fbpixel

Search icon
Search
Το εντυπωσιακό λανσάρισμα του νέου, ελληνικού & luxurious brand αφεψημάτων Saristi
PEOPLE & MOMENTS

Το εντυπωσιακό λανσάρισμα του νέου, ελληνικού & luxurious brand αφεψημάτων Saristi

Με ένα exclusive interactive event που πραγματοποιήθηκε σ' ένα υπέροχο νεοκλασικό στην Κηφισιά


Με ένα exclusive interactive event πραγματοποιήθηκε το επίσημο λανσάρισμα του ελληνικού luxury herbal tea brand Saristi, στο εμβληματικό νεοκλασικό κτίριο που δεσπόζει από τις αρχές του 20ου αιώνα στη Λ. Κηφισίας 299, στην Κηφισιά. Το πολυτελές label αφεψημάτων από εκλεκτά βιολογικά βότανα, που δημιουργήθηκε από την Αρίστη Σάρρα και φιλοξενείται ήδη σε επιλεγμένα σημεία πώλησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, προσκάλεσε φίλους, συνεργάτες κι εκπροσώπους των Μέσων, σε μια βιωματική εμπειρία υψηλής arty αισθητικής, με στόχο να τους μυήσει στη φιλοσοφία του "Botany of Harmony" και να απολαύσουν με όλες τους τις αισθήσεις τα πέντε blends της πρώτης συλλογής τσαγιών Cuore e Mente. 

Ειδικά για τη βραδιά, ο ιστορικός πύργος της Κηφισιάς, φωταγωγήθηκε αριστοτεχνικά από την Pro Events και μεταμορφώθηκε σε αληθινή γκαλερί τέχνης, φιλοξενώντας ένα creative concept με εμφανή εικαστικά στοιχεία, που επιμελήθηκε προσωπικά η δημιουργός του brand Αρίστη Σάρρα. Το διαδραστικό ταξίδι των καλεσμένων στον μυστικιστικό κόσμο της Saristi ξεκίνησε από την κεντρική σάλα υποδοχής του κτιρίου, στην οποία προβαλλόταν η εντυπωσιακή καμπάνια του brand και κορυφώθηκε σε πέντε θεματικές αίθουσες, όπου το artistic curation αντιστοιχούσε σε κάθε ένα από τα πέντε μείγματα της συλλογής Cuore e Mente, με έμπνευση τόσο από τα χρώματα και τα σύμβολα των βραβευμένων συσκευασιών όσο και από τα συστατικά του κάθε blend. 

Έτσι, οι λάτρεις του τσαγιού είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν σε πέντε μαγικά δωμάτια και να αφεθούν σε ήχους, αποχρώσεις και πρωτότυπα visual στοιχεία, ανακαλύπτοντας το κάθε βότανο και τις θεραπευτικές του ιδιότητες ξεχωριστά. Στο επίκεντρο κάθε αίθουσας δέσποζαν τα βότανα και οι πρώτες ύλες των blends στη φυσική τους μορφή, ενώ στο τέλος της περιήγησης οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να γευτούν τις gourmet προτάσεις της Μπεγνής Catering που ήταν εμπνευσμένες από τα υλικά και το mood board του κάθε τσαγιού, καθώς και signature cocktails με την επιμέλεια της Bar Etc.

04saristi-launch-event-pan-0256.JPG
Ηλίας Σάρρας, Ευγενία Δασκαλοπούλου, Αρίστη Σάρρα, Γιάννης Σάρρας

Η ξενάγηση άρχισε δυναμικά: με κυρίαρχο στοιχείο το φλογερό, γεμάτο ενέργεια και ένταση, κόκκινο χρώμα και σήμα κατατεθέν τη λεοπάρδαλη σχεδόν να ίπταται ορμητικά υπό τους ήχους φωτιάς, η πρώτη αίθουσα Vitality Blend απέπνεε ζωτική ενέργεια, πάθος και δύναμη όπως ακριβώς και τα συστατικά του blend: δεντρολίβανο, δίκταμο, βασιλικός, ιβίσκος και κανέλα.

Πρωταγωνιστής στο δεύτερο δωμάτιο, αυτό του Digest Blend ήταν ένα εντυπωσιακό flower installation από baby άνθη ορχιδέας, που δημιούργησε ειδικά για την περίσταση η Βαλεντίνη Κρασσά με την ομάδα της The Secret Garden. Ο απαλός, soothing ήχος του αέρα και οι κίτρινοι τόνοι προϊδέαζαν τον επισκέπτη για τις χωνευτικές ιδιότητες του εν λόγω τσαγιού που έχει στη σύστασή του χαμομήλι, μαραθόσπορο, κύμινο, αλθαία και μοσχοκάρυδο.

Ένα κατάφυτο δάσος από μπαμπού περίμενε τους επισκέπτες που εισέρχονταν στο τρίτο δωμάτιο του Relax Blend. Οι ήχοι από τρεχούμενο νερό, ο παστέλ μoβ φωτισμός, αλλά και το σχέδιο ενός ξαπλωμένου panda από neon στον τοίχο, παρακινούσε τους επισκέπτες να ξαπλώσουν στα αναπαυτικά πουφ που υπήρχαν στο χώρο και να χαλαρώσουν, βιώνοντας την ηρεμία και τη γαλήνη της φύσης, που κρύβει ο συνδυασμός από μελισσόχορτο, τίλιο, λεβάντα, λουΐζα και κρόκο.

42saristi-launch-event-pan-0091.JPG
Η μπλε αίθουσα
Στο κέντρο της μπλε αίθουσας του Hangover Blend –του τέταρτου και πιο μεγάλου δωματίου-, δέσποζε το γλυπτό ενός τεράστιου παγωνιού, που καμάρωνε περήφανο μπροστά στον καθρέφτη, προβάλλοντας τα όμορφα φτερά του και τα ζωηρά χρώματά του. Το συγκεκριμένο τσάι από κουφάγκαθο, ταραξάκο, κόλιανδρο, μέντα και πιπερόριζα, διαθέτει εξαιρετικές αναζωογονητικές ιδιότητες, καταπραΰνει και αποτοξινώνει σε φυσικό επίπεδο τον οργανισμό μετά από ένα ξενύχτι. Ανοίγοντας τα μάτια του κανείς μετά από ένα φλυτζάνι Hangover, νιώθει μια ανεπανάληπτη αίσθηση αναγέννησης.

Κι επειδή όλα οδηγούν στην αγάπη, στο πέμπτο και τελευταίο δωμάτιο του Love Blend, με σύμβολο το σπάνιο ροζ φλαμίνγκο, κυριαρχούσε η ρομαντική αθωότητα του ροζ. Οι Limited Edition κύλινδροι του blend «αιωρούνταν» μέσα σε ένα λουλουδένιο καμβά, αποπνέοντας το φυσικό αίσθημα της αγάπης: την απλότητα. Μεθυστικές μυρωδιές από νταμιάνα, φύλλα μάτε, κακάο, βανίλια και μπούκοβο είχαν πλημμυρίσει την ατμόσφαιρα, παρασύροντας τους επισκέπτες να μεταφερθούν στα χρόνια της αθωότητας, τότε που οι ερωτευμένοι γεύονταν λαχταριστό μαλλί της γριάς –τα σημερινά cotton candies- κι αντάλλαζαν μηνύματα αγάπης. Οι καλεσμένοι έγραψαν το προσωπικό τους love note πάνω στα αμέτρητα ροζ post-its που σχημάτιζαν μια ερωτική ταπετσαρία στον τοίχο, δημιουργώντας ένα πρωτότυπο love graffiti. Μέσα από το μοναδικό χαρμάνι του Love Blend, η Saristi δίνει το δικό της ορισμό για το τι είναι αγάπη: είναι μια ισχυρή spicy δόση που απογειώνει τις πιο γλυκιές νότες του blend.

47saristi-launch-event-d77i2291-proevents.JPG
Το επίσημο λανσάρισμα πραγματοποιήθηκε στο εμβληματικό νεοκλασικό κτίριο στη Λ. Κηφισίας

ABOUT

Με μότο “The botany of Harmony” και αποστολή να φέρει το κοινό πιο κοντά στα φυτά και τις ενεργειακές τους δυνάμεις, το luxury herbal tea brand Saristi ιδρύθηκε το 2018 στην Αθήνα από την Αρίστη Σάρρα, η οποία αποκωδικοποίησε το μαγικό κόσμο των βοτάνων με βάση τη θεωρία του Ιπποκράτη. 

Η πρώτη συλλογή αφεψημάτων ονομάζεται Cuore e Mente και αποτελείται από πέντε διαφορετικά αφεψήματα, αποτέλεσμα επιστημονικής μελέτης, που ενώνουν τα βοτάνια της Μητέρας Γης αλλά και όλου του κόσμου σε μία μόνο κούπα. Στόχος του brand είναι να διευρύνει την γκάμα των προϊόντων του, έχοντας πάντα ως βασικό άξονα τη Φύση και τον Άνθρωπο και αναζητώντας διαρκώς νέες φυσικές μεθόδους αναζωογόνησης, ισορροπίας και τόνωσης του μυαλού, του σώματος και του πνεύματος. 

Ήδη, μέσα σε ένα χρόνο από την κυκλοφορία τους, τα προϊόντα έχουν βραβευτεί από εγχώριους και διεθνείς έγκριτους θεσμούς, τόσο για τη γεύση και την ποιότητά τους (Olymp Awards, Great Taste Awards) όσο και για τη συσκευασία τους (Α' Design Award & Competition), ενώ διατίθενται σε επιλεγμένα σημεία πώλησης, από το Carelab των πολυκαταστημάτων attica και το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης μέχρι το Harrods του Λονδίνου, φιλοδοξώντας να κατακτήσουν ολοένα και περισσότερες αγορές του εξωτερικού.

Φωτογραφία: Studio Panoulis

Φωτογραφία Εξωφύλλου: Αρίστη Σάρρα