fbpixel

Search icon
Search
Το 'χεις να κερδίζεις: Μια νέα εποχή έρχεται στα προγράμματα πιστότητας
LIFE & CAREER

Το 'χεις να κερδίζεις: Μια νέα εποχή έρχεται στα προγράμματα πιστότητας

Καλύπτοντας απόλυτα τις ανάγκες του κοινού & αφουγκραζόμενοι όλες τις ανερχόμενες τάσεις στον κόσμο των επιχειρηματικών σχέσεων


Ζούμε σε μία εποχή, όπου ο καταναλωτής συμφιλιώνεται με τις ανάγκες και τις επιθυμίες του και αναζητά μοναδικές custom made υπηρεσίες, οι οποίες καλύπτουν και ταιριάζουν απόλυτα στις ανάγκες του. Το καλό με αυτό, είναι πως πλέον ο καθένας από εμάς έχει τη δυνατότητα να διευρύνει απεριόριστα τις δυνατότητές του μέσω των νέων τεχνολογιών. Με στόχο, λοιπόν, την απογείωση του λεγόμενου customer engagement -μία σταθερά ανερχόμενη τάση που επικρατεί τελευταία ανάμεσα στις πιο δημοφιλείς στρατηγικές marketing των περισσοτέρων αναγνωρισμένων επιχειρήσεων- η Lidl Ελλάς επενδύει σε ένα μοναδικό πρόγραμμα πιστότητας.

Good to Know 

Αρχικά, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε τι ακριβώς είναι ένα πρόγραμμα πιστότητας. Ένας σύντομος ορισμός του όρου θα έλεγε πως κάπως έτσι ονομάζουμε τα προγράμματα ανταμοιβών που προσφέρει μία εταιρία σε πελάτες που πραγματοποιούν συχνά αγορές των προϊόντων και υπηρεσιών της. Έτσι και η Lidl Ελλάς δημιούργησε το δικό της πρόγραμμα πιστότητας με τίτλο Lidl Plus, αφουγκραζόμενη τις ανάγκες και τις επιθυμίες του σύγχρονου καταναλωτή. Η καταξιωμένη στον χώρο της εταιρία, ανέπτυξε αυτήν την υπέροχη πρωτοβουλία ως μία «ευχαριστήρια» κίνηση, με ανταποδοτικό χαρακτήρα, προς τους πιο αφοσιωμένους πελάτες της.

Ας μην ξεχνάμε άλλωστε, ότι μεγάλο μέρος του κοινού είναι εξοικειωμένο με τέτοιου είδους προγράμματα -κερδίζοντας δηλαδή από τις αγορές μέσω πόντων. Ωστόσο, ένα πρόγραμμα πιστότητας στη σύγχρονη εποχή οφείλει να είναι κάτι παραπάνω από αυτό. Κάπως έτσι, λοιπόν, η Lidl Ελλάς πρωτοπορεί και αποδεικνύει ότι ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλες εταιρίες στην επιχειρηματική σκηνή της χώρας, προχωρώντας σε κινήσεις που αφορούν τη σχέση ανάμεσα στον καταναλωτή και την επιχείρηση.

New Era 

Βρισκόμαστε πράγματι στην «εποχή του πελάτη». Λαμβάνοντας υπόψη τον συνδυασμό των τεχνολογικών εξελίξεων –για παράδειγμα τα δραστήρια social media και τα διάφορα διαφημιστικά projects- κατανοούμε τον ήδη πρωταγωνιστικό ρόλο που παίζουν στις καταναλωτικές μας ανάγκες. Παράλληλα, λόγω της κρίσιμης περιόδου που διανύουμε τίθεται στο επίκεντρο ο ίδιος ο πελάτης και το τι εκείνος ζητάει, καθώς το κοινό πλέον έχει γίνει περισσότερο προσεκτικό στις επιλογές του, δημιουργώντας έτσι νέα δεδομένα. 

Αναλογιζόμενη τα παραπάνω, η Lidl Ελλάς κατάφερε να τα κάνει πράξη, παρουσιάζοντας στο ελληνικό κοινό αυτό το καινοτόμο πρόγραμμα πιστότητας που του προσφέρει ελκυστικές προσφορές σε αγαπημένα προϊόντα και ακόμα περισσότερη εξοικονόμηση.

Σχεδιασμένη στο πλαίσιο της ευρύτερης ψηφιακής κατεύθυνσης της εταιρίας, η νέα εφαρμογή λειτουργεί σε όλα τα smartphones -Android & iOS- και φέρνει «φρέσκο αέρα» σε αυτού του είδους τα προγράμματα, καθώς προσφέρει μια σειρά πρωτοποριακών προνομίων, όπως συμμετοχή σε διαγωνισμούς, εκπτώσεις, ειδικές προωθητικές ενέργειες και σταδιακά προσωποποιημένες προσφορές σχεδιασμένες για τις ανάγκες των πελατών.

Win Win!

Η Lidl Ελλάς δημιούργησε με άλλα λόγια μια εφαρμογή, η οποία κάνει τον κάθε πελάτη να αισθάνεται μοναδικός, καθώς απολαμβάνει μερικές από τις απόλυτες εμπειρίες παροχών υπηρεσιών, από το να παρακολουθεί ηλεκτρονικά τις συναλλαγές του, μέχρι μια σειρά χρηστικών λειτουργιών και παροχών. 

Σε αυτό το σημείο, ας τονίσουμε ότι οι χρήστες του Lidl Plus είναι οι μόνοι που επωφελούνται άμεσα με αποκλειστικές εκπτώσεις σε προϊόντα σε εβδομαδιαία βάση, χωρίς να χρειάζεται να μαζεύουν πόντους ώστε να εξασφαλίσουν κάποια στιγμή στο μέλλον μια δωροεπιταγή μικρού ποσού. Αυτός είναι κι ένας από τους βασικούς λόγους που μέσα σε λίγες μόνο ημέρες το app κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις κι εκτοξεύτηκε στην πρώτη θέση στην κατηγορία των κορυφαίων εφαρμογών, τόσο στο App Store όσο και στο Google Play της χώρας μας.

Η Lidl Ελλάς καλύπτει δύο βασικές ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή: την ευκολία στις αγορές και την παροχή μελλοντικά προσωποποιημένων προσφορών που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες του, μόνο μέσω της χρήσης smartphone!

Dive into the future

Επειδή ωστόσο, μια και μόνο ενέργεια δεν είναι πάντοτε αρκετή για να πετύχει την πλήρη δέσμευση με τον καταναλωτή, το Lidl Plus φαίνεται πως ήρθε για να μείνει, ενώ υπόσχεται στο μέλλον ακόμα περισσότερες δυνατότητες και περιεχόμενο με επιπλέον χαρακτηριστικά. Καθώς έως τις 13 Δεκεμβρίου όλοι οι εγγεγραμμένοι χρήστες της εφαρμογής έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν 500€. To Lidl Plus, χαρίζει συνολικά 50.000€ για αγορές στα καταστήματα Lidl στους 100 πιο πιστούς πελάτες. Σε περίπτωση ισοβαθµίας ο νικητής αναδεικνύεται µετά από κλήρωση.

Don't miss: Όσο πιο συχνά πραγματοποιείτε τις αγορές σας και σκανάρετε την προσωπική σας ψηφιακή κάρτα Lidl Plus στο ταμείο, τόσο θα ανεβαίνετε στη βαθμολογία των πιο πιστών πελατών. 

1-k7Gu4.jpg

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή μέσω του App Store ή του Google Play, κάντε εγγραφή & απολαύστε τις παροχές που θα σας δοθούν!