Γιορτάζοντας την έκδοση του 200ού του τεύχους την Πέμπτη 28 Μαρτίου, το περιοδικό GLOW παρουσίασε το πρώτο exclusive café που δημιουργήθηκε ποτέ από έντυπο στην Ελλάδα, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Φέρνοντας την απόλυτη pop-up GLOW εμπειρία στην πόλη αποκλειστικά για μία μέρα, το Glow Fabulous Café άνοιξε τις πόρτες του από τις 11:00 και υποδέχτηκε πλήθος καλεσμένων.
Ο χώρος που έφερε την αισθητική ταυτότητα GLOW μαζί με τις υπέροχες συνθέσεις λουλουδιών της Τάνιας Χαντζηγκόντσιου της Anthos, είχε μεταμορφωθεί εξ ολοκλήρου χάρη στο ειδικά σχεδιασμένο GLOW 200 επετειακό illustration από την designer Θεανώ Πετρίδου, έντυσε με ευρηματικό τρόπο, όχι μόνο το εσωτερικό και εξωτερικό του café με τις υπερμεγέθεις γραφιστικές εφαρμογές του.
Οι ποδιές του προσωπικού, τους ειδικά για την περίσταση custom-made serving trays από την KOKU Concept, το curated by Glow signature menu καθώς και τα tailor-made επετειακά coffee cups, που έκλεισαν μέσα τους τα αρωματικά χαρμάνια από το κορυφαίο coffee brand TAF με συνοδεία των πιο tasty & healthy treats από το Exereton.
Στον κεντρικό χώρο του café, ένα επετειακό video με sneak peeks και backstage teasers σε ένα ειδικά διαμορφωμένο mega projection ανέδειξε με μοναδικό τρόπο τα 200 τεύχη του περιοδικού ως ένα νεύμα στον πολύπλευρο έντυπο κόσμο.
Οι καλεσμένες καθόλη τη διάρκεια της ημέρας περνούσαν στο mezzanine του Glow Fabulous Café, όπου είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν το μοναδικό “Callista Crafts Lounge” και την Glow 200 Anniversary Limited Edition Collection by Callista Crafts, παράλληλα, η beauty partner Shiseido δημιούργησε το “Shiseido Penthouse”, προσφέροντας μια exclusive supreme beauty experience by appointment only.
Mε πιο intimate διάθεση, 20 προσκεκλημένες παρευρέθηκαν σε ένα διαδραστικό private lunch από το iconic brand Porsche, συγκεντρώνοντας 20 δυναμικές γυναίκες της Θεσσαλονίκης, ενώ ηγήθηκε της συζήτησης η secret guest of honor κι επιτυχημένη επιχειρηματίας Κατερίνα Κατώπη-Λυκιαρδοπούλου, η οποία ξεχωρίζει για τη χαρισματική προσωπικότητά της και τα πολυσύνθετα ταλέντα της, ενώ πρεσβεύει απόλυτα τις αξίες του iconic brand, αλλά και της νέας Panamera. Με κεντρικό statement “Choose Boldly”, οι προσκεκλημένες συνομίλησαν και αντάλλαξαν απόψεις με θέμα τη γυναικεία ενδυνάμωση και την τόλμη του να ξεπερνάς τα όριά σου, στοχεύοντας την επιτυχία: θέσεις που προβάλλουν το πνεύμα, το στιλ και τις αξίες της Porsche.
Στο Glow Fabulous Café πραγματοποιήθηκε επίσης και το λανσάρισμα της νέας Panamera για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ενώ το κοινό είχε τη δυνατότητα να την θαυμάσει από κοντά στον εξωτερικό χώρο του café. Η νέα Panamera εντυπωσίασε με την πολυτελή αισθητική και τα κορυφαία χαρακτηριστικά του.
Η προσέλευση του κόσμου ήταν μεγάλη, με φίλους και αναγνώστες του περιοδικού να τιμούν το περιοδικό GLOW με την παρουσία τους. Τον παλμό στον χώρο έδωσε η μουσική, που είχε την υπογραφή του all time classic fashion brand Converse, το οποίο παράλληλα παρουσίασε το Converse Cruise Guide, έναν οδηγό πόλης, με τα favorite spots του brand, ξεκινώντας τη διαδρομή από το one day only experience, Glow Fabulous Café.
Με την υπογραφή του πολυβραβευμένου creative agency YARD, που ανέλαβε την επιμέλεια και παραγωγή του project, τη σημαντική συμβολή της AEGEAN, τον αποκλειστικό χορηγό αερομεταφορών των καλεσμένων, την Constr-Action που ανέλαβε τις ειδικές κατασκευές στον χώρο, την Reprotime Α.Ε. που έκανε όλες τις εκτυπώσεις και εφαρμογές των εικαστικών, την C Works που κατασκεύασε την φωτεινή σήμανση και την εταιρεία Deltatek Sound & Visual Experts που επιμελήθηκε τις οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις του, το Glow 200 Fabulous Café στεγάστηκε στο Café Restaurant Moldee και αποτέλεσε μια ιδιαίτερη στιγμή-ορόσημο στην ιστορία του GLOW.
Ανακαλύψτε περισσότερες φωτογραφίες στην gallery!
Φωτογραφίες: Έκτορας Νικολάκης, Pov Studio