fbpixel

Search icon
Search
What the camera saw: Τρία events στην Αθήνα που μας εντυπωσίασαν
PEOPLE & MOMENTS

What the camera saw: Τρία events στην Αθήνα που μας εντυπωσίασαν

Το φωταγωγημένο Εθνικό Θέατρο και δύο ΄εκδηλώσεις με επίκεντρο τη γυναίκα


Με αφορμή τις εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα παγκοσμίως τον Οκτώβριο, ως Μήνα Ενημέρωσης και Πρόληψης κατά του Καρκίνου του Μαστού, η Πρεσβεία της Γαλλίας στην Ελλάδα τίμησε σε μια ζεστή εκδήλωση το μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό ΜΑΝΑ για το έργο που επιτελεί ακούραστα εδώ και 3 και πλέον χρόνια. Στο πλαίσιο της φημισμένης καμπάνιας γαστρονομικής δημιουργίας «Goût de France-Good France» , ο κύριος Patrick Maisonnave, Πρέσβης της Γαλλίας στην Ελλάδα παρέθεσε δείπνο στην Πρεσβευτική κατοικία στην Αθήνα, προσκαλώντας την Πρόεδρο του «ΜΑΝΑ», κυρία Randa Ghandour, καθώς και μέλη του ΔΣ, εθελοντές και Κυρίες του ΜΑΝΑ. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν δημιουργίες βασισμένες στις αξίες της γαλλικής κουζίνας από τον ταλαντούχο chef της Γαλλικής Πρεσβείας Jean Marie Hoffmann, υπό τη συνοδεία πιάνου. 

275757.JPG
Patrick Maisonnave, Ghassan Ghandour, Randa Ghandour, Μελέτιος Α. Κ. Δημόπουλος

Ο Πρέσβης κ. Maisonnave, απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό: «Απόψε τιμούμε την εξαιρετική δουλειά και τη βοήθεια που προσφέρει ο Οργανισμός ΜΑΝΑ, με πνεύμα αλληλεγγύης, αρμονίας και φιλίας, αξίες που διέπουν άλλωστε και τη γαλλική γαστρονομική παράδοση και κληρονομιά.» Η Πρόεδρος του ΜΑΝΑ, κα Ghandour, συγκινημένη δήλωσε: «Αποτελεί μεγάλη τιμή για όλους κι εμένα προσωπικά το σημερινό κάλεσμα εκ μέρους της Γαλλικής Πρεσβείας με την οποία μας συνδέουν άρρηκτοι δεσμοί φιλίας και αμοιβαίας στήριξης. Εδώ προσπαθούμε να προσφέρουμε αγάπη, υποστήριξη και θετική ενέργεια σε όλες τις γυναίκες που μάχονται καθημερινά και βγαίνουν «νικήτριες». Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους εθελοντές ,τους υποστηρικτές μας και τις Κυρίες που μας εμπιστεύθηκαν από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του οργανισμού.» Επιπλέον, την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του και ο κύριος Μελέτιος Α Κ Δημόπουλος, Καθηγητής Θεραπευτικής Ογκολογίας Αιματολογίας, ο οποίος ευχαριστώντας την κυρία Ghandour για τη γενναιόδωρη κίνηση δωρεάς 50 γενετικών τεστ BRACA, δήλωσε: «Η προσφορά του ΜΑΝΑ να καλύψει το κόστος πραγματοποίησης γονιδιακών ελέγχων για BRACA έχει σήμερα ιδιαίτερη σημασία, δεδομένου ότι ασθενείς με τέτοιες μεταλλάξεις μπορεί να ωφεληθούν από συγκεκριμένες θεραπείες.»

Ο Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός παρέχει από τον Ιανουάριο του 2018, δωρεάν εξατομικευμένες υπηρεσίες φροντίδας και υποστήριξης βάσει ιατρικής ένδειξης σε γυναίκες με καρκίνο του μαστού και κάθε μορφής γυναικολογικό καρκίνο. Μέσα σε αυτά τα χρόνια, στον ειδικά διαμορφωμένο και φιλόξενο χώρο στο κέντρο της Αθήνας, 250 και πλέον γυναίκες όλων των ηλικιών, έχουν περάσει το κατώφλι του λαμβάνοντας 10.500 ώρες δωρεάν υπηρεσιών (και διαδικτυακά εν μέσω πανδημίας).

275758.JPG
Ελίνα Σμπώκου, Μαρίνα Κουταρέλλη

Η Estée Lauder Hellas φωταγώγησε το Εθνικό Θέατρο

Όπως κάθε χρόνο, ο Όμιλος Estée Lauder Companies, πραγματοποίησε τη συμβολική φωταγώγηση ενός εμβληματικού κτηρίου, στo πλαίσιo της παγκόσμιας πρωτοβουλίας φωταγώγησης μνημείων και κτηρίων οροσήμων, για την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Το Εθνικό Θέατρο της Ελλάδος φωτίστηκε με το χαρακτηριστικό ροζ χρώμα της εκστρατείας, υπενθυμίζοντας τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Το φετινό μήνυμα της καμπάνιας αποτελεί ένα δυνατό μήνυμα, με παγκόσμια απήχηση: «Ενωμένοι, μπορούμε να βοηθήσουμε να μπει ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού για όλους.» Ο Όμιλος Estée Lauder Companies, σεβόμενος τα ισχύοντα υγειονομικά μέτρα, πραγματοποίησε την εκδήλωση κεκλεισμένων των θυρών, προβάλλοντας την εκδήλωση μέσω Live Streaming στη σελίδα Facebook Estee Lauder Greece και στο YouΤube κανάλι της Estee Lauder Greece. 

275508-1.jpg
Ευάγγελος Φιλόπουλος

Στην ομιλία του ο Πρόεδρος της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας, κ. Ευάγγελος Φιλόπουλος, ευχαρίστησε θερμά την Estée Lauder Hellas για τη σημαντική υποστήριξη που παρέχει στις δράσεις της ΕΑΕ και κυρίως της χρηματοδότησης του κινητού μαστογράφου δηλώνοντας σχετικά «ελπίζουμε να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών της μεγάλης αυτής εταιρείας με τη μεγάλη ευαισθησία και να συνεχίσουμε το ωραίο αυτό έργο μας.» Το έναυσμα για τη φωταγώγηση έδωσε και φέτος η κ. Ελένη Μενεγάκη, ως η Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού του Ομίλου Estée Lauder Companies, η οποία συμμετέχει αφιλοκερδώς σε αυτήν την πρωτοβουλία. Η κ. Μενεγάκη στην ομιλία της αναφέρει: «Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου την Estee Lauder Companies διότι αυτή είναι η εταιρεία που ξεκίνησε την εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού και τη συνεχίζει τόσο δυνατά! Μας έχει βοηθήσεις όλες μας!» Συμπληρώνοντας: «Η πρόληψη είναι αυτή που σώζει ζωές! Είναι άδικο κάτι που πολεμιέται να μη το πολεμήσουμε!»

275502.jpg
Δούκας Χατζηδούκας, Ελένη Μενεγάκη, Αγγελική Ανδρέου, Ευριπίδης Γουργουλίδης

Το Εθνικό Θέατρο της Ελλάδος αποτελεί σήμερα ένα ζωντανό κύτταρο πολιτισμού στην καρδιά της Αθήνας, έχοντας αδιάλειπτη λειτουργία πάνω από 120 χρόνια. Ένα σημείο αναφοράς όπου έχει γραφτεί σύγχρονη θεατρική ιστορία συμβάλλοντας στην πνευματική αναγέννηση του τόπου μας. Το κτίριο Τσίλερ, ένα μοναδικό κομψοτέχνημα, στο οποίο στεγάζεται το Εθνικό Θέατρο της Ελλάδος, αποτελεί ένα μνημειακό κτιριακό συγκρότημα μοναδικής αίγλης. Η Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Μνημείων - Κτηρίων Οροσήμων από τον Όμιλο Estée Lauder Companies στο πλαίσιο της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού Η Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Παγκοσμίων Μνημείων - Κτηρίων Οροσήμων της Εκστρατείας, ξεκινά το 2000 από την Evelyn Lauder, με σκοπό να αφυπνίσει την προσοχή στη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Την πρώτη χρονιά, 26 κεντρικά σημεία σε 22 χώρες φωταγωγήθηκαν συμβολικά με ροζ χρώμα, συμπεριλαμβανομένων του Empire State Building (ΗΠΑ), της Όπερας του Σύδνεϋ (Αυστραλία) και του Πύργου της Πίζας (Ιταλία). 

Στην Ελλάδα έχουν φωταγωγηθεί μέχρι σήμερα: το Ζάππειο Μέγαρο, η Αγορά του ΟΑΚΑ, o Λόφος του Λυκαβηττού, το Δημαρχείο της Αθήνας, ο πύργος του ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη, το Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία στο Σύνταγμα, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η πλατεία Αριστοτέλους, ο Λευκός Πύργος και η Καμάρα στη Θεσσαλονίκη, το Ενετικό Φρούριο ΚΟΥΛΕ στο Ηράκλειο, το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στη Ρόδο και η Πλατεία Σπιανάδα στην Κέρκυρα, το Κτίριο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού City Link, η Στοά Σπυρομήλιου, το Hilton Αθηνών, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, το Παναθηναϊκό Στάδιο, η Πύλη του Αδριανού και το Ολυμπιείο, το Ωδείο Ηρώδου του Αττικού και το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Το πρώτο Χριστουγεννιάτικο event από τη Sephora

275838.JPG
Ζωή Πυθαρούλη, Πένυ Ζαγλαρίδου, Πάτι Ιορδανίδου

Με μεγάλη επιτυχία και τηρώντας τις απαραίτητες αποστάσεις και προφυλάξεις, πραγματοποιήθηκε το πρώτο Χριστουγεννιάτικο event της χρονιάς, από την Sephora. H Sephora υποδέχτηκε τους καλεσμένους της στον ανανεωμένο χώρο του Golf Γλυφάδας – Prive. Εκλεκτά εδέσματα, ποτό, μουσική και καλή διάθεση ολοκλήρωσαν την εορταστική ατμόσφαιρα. Με το Χριστουγεννιάτικο μότο «Sharing_is_beautiful» έγινε εκτενής παρουσίαση νέων χριστουγεννιάτικων προϊόντων καθώς και άλλων νέων προϊόντων αποκλειστικών brands. Πάντα οραματιστής όσον αφορά στην ομορφιά, η Sephora είναι μία από τις πιο καινοτόμες και πρωτοπόρες αλυσίδες στον κόσμο.

275849.JPG
Δώρα Κατσικογιάννη, Χρυσιάννα Ανδριοπούλου
Ξεκινώντας στη Γαλλία το 1970, η αλυσίδα καταστημάτων Sephora από το 1997 έγινε μέρος του Moet Hennessy Louis Vuitton Group (LVMH Group), του μεγαλύτερου ομίλου πολυτελείας στον κόσμο. Με παράδοση εδώ και 45 χρόνια στην αγορά, η Sephora προσφέρει έναν μοναδικό χώρο αφιερωμένο στην ομορφιά, το σημείο όπου θα βρει κανείς την μεγαλύτερη ποικιλία brands, από τις κλασικές, επιλεκτικές, έως τις πιο διάσημες και αποκλειστικές. Το μυστικό της Sephora είναι ο «υπέρτατος προορισμός της ομορφιάς», προσφέροντας μια ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών που σας συνδέουν με τον κόσμο των καλλυντικών: υπηρεσίες μακιγιάζ, εξατομικευμένες συμβουλές, ειδικές συσκευασίες δώρων ή μπορείτε να απολαύσετε εξατομικευμένες συμβουλές για τη φροντίδα του δέρματος και του σώματος. Σήμερα, η Sephora διαθέτει περισσότερα από 600 καταστήματα στην Ευρώπη και περίπου 1900 καταστήματα διεθνώς σε 29 χώρες σε όλο τον κόσμο. Στην Ελλάδα υπάρχουν ήδη 34 καταστήματα σε διάφορες πόλεις.

Φωτογραφία Εξωφύλλου: Το φωταγωγημένο Εθνικό Θέατρο στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εκστρατείας Ενημέρωσης του Ομίλου Estée Lauder Hellas για τον Καρκίνο του Μαστού

Φωτογραφία: Studio Panoulis