Ο κόσμος της μόδας δεν γνωρίζει τη λέξη στασιμότητα. Η έμπνευση των ανθρώπων της παραμένει αναλλοίωτη κι εξελίσσεται διαρκώς. Μέσα από συνεργασίες που προκαλούν το ενδιαφέρον και limited edition σειρές, οι designers αλλά και οι οίκοι μας συστήνουν καινούριες φιλοσοφίες και καταφέρνουν διαρκώς να αλλάζουν την προοπτική μας. Παρακάτω, συγκεντρώσαμε τις 3 top fashion collabs των τελευταίων ημερών και σας τις παρουσιάζουμε!
Voilà...
Adidas x Gucci
Η συλλογή Gucci Φθινόπωρο-Χειμώνας 2022/2023, που συνδυάζει την ιταλική ραπτική του Alessandro Michele με το cool style των αθλητικών ειδών από την Adidas παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Exquisite Gucci show κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου, ενώ θα αναδειχθεί επίσημα από τον φακό του Carlijn Jacobs και θα είναι διαθέσιμη στο κοινό από 7 Ιουνίου.
Σε δωμάτια γεμάτα με παραμορφωτικούς καθρέφτες – μια «μεταφορά» για τη φαντασμαγορική δύναμη της μόδας - οι αθλητικές φόρμες έχουν μετατραπεί σε υπέροχα custom-made κοστούμια. Πράγματι, οι σιλουέτες της F/W '23 συλλογής της Gucci συνδύασαν επιδέξια τα κλασικά athletic κομμάτια με το «εξωφρενικό» και λαμπερό σύμπαν του Michele, φέρνοντας μια κομψή ματιά κι ένα πνεύμα υψηλής ραπτικής στην εμβληματική αθλητική γκαρνταρόμπα της Adidas. Σε συνεργασία με τη γερμανική εταιρεία, η Gucci Exquisite αποκαλύπτει μια πρωτότυπη capsule collection.
Ο φωτογράφος Carlijn Jacobs, απαθανατίζει την πολύχρωμη και καλειδοσκοπική αισθητική της συλλογής. Με ενεργητικές σιλουέτες σε έντονα χρωματιστά φόντο, κάνει ξεκάθαρη τη συνάντηση ενός πολυτελούς οίκου και μιας αθλητικής αισθητικής με τη ρετρό εμφάνιση της δεκαετίας του '70, δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στα prints. Έτσι, κλασικά κι επίσημα items, όπως δερμάτινες γόβες ή σουέντ μοκασίνια, ενσωματώνονται σε πιο casual looks, ενώ οι αθλητικές φόρμες -το βασικό υλικό της συλλογής- εξελίσσονται σε πλισέ φαρδιά παντελόνια ή εντυπωσιακά σεμιζιέ. Στο πνεύμα συνεργασίας, πολλά κομμάτια «παίζουν» στην αντίθεση μεταξύ των τριών λευκών ριγών της Adidas και της κόκκινης και πράσινης λωρίδας της Gucci.
Info: H Adidas x Gucci του Alessandro Michele, σε συνεργασία με την Adidas, θα είναι διαθέσιμη από τις 7 Ιουνίου σε επιλεγμένες boutiques Gucci, σε pop-up stores και online.
Fendace
Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Milanese Fashion Week φιλοξένησε ένα μοναδικό show: «The Swap: Versace από τον Fendi - Fendi από την Versace» κατά τη διάρκεια της οποίας κάθε ένας από τους δύο οίκους προσέφερε τη δική του ερμηνεία του άλλου. Η συλλογή διατίθεται στις 12 Μαΐου in stores, μέσω μιας σειράς pop up events παγκοσμίως.
«Θράσος». Αυτή είναι ίσως η λέξη που συνοψίζει καλύτερα το Fendace. «Αυτή δεν είναι ακόμα μια συνεργασία» μας προειδοποίησαν οι οίκοι στην αρχή του show τους. Επιπλέον, κάθε look μαρτυρά πως πρόκειται όντως για έναν πραγματικά «δημιουργικό διάλογο» που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο, για να κλείσει όπως έπρεπε η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου. Γι' αυτό το έργο, οι Kim Jones και Silvia Venturini-Fendi, οι καλλιτεχνικοί διευθυντές της Fendi, παρέδωσαν την ερμηνεία τους για το στιλ Versace, όπου η Donatella Versace μπήκε στην αισθητική της Fendi. Οι δύο μεγάλες ιταλικές εταιρείες άνοιξαν λοιπόν τις καρδιές τους – και τα αρχεία τους: «Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της μόδας που δύο σχεδιαστές είχαν μια δημιουργική σύζευξη που πηγάζει από τον σεβασμό και τη φιλία. Αυτό μας οδήγησε να ανταλλάξουμε ρόλους για να κάνουμε πράξη αυτές τις δύο συλλογές», τονίζει η Donatella. Με πρωταγωνίστριες τις Kate Moss, Gigi Hadid, Shalow Harlow και Naomi Campbell, η συνάντηση της Medusa και της Greca του Versace και του μονογράμματος FF του Fendi άλλαξαν την ιστορία της βιομηχανίας.
Ονομάζεται «The Swap», η συλλογή περιλαμβάνει 25 looks για καθέναν από τους δύο οίκους. Το Versace by Fendi πρωτοστατεί με έμπνευση από τη δεκαετία του '90, με κυριαρχία του μαύρου και του χρυσού. Το πνεύμα του εμβληματικού "more-is-more" του Versace, αναδεικνύεται εμποτισμένο με την εξαιρετική δεξιοτεχνία Fendi: Μια πανκ-ροκ αισθητική της Ιταλίδας Madonna: δαντέλα, ολόσωμα μαύρα κορμάκια, μπαρόκ στάμπες, μίνι φούστες και εξαιρετικές παγιέτες σε καφέ καμβά. Από την πλευρά των αξεσουάρ, το Peekaboo και το Baguette της Fendace συνδυάζουν τις εμβληματικές σιλουέτες των τσαντών Fendi και τους κωδικούς του Versace.
Αυτό το δημιουργικό πνεύμα απεικόνισε μοναδικά ο φωτογράφος μόδας, Steven Meisel. Στο πρόγραμμα; Η συλλογή Fendace κυκλοφορεί μόλις από χθες, ενώ θα βρίσκεται στα καταστήματα των αντίστοιχων οίκων τους.
Info: Η The Swap: Fendi by Versace, Versace by Fendi διαθέσιμη από τις 12 Μαΐου στις boutiques των δύο οίκων.
Guess x J Balvin
Πριν από λίγους μήνες, ο Nicolai Marciano, γιος του συνιδρυτή του οίκου μόδας Guess που δημιουργήθηκε το 1981, εκμυστηρεύτηκε στο site Numéro «Στο μέλλον, η εικόνα και το attitude θα παίξουν μεγάλο ρόλο για την Guess». Τίποτα δεν το αποδεικνύει καλύτερα αυτό από την ανανεωμένη συνεργασία τους με τον παγκόσμιο σούπερ σταρ J. Balvin. Αφού συνδημιούργησε την καμπάνια της εταιρείας το 2019 και σχεδίασε μια πολύχρωμη συλλογή μαζί τους ένα χρόνο αργότερα, ο «πρίγκιπας της ρέγκετον» υπογράφει με την Guess μια νέα collection, εμπνευσμένη από το ντοκιμαντέρ του «The Boy from Medellin», στο οποίο εκμυστηρεύεται τη δική του μάχη με άγχος και κατάθλιψη. Η Guess Originals x J Balvin Amor τονίζει τη σημασία της ψυχικής υγείας και περνάει το μήνυμα της ειρήνης και της αγάπης μέσα από 47 looks με ζωντανά και παστέλ χρώματα καθώς και εκφραστικά γραφικά, από στροβιλιζόμενες ρίγες μέχρι αστραφτερές καρδιές και τυχερά τριφύλλια.
Info: GUESS Originals x J Balvin Amor, διαθέσιμη από τις 12 Μαΐου στο guessoriginals.eu και σε επιλεγμένα καταστήματα GUESS.