Παρόλο που τα βλέμματα είναι στραμμένα στον Μήνα της Μόδας για την περίοδο Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022, τα διάσημα και αγαπημένα brands δεν σταματούν να παρουσιάζουν νέες συλλογές, οι οποίες θα γίνουν must-haves την καινούρια σεζόν που μόλις ξεκίνησε. Για όλες εσάς που ανήκετε στις fashion lovers, γνωρίζετε πολύ καλά, πως η ανάγκη για την πιο updated collection είναι δεδομένη. Ο χώρος της μόδας έχει κάνει ξεκάθαρο πως, πλέον, τα δύο στοιχεία της επιτυχίας δεν είναι άλλα από τη διαχρονικότητα και την άνεση. Γι' αυτό και όλα τα fashion houses προσπαθούν να πετύχουν αυτόν τον συνδυασμό στο έπακρο.
Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω και ανακαλύψτε όλα όσα μας κέντρισαν το ενδιαφέρον τον τελευταίο καιρό!
HOGAN 3-R
Το διάσημο brand HOGAN παρουσιάζει το νέο shoe design του, το οποίο είναι βασισμένο στην classic αισθητική. Σκεφτείτε λίγο καλύτερα τι είναι το classic. Είναι αυτό, το οποίο δεν έχει σταματήσει να «λέει» όλα όσα θα πρέπει να ειπωθούν. Με βάση αυτήν την άποψη, θα μπορούσε να είναι ένα βιβλίο, μία ταινία, ένα έργο τέχνης. Ωστόσο στην περίπτωση της HOGAN είναι το HOGAN TRADITOIONAL. Tο 1986 ο HOGAN έκανε τα πρώτα του βήματα προς ένα μέλλον που τότε φαινόταν αδύνατο, αλλά είναι απολύτως φυσικό σήμερα: Ποτέ ξανά δεν είχε δημιουργηθεί ένα πολυτελές sneaker. Καταρρίπτοντας ένα στερεότυπο, η HOGAN έθεσε νέους κανόνες και δημιούργησε μια εντελώς νέα κατηγορία.
Όπως ακριβώς έκανε τότε έτσι και τώρα, η HOGAN αντλεί έμπνευση από το παρελθόν αλλά πάντοτε με προνοητικότητα. Το μέλλον του brand βρίσκεται στις ίδιες τις ρίζες του και στη συνεχή αναζήτηση μεταξύ παράδοσης, καινοτομίας και νεωτερικότητας. Το Traditional design ήταν το τέλειο παράδειγμα αυτής της προσπάθειας: Με τον λευκό καμβά του υπογραμμισμένο από μια μελί σόλα, genderless, εμπνευσμένο από τον κόσμο του κρίκετ και την ασυνήθιστη κομψότητα του, προορισμένο να γίνει ένα διαχρονικό σύμβολο. Ένα νέο κλασικό που σήμερα, 35 χρόνια μετά, η HOGAN γιορτάζει με μια επανέκδοση με πυρήνα τη βιωσιμότητα- ως μέρος του έργου HOGAN-3R, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον φετινό Φεβρουάριο.
Η HOGAN πραγματοποιεί αυτή τη γιορτή μέσω ενός βίντεο κλιπ με τίτλο «(ΟΧΙ) ένα παραδοσιακό γράμμα αγάπης» που δεν απευθύνεται σε κανέναν άλλο εκτός από τον πλανήτη Γη. Το project HOGAN-3R γεννήθηκε από αγάπη για τον πλανήτη μας και όποιον ζει σε αυτόν, ένα έργο που βάζει το περιβάλλον στο επίκεντρό του, που συντίθεται τέλεια από τα 3 «R» που το καθορίζουν: Recycle, reuse, reduce (Ανακύκλωση, επαναχρησιμοποίηση, μείωση). Μπορούν εύκολα να προστεθούν και άλλα key-words, όπως rethink, respect, revolutionize (επανεξέταση, σεβασμός, επανάσταση). Το HOGAN-3R ενσωματώνει τις αξίες στις οποίες πιστεύει η HOGAN: Υπεύθυνη καινοτομία, συνειδητή χρήση των πόρων, μείωση της σπατάλης. Ως αποτέλεσμα, η HOGAN εισάγει μια συλλογή μοναδικών αντικειμένων, εξαιρετικής ποιότητας, πολύτιμα και διαχρονικά όπως τα παραδοσιακά, που γεννήθηκαν από την καινοτομία αλλά, όπως πάντα, με την εικόνα της κληρονομιάς της HOGAN.
Μόνο αγγίζοντας το παρελθόν δημιουργείται το μέλλον. Μόνο έτσι θα προσεγγίσουμε νέες γενιές και θα συνεχίσουμε να γράφουμε νέα κεφάλαια στην ιστορία μας.
Tommy Hilfiger & Harlem Fashion Row
Μία νέα ιδέα, η οποία μας κέντρισε το ενδιαφέρον είναι το New Legancy Challenge που ανακοίνωσε το brand Tommy Hilfiger. Πρόκειται για έναν διαγωνισμό σχεδίου μόδας που δημιουργήθηκε μέσω του προγράμματος της People’s Place σε συνεργασία με τον οργανισμό Harlem’s Fashion Row (HFR). H εταιρική αυτή σχέση ξεκίνησε το 2021 με σκοπό να ενισχύσει την επερχόμενη γενιά BIPOC σχεδιαστών μέσω μιας πλατφόρμας ειδικά σχεδιασμένης έτσι ώστε να αναδεικνύει το ταλέντο και το όραμα.
Τον Σεπτέμβριο του 2021, οι σχεδιαστές καλέστηκαν να συμπληρώσουν μια αίτηση συμμετοχής στο New Legacy Challenge και να μοιραστούν τη δική τους ερμηνεία για το σύγχρονο preppy style, το οποίο πάντα βρίσκεται στην καρδιά της ταυτότητας της Tommy Hilfiger. Επιπλέον, μέσω μιας διαδικασίας έρευνας της preppy κουλτούρας, το challenge αποσκοπεί στην ανάδειξη της ιστορίας των BIPOC κοινοτήτων και στον τρόπο που αυτές δημιούργησαν το απόλυτα κλασικό και cool αμερικάνικο στιλ. Ο νικητής του New Legacy Challenge θα παραλάβει το χρηματικό έπαθλο των US$20,000 και την ευκαιρία να συμμετέχει στην διαδικασία design της Capsule Collection μαζί με την ομάδας της Tommy Hilfiger.
«Όταν λανσάραμε το πρόγραμμα People’s Place διαπιστώσαμε ότι η υποστήριξη εργασίας και η πρόσβαση στη βιομηχανία είναι δυο τομείς ζωτικής σημασίας και ότι θα έπρεπε να τις ενισχύσουμε με περισσότερες πηγές και ευκαιρίες σε ένα μέρος για μελλοντικούς BIPOC δημιουργούς. Η συνεργασία μας με το Harlem’s Fashion Row έχει ως απώτερο σκοπό να υποστηρίξει τους νέους BIPOC σχεδιαστές στο χώρο της μόδας. Το New Legacy Challenge ένωσε τους κυρίαρχους δημιουργούς και των δυο οργανισμών, όχι μόνο για να καθοδηγήσουν κάποιους από τους πιο ανερχόμενους σχεδιαστές αλλά και για να τους βοηθήσουν να κάνουν τις δημιουργικές τους ιδέες πραγματικότητα. Ανυπομονούμε να δούμε τους φιναλίστες να ανάγουν τις δεξιότητες τους σε ένα άλλο επίπεδο και περιμένουμε να μοιραστούμε το ταλέντο τους με όλο τον κόσμο με εποικοδομητικό τρόπο», είπε χαρακτηριστικά ο Randy Cousin, SVP, στο Product Concepts και στο πρόγραμμα People’s Place της Tommy Hilfiger.
Ο «δρόμος» προς την κορυφή
Μετά από μια εικονική παρουσίαση με τους 12 καλύτερους υποψήφιους, τρεις finalists επιλέχθηκαν για να συνεχίσουν στην τελική φάση. Καθένας από αυτούς, με την καθοδήγηση ενός μέντορα της Tommy Hilfiger, θα επαναπροσδιορίσει έξι iconic prep styles, συμπεριλαμβάνοντας το hoodie, το ανοιξιάτικο varsity jacket και το polo μπλουζάκι. Οι σχεδιαστές θα παρουσιάσουν τις τελικές τους συλλογές σε μια κριτική επιτροπή το Μάρτιο. Στη συνέχεια, θα ακολουθήσει ένα αποκλειστικό event, όπου και θα ανακοινωθεί ο τελικός νικητής. Το event θα περιλαμβάνει επίσης και μια σειρά από ντοκιμαντέρ για το New Legacy Challenge, με σκηνοθέτη την βραβευμένη παραγωγό Luchina Fisher και θα ξεναγήσει το κοινό στην backstage διαδικασία δημιουργίας και έμπνευσης κάθε σχεδιαστή.
Οι finalists είναι:
Megan Smith: Ιδρύτρια της Megan Renee, μια σύγχρονη μάρκα που στηρίζει τη βιώσιμη μόδα. Η ίδια αντλεί την έμπνευση της από τα ταξίδια της, καθώς και από την δύναμη και την ομορφιά των γυναικών, αποδίδοντάς την σε έντονα prints, κλασικά κομμάτια και signature looks. Η Megan είχε ως μέντορα την Masha Gard, Senior Design Director Womenswear, της Tommy Hilfiger Global.
Johnathan Hayden: To ομώνυμο brand του ισορροπεί ανάμεσα στην φιλοσοφία της UX αλληλεπίδρασης με την πολυπολιτισμικότητα προκειμένου να δημιουργήσει πολύπλευρα γυναικεία luxury κομμάτια. Ο Johnathan καθοδηγείται από τον Ben Snowdon, Πρόεδρο Design Menswear της Tommy Hilfiger Global.
Clarence Ruth: Η μάρκα της, Cotte D’Armes, εξερευνά το denim σε μια συλλογή από denim παντελόνια, tops και outerwear, ενώ παράλληλα στηρίζει το military style με κάποιες δόσεις streetwear και biker σικ. Η Clarence καθοδηγείται από τον Urs Graber, Senior Design Director της Tommy Jeans.
Last but not least... Το πρόγραμμα The People’s Place συνεισφέρει στο όραμα της Tommy Hilfiger’s για να δημιουργήσει τη μόδα στο πλαίσιο του "Wastes Nothing and Welcomes All" – και κάνει σημαντικές προσθήκες στην καρδιά όλων όσων κάνουν εσωτερικά και εξωτερικά. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Tommy Hilfiger’s social and environmental sustainability journey visit sustainability.tommy.com.
Marks & Spencer Denim Jeans
Ένα από τα key-items της γυναικείας -και όχι μόνο- συλλογής είναι το τζιν ύφασμα. Όσα χρόνια κι αν περάσουν θα αποτελεί πάντοτε την πιο συχνή επιλογή για τα every-day looks μας. Το συναντάμε σε όλα τα σχέδια, από παντελόνια, jackets, φούστες και φορέματα. Κάθε σεζόν κάνει την εμφάνισή του όλο και πιο ανανεωμένο, με καινούριες επιλογές που δεν μπορούν να αντισταθούν οι fashion lovers.
Το αγαπημένο brand Marks & Spencer μας παρουσιάζει τη καινούρια του denim collection για ολόκληρη την οικογένεια. Τα καθημερινά denim items δεν ήταν ποτέ τόσο κομψά, άνετα και πραγματικά ευέλικτα. Τόσο στη γυναικεία, όσο και στην ανδρική και την παιδική συλλογή, τα νέα must-have τζιν προσφέρουν κλασσικό, αλλά και ξεχωριστό στιλ, άριστη ποιότητα, με ανανεωμένη γραμμή, που υπόσχεται να προσφέρει την τέλεια εφαρμογή σε κάθε σώμα. Φυσικά όλα τα προϊόντα της σειράς είναι κατασκευασμένα με υπεύθυνες πρακτικές.
Για τις γυναίκες, η νέα woman collection, χαρακτηρίζεται από άνετα denim pants για all day long εμφανίσεις. Από την άλλη πλευρά τα Midaxi φορέματα και πουκάμισα με περίτεχνα κεντήματα αποτελούν τις πιο πρακτικές επιλογές που ολοκληρώνουν τα every day looks. Όσον αφορά την ανδρική denim συλλογή περιλαμβάνει μια σειρά από stylish τζιν παντελόνια που κολακεύουν κάθε σιλουέτα. Εκτός από καθιερωμένες επιλογές, όπως το Stormwear™ και το 360 Flex, μπορείτε να βρείτε και νέες προσθήκες, όπως τα τζιν από 100% Ανακυκλωμένο Βαμβάκι.
Τα παιδιά θα λατρέψουν την kid's denim συλλογή που προσφέρει ευκινησία και άνεση, με χαρακτηριστικά όπως τις εύκολα ρυθμιζόμενες ζώνες που εξασφαλίζουν τέλεια εφαρμογή. Χαρούμενα σχέδια και floral κεντήματα είναι λεπτομέρειες που προσφέρουν στιλ και χαρά σε όλα τα παιδιά. Οι σαλοπέτες αποτελούν ιδανική επιλογή για layering και συνδυάζονται τέλεια με τις υπέροχες bomber ζακέτες.
Ανακαλύψτε τα αγαπημένα σας denim κομμάτια στα καταστήματα Marks & Spencer και online στο www.marksandspencer.gr.
Ines De La Fressange X Uniclo
Μια ακόμα συνεργασία με άρωμα γυναίκας έχει μαγνητίσει κερδίσει το ενδιαφέρον μας. Η Ines de la Fressange -γνωστή ως σύμβολο του γαλλικού σικ συνεργάζεται με τη UNIQLO για μια συλλογή LifeWear που ενσαρκώνει τον στόχο της «να φέρει το αβίαστο στιλ της Γαλλίας στον κόσμο». Επιδιώκοντας την αληθινή ομορφιά και την άνεση, η συνεργασία συνεχίζει να δημιουργεί τα απαραίτητα της γκαρνταρόμπας που θα λατρεύουμε για τα επόμενα χρόνια.
Η UNIQLO έχει συνεργαστεί με αρκετούς fashion designers, αλλά η Ines είναι κάτι το ξεχωριστό. Μέσα από την οπτική της, επιδίωξαν ρούχα που κάνουν κάθε γυναίκα να νιώθει καλύτερα και να δείχνει όμορφη σε όλες τις πτυχές της. Η εξαιρετική ισορροπία κάθε λεπτομέρειας, όπως το ύψος της μέσης ή το άνοιγμα της λαιμόκοψης, τελειοποιείται μέσω των fittings της Ines. Η παριζιάνικη chic αισθητική που φέρνει η Ines στη συλλογή ενσαρκώνει την επιθυμία να συνδυάσει την πολυτέλεια και το vintage style με τον πιο άνετο και εύκολο τρόπο.