Το Βrainstorm εδώ και 22 χρόνια έχει ως στόχο να αναδείξει ιδέες και ταλέντα στο χώρο του marketing. Κάθε χρόνο, φοιτητές από όλο τον κόσμο καλούνται να σχεδιάσουν από το μηδέν ένα νέο προϊόν καθώς και όλη την επικοινωνιακή του καμπάνια, για ένα brand του ομίλου L’Oreal. Φέτος, είναι η σειρά της Kiehl’s, της διεθνούς εταιρείας προϊόντων περιποίησης επιδερμίδας και μαλλιών. Στις 12 Ιουνίου στο Παρίσι, οι “The Illusionists team” εκπροσωπώντας την Ελλάδα, διεκδικούνε μια από τις τρείς πρώτες θέσεις ανάμεσα σε 45 χώρες. Οι διακρίσεις αυτές αφορούν στην καινοτομία τόσο του προϊόντος όσο και της επικοινωνιακής του στρατηγικής. Η νικητήρια ομάδα πρέπει να συγκεντρώσει τα περισσότερα likes στο διάστημα από 26/5 έως και 6/6. Στηρίξτε και εσείς την ελληνική συμμετοχή μ’ ένα like εδώ:
ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΕΡΟΠΗ ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΟΥ