βήμα; «Γενικά, δε μου αρέσει να κάνω πράγματα απλά για να τσεκάρω κουτάκια. Δεν ήταν το σωστό timing τόσα χρόνια και δεν είχα νιώσει έτοιμη μέχρι τώρα να κυκλοφορήσω ολοκληρωμένη δουλειά, γιατί για μένα είναι σημαντικό να υπάρχει και μια αλήθεια κι ένα concept πίσω από αυτό. Σε αυτό που ετοιμάζουμε σίγουρα υπάρχει μια μεταμόρφωση δική μου, που φαίνεται ήδη στα πράγματα που κάνω, η οποία δεν είναι πιεσμένη, ώστε να συνοδεύεται από αλλαγές απότομες απλά και μόνο για να γίνει θόρυβος. Είναι πιο εσωτερική, και μου έχει πάρει πολύ χρόνο και κόπο για να συμβεί. Και δεν είναι και κάτι ολοκαίνουριο, αλλά μια επιστροφή στη βάση μου. Δηλαδή, ξεκινώντας ήξερα πολύ καλά ποια είμαι και μεγαλώνοντας, πολλές φορές, ψιλοπαρασύρθηκα, με αποτέλεσμα να φύγω από το κέντρο μου. Νιώθω ότι τώρα το ξαναβρίσκω. Υπήρχε μέσα μου η ανάγκη, η αίσθηση ότι κάτι είχε “κουνηθεί” και δε βρισκόταν στο σωστό μέρος. Η συνειδητοποίηση αυτή με οδήγησε να ψάχνω και να προσπαθώ και να δουλεύω με τον εαυτό μου», αποκαλύπτει.
Μια παράλληλη αγάπη
«Η μελωδία της ευτυχίας», «Mamma mia» και «Anastasia» - μεταξύ άλλων… Εξαιρετικά απαιτητικό είδος το musical. Προϋπόθεσή του, η πειθαρχία πάνω και πέρα από τη σκηνή, για να μπορέσεις να το φέρεις εις πέρας, την οποία η Demy έχει αποδείξει πως κατέχει. «Η πρώτη μου επαφή με το θέατρο “με βρήκε” με την πρόταση που ήρθε από την αγαπημένη μου Θέμιδα Μαρσέλου για το πρώτο musical που κάναμε μαζί, το “Fame”, το 2012. Λάτρεψα το είδος και συνέχισα πάνω σε αυτόν τον δρόμο, με μεγάλη δυσκολία πολλές φορές, γιατί “έπρεπε” να το συνδυάζω και με τις νυχτερινές μου εμφανίσεις. 12 χρόνια μετά, και ύστερα από πολλούς πρωταγωνιστικούς ρόλους που μου εμπιστεύτηκε στο μεταξύ, κάνουμε φέτος το 6ο μας musical μαζί», λέει. Από τέλος Οκτωβρίου, λοιπόν, θα τη δούμε ως «Ωραία μου κυρία» στο θέατρο Παλλάς, σε μια παράσταση με εξαιρετικούς συντελεστές και θίασο.
Και τα όνειρα συνεχίζονται...
Ως προς τον χαρακτήρα και την εικόνα της, πια καταλαβαίνει ότι υπάρχει μια πλευρά της που βγάζει αυτήν την εικόνα της real life princess. «Και σε πολλά πράγματα είμαι όντως έτσι, αλλά όσοι με ξέρουν καλά, γνωρίζουν και μια άλλη πλευρά, που είναι πολύ πιο goofy, ανεπιτήδευτη και αστεία», παραδέχεται. Όμως, πίσω από τα φώτα, κρατά την αλήθεια της καλά κρυμμένη: «Σήμερα, έχω πολλά από αυτά που έχω ονειρευτεί και πιο πολλά από όσα τολμούσα να ονειρευτώ σε κάποια επίπεδα. Πιο πολύ απ’ όλα νιώθω ότι χρωστάω στον μικρό εαυτό μου να είμαι χαρούμενη, συνεπής με τα “θέλω” μου και να με εμπιστεύομαι τόσο, ώστε να μη σταματάω να κάνω νέα όνειρα», τονίζει.
Credits
Κεντρική φωτογραφία: Φόρεμα Saint Laurent, Luisa & Grigio, Bραχιόλι Jacquemus και δαχτυλίδια Tory Burch όλα, Attica, Μπότες LeSilla, Κalogirou
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΦΗ ΓΟΥΣΗ
STYLING ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΧΑΤΖΗΚΙΔΗ
ΜΑΚΕ UP ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΤΑΝΗ (D-TALES)
HAIR TOM ZOIS (D-TALES)
EYXAΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ APOLLO PALM HOTEL ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ GLOW ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024