fbpixel

Search icon
Search
The power of now: Νάνσυ Μαρκοπούλου
created for BEAUTY PEOPLE

The power of now: Νάνσυ Μαρκοπούλου

Μιλώντας για τη χρυσή εποχή του μόντελινγκ, την επιχειρηματικότητα και το κεφάλαιο ομορφιά


Νάνσυ Μαρκοπούλου ή miss Brigitte. Όσοι τη γνωρίζετε, σίγουρα θα ξέρετε ότι στη Θεσσαλονίκη το δεύτερο της σπίτι της είναι η Brigitte boutique που διατηρεί τα τελευταία χρόνια στο κέντρο της πόλης. Παράλληλα, τρέχει και το ομώνυμο brand name ρούχων που σχεδιάζει στο πλευρό μιας ομάδας, για την οποία με κάθε ευκαιρία δηλώνει τυχερή που την έχει δίπλα της. Διάβαζα σε συνεντεύξεις της, πως στο παρελθόν δικοί της άνθρωποι την αποκαλούσαν "Brigitte" λόγω της λατρείας της με τη μόδα και τα καλοφτιαγμένα ρούχα. Έτσι προέκυψε και η ονομασία. Κάτι που δε γνώριζα για εκείνη είναι, πως πέρα από το background που έχει στον χώρο της μόδας, διαθέτει και ένα ακαδημαϊκό προφίλ, καθώς έχει σπουδάσει χημικός μηχανικός.

Η κουβέντα με τη Νάνσυ έχει ενδιαφέρον για διάφορους λόγους. Πρώτον, είναι μια γυναίκα που έχει περάσει από τις πασαρέλες της Ελλάδος και του εξωτερικού, πλάι σε σχεδιαστές όπως o Julien Macdonald και η Mary Katrantzou, και μάλιστα σε μια εποχή που ακόμη το box office της βιομηχανίας αυτής, οι "υψηλές" μετοχές ενός μοντέλου, μεταφράζονταν σε μεγάλο ανταγωνισμό, επιρροή, σκληρές απαιτήσεις και στιβαρές απολαβές. Έναν ρόλο που σήμερα έχουν αναλάβει κατά έναν μεγάλο βαθμό οι fashion bloggers. Δεύτερον, έχει πλέον εξελίξει την επαφή της με τον χώρο της μόδας, αφού εμπλέκεται τόσο επιχειρηματικά, όσο και στο κομμάτι της παραγωγής και του σχεδιασμού. Που σημαίνει, ότι έχει δει και την άλλη πλευρά. Επίσης, πλέον φωτογραφίζεται και ποζάρει στο instagram -και όχι μόνο- για τις ανάγκες του δικού της brand. Και δεν παύει να είναι μια πολύ ωραία γυναίκα, που όμως έχει μάθει να διαχωρίζει τις λεπτές ισορροπίες ανάμεσα στην εμμονή και το αίσθημα του "νιώθω καλά με τον εαυτό μου".

Η εικόνα σου και η αισθητική σου είναι επαγγελματικά «εργαλεία». Πόσο εύκολο είναι να χτίσεις, ως γυναίκα, το δικό σου visual identity και να διαφοροποιηθείς στον απαιτητικό χώρο του μόντελινγκ;

Τίποτα δεν είναι δύσκολο, αν είσαι ο εαυτός σου και δε γίνεσαι  εμμονικός με την εικόνα σου. Υπάρχει χώρος για όλους τους τύπους γυναικών. Το σημαντικότερο είναι, να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου και να αναδεικνύεις, εκτός από την εξωτερική ομορφιά σου και την εσωτερική.

Τι σε οδήγησε στην εργασία που κάνεις σήμερα και ποιο κομμάτι της σου δίνει τη μεγαλύτερη χαρά και ικανοποίηση;

Αυτό που με οδήγησε στο να δημιουργήσω τη δική μου εταιρεία ρούχων ήταν φυσικά η αγάπη μου για τη μόδα αλλά και η τύχη. Λατρεύω τη δουλειά μου σε όλα της τα στάδια. Από τον σχεδιασμό ενός ρούχου έως το πακετάρισμα του, αλλά και την προβολή του στα media. Ο κάθε τομέας έχει την ομορφιά του. Άλλωστε θεωρώ πως, αν δε σου αρέσει η δουλειά σου σε όλες τις πτυχές της, τότε μάλλον δε γίνεται να την κάνεις επιτυχημένα.

Σε τι φάση της ζωής σου σε πετυχαίνουμε αυτή την περίοδο;

Με πετυχαίνετε σε μια αρκετά «ώριμη» και «δημιουργική» φάση. Διανύω την περίοδο που αντιλαμβάνομαι, πως τίποτα δε μου χαρίζεται εύκολα αλλά έχω πολλή διάθεση για να κατακτήσω τα όνειρα μου.

Ποια είναι τα basics του προσωπικού σου στιλ;

Φέτος το στιλ μου είναι πιο minimal. Μου αρέσουν τα ψηλόμεσα παντελόνια είτε στενά είτε καμπάνες, απλά T-shirts και κλασικά σακάκια ή blazers σε έντονα χρώματα.

Το Instagram είναι μια πλατφόρμα στην οποία όλο και περισσότερες γυναίκες επενδύουν επαγγελματικά και διεκδικούν αποδοχή, δημοσιότητα και άμεσα ή έμμεσα, ένα μερίδιο σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά. Ποια προσόντα πιστεύεις, ότι πρέπει να έχουν για να επιβιώσουν; 

Το instagram είναι αυτή τη στιγμή μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες marketing και είναι φυσικό να έχουν αλλάξει οι ισορροπίες, από τότε που οι μεγαλύτεροι οίκοι άρχισαν να χρησιμοποιούν bloggers αντί για μοντέλα. Εγώ έζησα και την εποχή που τα μοντέλα είχαν πολύ μεγάλη αξία και επιρροή. Τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Οι “followers” καθορίζουν τη δυναμική μιας προσωπικότητας και οι εταιρείες τις προτιμούν για την καλύτερη διαφήμιση του προϊόντος. Έτσι, αν με ρωτάς, θεωρώ το πιο σημαντικό προσόν που πρέπει να έχει μια κοπέλα για να «επιβιώσει» σετον συγκεκριμένο χώρο είναι η δημοτικότητα της και φυσικά, οι καλές αναλογίες της. Παρ’ όλο που πλέον τα φίλτρα κάνουν μεγάλη δουλειά.

inglot-041-as.jpg

Η μεγαλύτερη δύναμη που έχει μια γυναίκα είναι…

“Οι γυναίκες είναι ικανές από το μηδέν να κάνουν το παν”, Φιόντορ Ντοστογιέφσκι. Νομίζω, πως αυτή η φράση τα λέει όλα.

Ανέφερε μας μια επιδραστική influencer που παράγει έξυπνο content και την οποία θα μας πρότεινες να ακολουθήσουμε.

Νομίζω στην κορυφή των fashion influencers είναι η Chiara Ferragni, που ξεκίνησε το blog της “Blonde salad” από το 2009 και έως σήμερα έχει συνεργαστεί με τους περισσότερους οίκους, από Guess έως Gucci ενώ έχει ήδη λανσάρει τη δική της σειρά παπουτσιών με επιτυχία.

Ποια είναι η γνωριμία που σε καθόρισε στη ζωή σου σε επαγγελματικό επίπεδο;

Ως μοντέλο θυμάμαι τις επιδείξεις του Julien Macdonald και της Mary Katrantzou. Θεωρώ, πως ήταν οι αγαπημένες μου πασαρέλες και ήταν τιμή μου που συμμετείχα σε αυτές. Ως επιχειρηματίας, νομίζω η καλύτερη γνωριμία που είχα και με στιγμάτισε ήταν με την ομάδα μου. Είναι τα άτομα που κρύβονται από πίσω και τους οφείλω πολλά.

Είσαι εξαρτημένη από…

Είμαι εξαρτημένη από τον καφέ, από το να δουλεύω και σίγουρα από το κινητό μου, όπως όλοι.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου application και γιατί;

Instagram και Facebook εννοείται. Αλλά και το MARIO Run!

Μια τάση στη μόδα και την ομορφιά που δεν θα υιοθετούσες πότε και γιατί;

Ποτέ μη λες ποτέ, αλλά δύσκολα πιστεύω θα έκανα έντονες επεμβάσεις στο πρόσωπο μου. Είμαι υπέρ του να διορθώνεις πράγματα που σε ενοχλούν αλλά όχι να παραμορφώνεις χαρακτηριστικά και να αλλοιώνεις τη φυσική σου ομορφιά.

Υπάρχει κάποιο έξυπνο beauty tip που βοηθάει την επιδερμίδα σου να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της καθημερινότητας;

Το καλό ντεμακιγιάζ κάνει θαύματα!!! Εκεί ξεκινούν και τελειώνουν όλα. Ένας καλός ορός, η κατάλληλη κρέμα προσώπου και λίγο μάσκαρα θα τελειοποιήσουν την εικόνα.

Σε ποιο καλλυντικό «ορκίζεσαι» και έχεις πάντα μαζί σου, χειμώνα-καλοκαίρι;

Μάσκαρα και bronzer εννοείται!

Έχεις εντοπίσει, τι είναι τελικά αυτό που μπορεί να απογειώσει το μακιγιάζ σου;

Μου αρέσουν τα smokey eyes, με nude χείλη και έντονο contouring!

Πώς ονειρεύεσαι τον εαυτό σου σε 10 χρόνια από σήμερα;

Θέλω να είμαι υγιής, με λίγες ρυτίδες παραπάνω και μια όμορφη οικογένεια.

Ποιο είναι το πιο τρελό σου όνειρο και μέχρι που θα έφτανες για να το πραγματοποιήσεις;

Θα ήθελα να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο. Γι' αυτό θα δουλέψω όσο μπορώ για να μαζέψω τα χρήματα που χρειάζομαι για να το πετύχω.

Πιστεύεις, πως το online shopping είναι τελικά σε θέση να αντικαταστήσει την εμπειρία της ζωντανής επίσκεψης σε ένα κατάστημα; Τι παρατηρείς στους γύρω σου;

Το “online shopping” είναι μια τάση που ναι, πιστεύω πως θα αντικαταστήσει εν μέρη τη ζωντανή επίσκεψη σε ένα μαγαζί. Κι αυτό γιατί πρώτον, είναι εύκολα προσβάσιμο, ακόμα κι όταν βρίσκεσαι στη δουλειά μπορείς να παραγγείλεις το φόρεμα που θέλεις, εύκολα και γρήγορα. Δεύτερον, μια online αγορά σου επιτρέπει να αλλάξεις το προϊόν ή να κανείς επιστροφή χρημάτων, όποτε στην ουσία δεν έχεις κάτι να χάσεις. Θεωρώ απλά, ότι οι Ελληνίδες αγαπούν τη βόλτα στα μαγαζιά και την επικοινωνία γενικότερα, όποτε ναι, πολλές γυναίκες θα στραφούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά πολλές θα συνεχίσουν να ψωνίζουν παραδοσιακά από τα μαγαζιά. 

Φωτογραφία: 'Εκτορας Νικολάκης POV studio

Make up: Inglot Greece team με προϊόντα Inglot 

Hair: Μάρτα by Yianni Hair Spa

Styling: Αλίκη Σιάμκουρη 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Don't Miss: The #glowmewithinglot Project

Κάντε search με το hashtag: #glowmewithinglot για επιπλέον υλικό από τη φωτογράφιση. 

Follow: Glow Magazine's Instagram Page 

Follow: Inglot's-Greece Instagram Page

Follow: Nancoula Mark