Μέσω μίας Instagram live κλήσης της Gigi Hadid και του καλού της φίλου, Jeremy Scott, αποκαλύφθηκε η επόμενη συνεργασία της H&M με επώνυμο σχεδιαστή. Το τεράστιο σουηδικό brand θα ενώσει τις δυνάμεις του με την εμβληματική ιταλική μάρκα Moschino, στην οποία ο Jeremy έχει εμφυσήσει νέα πνοή από το 2013, όταν ανέλαβε τη θέση του Δημιουργικού Διευθυντή. Η κλήση αυτή προβλήθηκε ζωντανά σε ψηφιακές οθόνες κατά τη διάρκεια του ετήσιου πάρτι του οίκου στο φεστιβάλ Coachella στην Καλιφόρνια, καθώς και στα κοινωνικά δίκτυα της Η&Μ, αφήνοντας άφωνους από χαρά τους παρευρισκόμενους.
Ο Jeremy και η Gigi φορούσαν τα πρώτα σχέδια της MOSCHINO [tv] H&M, μιας συλλογής γεμάτης ζωντάνια, αισιοδοξία και χιούμορ, χαρακτηριστικά που έκαναν το fashion house ένα από τα πιο αγαπητά στον χώρο της μόδας παγκοσμίως. Ο designer δημιούργησε για τη H&M μια νέα σειρά για άνδρες και γυναίκες, καθώς και μία ευρεία γκάμα αξεσουάρ και κάποιες έξτρα εκπλήξεις!
«Είμαι τόσο ενθουσιασμένος για τη MOSCHINO [tv] H&M. Όλη μου τη ζωή, η δουλειά μου ήταν να συνδέομαι με τους ανθρώπους μέσα από τη μόδα και με αυτή τη συνεργασία θα είμαι σε θέση να φθάσω στον μέγιστο δυνατό αριθμό", Jeremy Scott
Η καμπάνια της συλλεκτικής συλλογής βασίζεται σε μια ριζικά καινοτόμο τηλεοπτική ιδέα που συνδυάζει τα social media και τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, προκειμένου να δημιουργήσει μια πολύ-πλατφόρμα και μια νέα και συναρπαστική τηλεοπτική εμπειρία για τον ψηφιακό κόσμο.
«Η MOSCHINO [tv] H&M είναι η ιδανική συνεργασία που χρειάζεται ο κόσμος της μόδας αυτή τη στιγμή. Συνδυάζει την ποπ κουλτούρα, την αστική μόδα, τα λογότυπα και την αίγλη. Ο Jeremy Scott είναι απίστευτος -ξέρει πώς να διασκεδάζει με τη μόδα και να επικοινωνεί με τους θαυμαστές του σε όλο τον κόσμο», λέει η Ann-Sofie Johansson, καλλιτεχνική σύμβουλος της H&M.
Η πολυαναμενόμενη collection θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα H&M σε όλο τον κόσμο και online από τις 8 Νοεμβρίου.