fbpixel

Search icon
Search
Το exclusive καλοκαιρινό pop-up κατάστημα της By Malene Birger φωλιάζει φέτος στη Melisses Gallery, στο νησί της Ύδρας
MAGAZINE

Το exclusive καλοκαιρινό pop-up κατάστημα της By Malene Birger φωλιάζει φέτος στη Melisses Gallery, στο νησί της Ύδρας

Η νέα συλλογή θα βρίσκεται και όλο τον Αύγουστο εκεί, όπου συναντήσαμε και τις φιλόδοξες δημιουργούς της, Ellen και Maja Dixdotter


Το δανέζικης καταγωγής fashion brand By Malene Birger έχει πλάσει έναν κόσμο για τις γυναίκες, όπου η μόδα, η εσωτερική διακόσμηση και ο πολιτισμός συναντιούνται για να δημιουργήσουν έναν συνειδητό τρόπο ζωής. Η νέα SS’24 καμπάνια σχεδιάστηκε με έμπνευση την Ύδρα, ενώ μια capsule συλλογή βρίσκεται πλάι σε αυθεντικά παραδοσιακά αντικείμενα στη Melisses Gallery στο λιμάνι, όπου έχει διαμορφωθεί για το φετινό καλοκαίρι το pop-up store του brand. Το sister duo που ανέλαβε τα ηνία του, Ellen και Maja Dixdotter, από τις θέσεις της CEO και της Creative Director, αντίστοιχα, μας πηγαίνουν στα παρασκήνια της όλης δημιουργικής συνεργασίας τους με το ονειρικό κατάστημα του νησιού.

From Denmark to Hydra...

Πώς θα ορίζατε την ταυτότητά της By Malene Birger; 

Ellen Dixdotter: Το brand ιδρύθηκε το 2003 από την ομώνυμη δανή σχεδιάστρια, μια γυναίκα που είναι “larger than life” και που πάντα είχε ως στόχο να ζει τη ζωή της στο έπακρο. Το 2020, μαζί με την αδελφή μου αναλάβαμε την ομάδα του brand, με την υπόσχεση να γράψουμε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του. Μετά από έναν ολοκληρωμένο επανασχεδιασμό της ταυτότητάς του, καταφέραμε ο οίκος να έχει πλέον αναζωογονηθεί και να ξεχωρίζει ως σημαντική δύναμη στη σύγχρονη γυναικεία μόδα.

img-2442.jpg
Καμπάνια SS’24 της Malene Birger


M
aja, από πού άντλησες έμπνευση για την SS’24 συλλογή; 

Maja Dixdotter: Στόχος μου το καλοκαίρι είναι πάντα να αποτυπώνω μια αίσθηση φρεσκάδας στα ρούχα που σχεδιάζω. Γι’ αυτήν τη σεζόν σκεφτόμουν συγκεκριμένα τις διακοπές στη Μεσόγειο, τη σημασία του slow living, την αίσθηση των μαλακών, φυσικών υφασμάτων στο δέρμα, τα easy-to-wear καφτάνια και τα συνδυαστικά κομμάτια που αντισταθμίζονται με τα πιο formalwear pieces, που μπορεί να φορέσετε σε δείπνο - αν και πιθανώς με βρεγμένα μαλλιά έπειτα από μια μέρα στην παραλία. Η χρωματική παλέτα είναι αρκετά γήινη και μεσογειακή. Ήθελα να δουλέψω με αντιθέσεις μαύρου και λευκού, συνδυάζοντάς τες με κάποιες ουδέτερες αποχρώσεις του μοσχοκάρυδου και του μπεζ, και στη συνέχεια με ενεργητικές «εκρήξεις» του ροζ και του πράσινου.

Πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία με τη Melisses Gallery; 

E. D.: Η συλλογή και η καμπάνια Άνοιξη-Καλοκαίρι 2024 φέρνουν την Ύδρα στις σκανδιναβικές χώρες και το αντίστροφο. Συνεργαστήκαμε με τη Μαρία Μιτσέλη, την ιδρύτρια της Melisses Gallery, όταν δημιουργήσαμε τα σαπούνια από ελαιόλαδο από την Ύδρα. Μονογράφησε τα σαπούνια μας ένα προς ένα στο χέρι και έκανε μια υπέροχη δουλειά! Έτσι, όταν αναζητούσαμε χώρο για το pop-up, τη ρωτήσαμε αν θα ενδιαφερόταν να συνεργαστεί ξανά μαζί μας. Τα ready-to-wear pieces μας διανθίζονται με άλλα τοπικά κατασκευασμένα αντικείμενα, κοσμήματα και κεραμικά που η Μαρία διαθέτει σε τάξη. Η εξίσου κομψή συνεργάτιδά της, η Νίκη, η οποία διαχειρίζεται τη Melisses Gallery στο γειτονικό νησί των Σπετσών, φιλοξενεί επίσης μια περιορισμένη σειρά από κομμάτια του brand.

Γιατί επιλέξατε την Ύδρα; 

E. D.: Δε θέλαμε να παρουσιάσουμε κάποιο λαμπερό νησί στην καμπάνια, αλλά ένα μέρος που να επικοινωνεί μια χαμηλών τόνων πολυτέλεια. Η ιδέα προτάθηκε αρχικά πριν από μερικά χρόνια από την Jennie Lind, τη διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας μας, η οποία επισκέπτεται το νησί από παιδί και η οικογένειά της έχει σπίτι εκεί. Εκείνη την εποχή, συζητούσαμε για να κάνουμε και μια άλλη καμπάνια με το μοντέλο Malgosia Bela, πολωνικής καταγωγής, η οποία πιστεύουμε ότι είναι η τέλεια ενσάρκωση της αισθητικής μας, και που ζει κι αυτή στο νησί.

dsc07603.jpg
Η πετσέτα θαλάσσης Lemora της συλλογής


Τι
ήταν αυτό που ξεχώρισε κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης; 

M. D.: Ήταν Οκτώβριος όταν κάναμε τη φωτογράφιση και το νησί ήταν απλά φανταστικό! Ακόμα πιο όμορφο απ’ ό,τι είχα φανταστεί. Τα χρώματα των σπιτιών, οι πέτρες στον δρόμο, όλα έδειχναν τόσο μαγικά σε αυτό το πολύ ιδιαίτερο φως. Αισθανθήκαμε ότι πραγματικά βυθιστήκαμε στην κουλτούρα της Ύδρας με αυτόν τον πολύ αυθεντικό τρόπο.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ GLOW ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ 2024