fbpixel

Search icon
Search
The healthy screen snacks: τι να φάτε μπροστά στην τηλεόραση
WELLNESS

The healthy screen snacks: τι να φάτε μπροστά στην τηλεόραση

Υγιεινά σνακ με υπέροχη γεύση


Με το φθινόπωρο να έχει μπει πλέον για τα καλά, τις ζεστές νύχτες του καλοκαιριού αντικατέστησαν οι cozy βραδιές στο σπίτι, οι λεγόμενες ‟nights in”. Έτσι, μετά από μια εξαντλητική μέρα, σίγουρα ανυπομονείτε να καθίσετε αναπαυτικά στον καναπέ σας με αγαπημένους φίλους, τον σύντροφό σας ή και μόνοι σας, για να παρακολουθήσετε αγαπημένες ταινίες και σειρές. 

Είμαι κι εγώ από εκείνους που, όταν κάθονται μπροστά στην τηλεόραση, θέλουν να τσιμπάνε κάτι. Αυτό το κάτι -το έχω ονομάσει «τσίκι – τσίκι»!- είναι μικρές λιχουδιές που μου κρατούν συντροφιά, χωρίς να κρύβουν πολλές θερμίδες. Παρακάτω σας προτείνω τα πέντε αγαπημένα μου healthy snacks, που δεν υστερούν καθόλου σε γεύση,  είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και φτωχά σε θερμίδες.

1

Ξηροί καρποί

Τραγανοί και λαχταριστοί, θα τους βρείτε σε τόσο μεγάλη ποικιλία που δεν θα τους βαρεθείτε ποτέ! Προτιμήστε τους ανάλατους κι αν είναι και ωμοί, ακόμα καλύτερα. Μπορεί να κατατάσσονται στην ομάδα του λίπους, πρέπει όμως να έχουν μία θέση στη διατροφή σας, καθώς περιέχουν πολύτιμες πρωτεΐνες, ακόρεστα λιπαρά και βιταμίνες. Ακόμα, έχει αποδειχθεί, ότι βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης, στον έλεγχο του βάρους και μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου. Το προσωπικό αγαπημένο μου μπολ ξηρών καρπών περιλαμβάνει αμύγδαλα, κάσιους, φουντούκια, στραγάλια και φιστίκια Αιγίνης.

2

Γκρανόλα

Θρεπτική και γεμάτη ενέργεια! Πρόκειται για νιφάδες βρώμης μαζί με μέλι. Τσιμπιούνται εύκολα μέσα από ένα μπολάκι ενώ συνδυάζονται εξαιρετικά με αποξηραμένα φρούτα, όπως δαμάσκηνα, σταφίδες και κράνμπερις. Η παγίδα εδώ είναι, ότι στο εμπόριο οι περισσότερες συσκευασίες κρύβουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης. Καλύτερα να φτιάξετε μόνοι σας σπιτική γκρανόλα.

(δείτε εδώ τη συνταγή)

3

Σταφύλι

Όσο ακόμα το επιτρέπει η εποχή, τα σταφύλια είναι μικρές δροσιστικές, εύγευστες «μπαλίτσες» με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες Α, C και του συμπλέγματος Β. Επίσης, είναι πλούσια σε μεταλλικά στοιχεία, όπως ασβέστιο, φώσφορο, κάλιο και σίδηρο. Plus: δίνουν λάμψη στο δέρμα και βοηθούν στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας.

4

Λαχανικά

Κόψτε σε στικς -ώστε να έχουν τη μορφή τηγανητής πατάτας που πιάνεται εύκολα με το χέρι- διάφορα σκληρά ωμά λαχανικά, όπως καρότα, αγγούρια και πιπεριές όλων των χρωμάτων. Μπορείτε να προσθέστε δίπλα και ένα υγιεινό ντιπ, λίγο γιαούρτι με κάρυ. Ένα σνακ χαμηλών λιπαρών, πλούσιο βιταμίνες Α και C, φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και αντιοξειδωτικά.

5

Ψητά ρεβίθια

Είναι ένα πολύ υγιεινό και νόστιμο σνακ, πλούσιο σε πρωτεΐνη και σε φυτικές ίνες –μια μερίδα καλύπτει τη μισή από τη συνιστώμενη ημερήσια δόση φυτικών ινών με πολύ λίγες θερμίδες. Για να τα φτιάξετε, μουσκέψτε τα από το προηγούμενο βράδυ, απλώστε τα σε μια λαδόκολλα με λίγο ελαιόλαδο, πασπαλίστε τους ρίγανη και πιπέρι και ψήστε τα στο φούρνο στους 200 βαθμούς για 30-40 λεπτά. Όταν ψηθούν, προσθέστε μπαχαρικά της αρεσκείας σας για έξτρα γεύση. Προτείνω πάπρικα, τζίντζερ και κόλιανδρο- προσοχή όμως, γιατί καίει.