Την Κυριακή, στην εβδομάδα μόδας του Λονδίνου, η Victoria Beckham παρουσίασε τη συλλογή της για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019-2020, στην εμβληματική γκαλερί Tate Britain. H επίδειξη, που σηματοδότησε την επίσημη έναρξη του καναλιού της στο YouTube, ήταν μια γιορτή της σύγχρονης θηλυκότητας, με πολλά κοστούμια συνδυασμένα με φούστες, ασημένια πουλόβερ και μπότες με prints και κορδόνια, και προβαλλόταν ζωντανά με γιγαντοοθόνες στο Piccadilly Circus! Ύστερα από το fashion show ακολούθησε ένα λαμπερό πάρτι στο London's Mark's Club με εκλεκτούς καλεσμένους, ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τον εορτασμό του channel launching.
Η νέα επιχειρηματική κίνησή της είχε ανακοινωθεί, ήδη, από τον Νοέμβριο, και για τους συνδρομητές του καναλιού της, η Victoria υποσχέθηκε πολλές συνεντεύξεις και μαθήματα ομορφιάς, καθώς και αμέτρητα styling videos.
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι», σημειώνει η σχεδιάστρια, προσθέτοντας ότι το νέο της κανάλι είναι αποτέλεσμα της μακροχρόνιας φιλίας της με τον Derek Blasberg, διευθυντή μόδας και ομορφιάς του YouTube. «Όταν ο Derek με πλησίασε, σκέφτηκα ότι είναι μια μεγάλη ευκαιρία να εκπαιδευτώ και να καταλάβω πραγματικά την πλατφόρμα. Τα βίντεο θα έχουν τα πάντα, από μόδα μέχρι ομορφιά, και η οικογένειά μου θα είναι εκεί. Θα έχετε την ευκαιρία να δείτε τον πραγματικό μου εαυτό: εμένα στη δουλειά ή όταν θα βρίσκομαι με τα παιδιά και τι σημαίνει να είσαι εργαζόμενη μαμά».
Το κορίτσι των Spice Girls, που εξελίχθηκε σε fashion icon, ήδη σχεδιάζει τσάντες, παπούτσια, ρούχα και, μέσα στη χρονιά, θα ξεκινήσει τη σειρά ομορφιάς και περιποίησης Victoria Beckham Beauty, ως τμήμα του brand της. «Είναι κάτι που ήθελα να κάνω εδώ και πολύ καιρό» εξηγεί, αναφέροντας την πολύ επιτυχημένη συνεργασία της με την Estée Lauder, το 2016, ως έναρξη της πορείας της στο χώρο των καλλυντικών.
«Έμαθα και πέρασα πολλά τα τελευταία χρόνια προσπαθώντας να δω τι θα κάνω από εδώ και πέρα» τόνισε η guru. Πολλά από τα προϊόντα είναι ακόμα στη διαδικασία του σχεδιασμού, αλλά η Beckham λέει ότι η συλλογή θα περιλαμβάνει «make-up, items περιποίησης προσώπου και άλλα προϊόντα ευεξίας». Θα είναι για όλους τους τόνους του δέρματος, θα πωλούνται σε προσιτές τιμές και χωρίς να έχουν γίνει πειράματα σε ζώα. «Η αειφορία σε όλες τις μορφές της είναι πολύ σημαντική για μένα. Θέλω να δημιουργήσω μια μάρκα ομορφιάς για το μέλλον».
Ο Blasberg, που καθόταν στο front row στο show της Beckham και ήταν επίσης οικοδεσπότης του πάρτι, σημειώνει ότι η ομορφιά θα αποτελέσει έναν πυλώνα της στρατηγικής τους στο YouTube, αν και παραδέχεται ότι δεν υπάρχει ακόμα ένα τελικό επιχειρηματικό σχέδιο. «Το ενδιαφέρον για αυτό το λανσάρισμα είναι ότι δε δοκιμάσαμε πραγματικά να δούμε τι πουλάει» σχολιάζει. «Με μια εταιρεία όπως το YouTube και με ένα brand όπως η Victoria Beckham μπορείς να είσαι πραγματικά ευκίνητος και γρήγορος. Εάν η ομορφιά λειτουργήσει επιχειρηματικά καλά, μπορούμε να δημιουργήσουμε ακόμη περισσότερη ομορφιά! Αν η μόδα λειτουργήσει καλά, ίσως θα κάνουμε και μια pop-up επίδειξη μόδας».
Για εκείνη όλα είναι σχετικά με την εμπλοκή και τη σύνδεσή της με τους fans της. «Το κανάλι θα μου επιτρέψει να επικοινωνήσω με τον πελάτη μου με έναν νέο τρόπο, αλλά θέλω να παίξω μαζί του, επίσης. Ποιος ξέρει τι θέλουν οι θεατές από μένα; Θέλουν μόδα ή κάτι άλλο; Αυτό θέλω να καταλάβω» σχολιάζει η σχεδιάστρια.
Με αυτό συμφωνεί και ο Blasberg, ο οποίος σημειώνει ότι «το Instagram είναι υπέροχο γιατί είναι στιγμιαίο, ενώ το YouTube είναι ένας τόπος όπου οι άνθρωποι απασχολούνται περισσότερο για τα θέματα που ενδιαφέρονται, είτε αυτά είναι σχετικά με την ομορφιά είτε σχετίζονται με το στιλ ενός μαύρου κοστουμιού που μόλις εμφανίστηκε στην πασαρέλα της Victoria». Καθώς οι, προς στιγμήν 41000 συνδρομητές της (σπουδαίος αριθμός αν σκεφτεί κανείς ότι δεν έχει αναρτηθεί τίποτα ακόμα) περιμένουν να δουν τα νέα βίντεο, όλοι αναρωτιούνται για το τι θα μπορούσε να κάνει στη συνέχεια.
FIY: Η σεζόν Fall/Winter 2019-2020 παρουσιάστηκε στη δεύτερη επίδειξη της στο Λονδίνο μετά τη μετεγκατάστασή της από τη Νέα Υόρκη. Όπως σημειώνει: «Πρόσφατα συζήτησα με επενδυτές και έχω έναν νέο CEO που είναι μαζί μας από τον Σεπτέμβριο, οπότε υπάρχει στρατηγικός λόγος είτε να προχωρήσουμε σε κινήσεις είτε να μείνουμε στο ίδιο σημείο. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα». Ας μείνουμε συντονισμένοι για τις επόμενες κινήσεις των Beckhams που -ποιος ξέρει;- μπορεί να μας επιφυλάσσουν πολλές εκπλήξεις. Ίσως και συλλογές με ανδρική μόδα. Stay tuned!
Φωτογραφία Εξωφύλλου: H σχεδιάστρια στην επίδειξη μόδας για το φθινόπωρο/χειμώνα 19/20
Πηγή: standard.co.uk, harpersbazaar.com, vogue.co.uk