fbpixel

Search icon
Search
3 συνταγές για πρωινό με βρώμη
WELLNESS

3 συνταγές για πρωινό με βρώμη

Βρείτε τη δική σας αγαπημένη και ξεκινήστε δυναμικά τη μέρα


Η βρώμη είναι ένα είδος δημητριακού με ιδιαίτερη θρεπτική και διατροφική αξία που πλέον αποτελεί τον βασιλιά των super foods. Έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, λιπαρά, βιταμίνες E, B1, B2, φυλλικό οξύ, παντοθενικό οξύ, β-γλυκάνη, φυτικές ίνες και μέταλλα, όπως κάλιο, ασβέστιο, φώσφορος, μαγνήσιο, σίδηρος, ψευδάργυρος, χαλκός και μαγγάνιο. Η σούπερ σύνθεσή της την αναγάγει σε μια υγιεινή μεν τροφή αλλά με μεγάλη ενεργειακή απόδοση!

10 Οat facts

  1. Είναι μια από τις καλύτερες πηγές ενέργειας
  2. Βοηθά στην απώλεια βάρους
  3. Προστατεύει και βελτιώνει το καρδιαγγειακό και το πεπτικό σύστημα
  4. Είναι αντικαρκινική
  5. Χάρη στη μεγάλη της περιεκτικότητα σε αμινοξέα βοηθά στην αποτοξίνωση
  6.  Περιέχει τα αναγκαία επίπεδα ασβέστιο για την πρόληψη της οστεοπόρωσης
  7. Βοηθά στον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα
  8. Οι ίνες της δημιουργούν ένα φράγμα ενάντια στα κατάλοιπα λίπους που μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα χοληστερόλης
  9. Εξισορροπεί άγχος, αρτηριακή πίεση, αϋπνία, υπερκόπωση και γενικά τη λειτουργία του νευρικού  συστήματος.

Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά κάνουν τη βρώμη ιδανική τροφή για δυναμωτικά πρωινά γεύματα που θα σας κρατήσουν χορτάτους και με υψηλά επίπεδα ενέργειας μέχρι το μεσημέρι. Και το καλύτερο από όλα είναι πως δεν πρόκειται για ένα άνοστο και βαρετό πιάτο. Αρκεί βέβαια να βρείτε τη σωστή για εσάς συνταγή και να προσθέσετε λίγη φαντασία και υλικά της αρεσκείας σας! 

Breakfast time

1

Pancakes βρώμης

ΥΛΙΚΑ: 2 ώριμες μπανάνες, 1 φλιτζάνι βρώμης, 50 γρ. ταχίνι και λίγο νερό (θα καταλάβετε με το μάτι) ΕΚΤΕΛΕΣΗ: • Χτυπάμε τη βρώμη στο μπλέντερ μέχρι να γίνει αλεύρι. •Σε ένα μπολ λιώνουμε τις μπανάνες με ένα πιρούνι • Προσθέτουμε στο μπολ τις μπανάνες με το αλεύρι βρώμης και το ταχίνι και ανακατεύουμε. • Προσθέτουμε το νερό για να κάνουμε πιο παχύρευστο το μείγμα. • Βάζουμε λαδόκολλα σε ένα ταψί και μοιράζουμε το μείγμα σε τέσσερις μερίδες και απλώνουμε καλά με μία σπάτουλα ή με την κάτω πλευρά της κουτάλας. • Ψήνουμε σε καλά προθερμασμένο φούρνο στους 180°C για 25 λεπτά μέχρι να πάρουν ένα ωραίο χρυσό χρώμα. • Τέλος, βγάζουμε από το φούρνο και προσθέτουμε τα υλικά της αρεστείας μας πχ.: μέλι, γιαούρτι, φρούτα, κομματάκια σοκολάτας υγείας.

2

Granola

ΥΛΙΚΑ: 2 φλιτζάνια βρώμη, 1/2 φλιτζάνι αμύγδαλα ή καρύδια, 1/2 φλιτζάνι αποξηραμένα φρούτα ή κουβερτούρα, 2-3 κουταλιές λάδι, 2 κουταλιές μέλι ΕΚΤΕΛΕΣΗ: •Αρχικά ανακατεύουμε όλα τα στερεά υλικά μαζί. •'Υστερα προσθέτουμε το λάδι και το μέλι και ψήνουμε το μείγμα πάνω σε μια λαδόκολα στους 160 βαθμούς Κελσίου για περίπου 30 λεπτά. Μόλις πάρει χρώμα η granola μας είναι έτοιμη.

3

Ομελέτα με βρώμη

ΥΛΙΚΑ:1 κουταλιά της σούπας νιφάδες βρώμης, 50 ml. γάλα, 2 αυγά, 50 γρ. κατσικίσιο τυρί, 1 κρεμμυδάκι φρέσκο, Πάπρικα, Ελαιόλαδο (Φυσικά μπορείτε να προσθέσετε και όποιο λαχανικό σας αρέσει όπως σπανάκι και ντομάτα) ΕΚΤΕΛΕΣΗ: •Σε ένα μπωλ ανακατεύουμε την βρώμη με το γάλα και το αφήνουμε 5 λεπτά στην άκρη. • Ψιλοκόβουμε το κρεμμυδάκι, μόνο το πράσινο μέρος. •Προσθέτουμε στο μείγμα βρώμης τα αυγά, την πάπρικα και τα ανακατεύουμε μέχρι να γίνουν ένα μείγμα. •Σε ένα τηγάνι ζεσταίνουμε ελάχιστο ελαιόλαδο και μόλις κάψει, προσθέτουμε το μείγμα. •Δεν ανακατεύουμε καθόλου, χαμηλώνουμε τη θερμοκρασία και αφήνουμε την ομελέτα να σιγοψηθεί περίπου 7-8 λεπτά. •Στα 4 λεπτά προσθέτουμε το τυρί σε κυβάκια. •Μόλις η ομελέτα ψηθεί, την αφαιρούμε από το τηγάνι και τη σερβίρουμε.