Με την είσοδο της νέας χρονιάς έχουν αρχίσει να κάνουν σιγά σιγά και την εμφάνιση τους νέες συλλογές και καμπάνιες στο χώρο της μόδας. Κι ενώ εμείς αναμένουμε με ανυπομονησία την έναρξη του Μήνα της Μόδας, στο τέλος του Ιανουαρίου, γνωστοί σχεδιαστές και μεγάλοι οίκοι έχουν αρχίσει να μας χαρίζουν όμορφες και μοναδικές εικόνες που εντείνουν ακόμα περισσότερο την αγωνία μας.
Το διάσημο fashion house, Dior μαζί με την καλλιτεχνική του διευθύντρια Maria Grazia Chiuri αποφάσισαν να παρουσιάσουν τη νέα τους καμπάνια μέσα από εικόνες, οι οποίες είναι εμπνευσμένες από τους ιδιαίτερους πίνακες ζωγραφικής του Caravaggio. Η Prada με τη σειρά της τόλμησε να δημιουργήσει μία φωτογραφική campaign χωρίς φωτογράφο, ενώ παράλληλα ο οίκος Gucci συνεργάστηκε με το brand North Face για μία καταπληκτική συλλογή και ο Saint Laurent δημιούργησε μία ταινία μικρού μήκους.
Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω και γνωρίστε όλα όσα ξεχωρίσαμε στον κόσμο της μόδας τον τελευταίο καιρό
Dior, Spring 2021
O διάσημος οίκος Dior συνεργάστηκε με τη φωτογράφο Elina Kechicheva, για να σκηνοθετήσει μια σειρά από εικόνες, οι οποίες είναι ξεκάθαρο ότι οφείλουν την έμπνευση τους στο διάσημο καλλιτέχνη Caravaggio.
«Γιορτάζοντας την αριστεία στο savoir-faire και τη δημιουργία σε όλες τις μορφές της - από τα φεμινιστικά δοκίμια της Virginia Woolf έως τα μαχητικά κολάζ από τη Λουκία Μαρκούτσι που βελτίωσαν τη διοργάνωση της παράστασης - η συλλογή καταγράφεται σε μια γεμάτη με τη μοναδική δύναμη της ζωγραφικής», είπε ο οίκος σε σχετική του ανακοίνωση.
Το αποτέλεσμα ήταν μοναδικό και ξεχωριστό με πρωταγωνιστές τους Levi Achthoven, Maryel Uchida, Sculy Mejia, Judith Frament και Holly Fischer και σχεδιάστηκαν από τον Elin Svahn. Ο Peter Philips έκανε το μακιγιάζ και ο Guido Palau τα μαλλιά. Τα μοντέλα φορούσαν τις αιθέριες δημιουργίες της καλλιτεχνικής διευθύντριας Maria Grazia Chiuri με φόντο τη νεκρή φύση.
Μετά από αρκετές σεζόν με minimal καμπάνιες και εικόνες από τη Brigitte Niedermair, ο Dior σηματοδότησε τη νέα αισθητικά οπτική και κατεύθυνση με την καμπάνια του.
Prada, Spring/Summer 2021
Το πιο ιδιαίτερο στοιχείο της συγκεκριμένης καμπάνια είναι ότι δεν υπάρχει φωτογράφος, αφού όπως αναφέρθηκε από τον ίδιο τον οίκο, «η καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 της Prada φωτογραφήθηκε από κανέναν».
Όπως έγινε γνωστό στο χώρο της φωτογράφισης δεν υπήρχε φωτογράφος αλλά τα μοντέλα πόζαραν μπροστά από εκατοντάδες φωτογραφικές μηχανές οι οποίες τραβούσαν ταυτόχρονα λήψεις από κάθε γωνία. Όπως δήλωσαν ο Simons και η Miucia Prada ήταν ένα πείραμα «πάνω στο διάλογο του ανθρώπου με τη μηχανή». Αυτή όμως δεν ήταν το μόνο που κέντρισε το ενδιαφέρον και που έκανε τον οίκο Prada να καινοτομήσει για ακόμα μία φορά. Τα 17 μοντέλα που συμμετείχαν πόζαραν για πρώτη φορά για καμπάνια, ενώ ήταν τα ίδια που παρουσίασαν τη συλλογή στο πρώτο σόου του δημιουργικού ντουέτου, περπατώντας επίσης το καθένα για πρώτη φορά στην πασαρέλα.
Saint Laurent, Summer 2021
H παρουσίαση της συλλογής για την περίοδο Spring/Summer 2021 του Γαλλικού οίκου Saint Laurent έγινε μ' ένα διαφορετικό τρόπο. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Saint Laurent Anthony Vaccarello επέλεξε να δημιουργήσει μια ταινία μικρού μήκους. O Αργεντινός σκηνοθέτης Gaspar Noé ανέλαβε να καθοδηγήσει τα μοντέλα αλλά και την 74χρονη ηθοποιό Charlotte Rampling που έχει έναν ιδιαίτερο ρόλο στο 7λεπτο φιλμ.
Στα πρώτα δευτερόλεπτα, δημιουργείτε μία ήρεμη και "απαλή" ατμόσφαιρα μέσα από το γνωστό σε όλους Ι Feel Love της Donna Summer αλλά η συνέχεια είναι εντελώς ανατρεπτική. Μια κοπέλα -το μοντέλο Aylah Mae Peterson- τρέχει φοβισμένη ουρλιάζοντας μέσα στη νύχτα προσπαθώντας να ξεφύγει από κάτι που την τρομάζει. Βρίσκει καταφύγιο σε μια επιβλητική έπαυλη. Εκεί, βλέπουμε μια αινιγματική γυναίκα με ένα floral φόρεμα με φτερά στο λαιμό και τα μανίκια -πολύ χαρακτηριστικό του στυλ Saint Laurent της δεκαετίας του '60.
Σε άλλα δωμάτια, τα μοντέλα Mica Arganaraz, Sora Choi, Kim Schell και Anok Yai περπατούν, παίζουν σκάκι και κάθονται νωχελικά στους καναπέδες, φορώντας τα κομμάτια της νέας συλλογής. Μίνι μαύρα δερμάτινα φορέματα, παντελόνια με φτερά γύρω από το μανίκι, εμπριμέ μεταξωτές μπλούζες, μακριές διάφανες τουνίκ και ολόσωμες φόρμες. Ξαφνικά, χτυπάει ένα κουδούνι και όλες τους μεταφέρονται σε μια μπαρόκ αίθουσα θεάτρου γι ένα φινάλε που δεν πρέπει να το χάσετε.
The North Face X Gucci
To teaser γι' αυτήν τη νέα συνεργασία που «τάραξε» τα νερά στο χώρο της μόδας κυκλοφόρησε τον περασμένο Σεπτέμβριο. Περίπου 4 μήνες μετά, η συλλογή που τόσο περιμέναμε, έφτασε επιτέλους. Η καμπάνια για τα ανδρικά και γυναικεία ενδύματα - καθώς και τα υπαίθρια κομμάτια αναψυχής, όπως σκηνές και υπνόσακοι, που μεταφέρουν τον Gucci στον κόσμο του North Face - μας φέρνει πίσω στη δεκαετία του '70.
Η συλλογή είναι το όνειρο κάθε logo maniac. Η North Face αποτίει φόρο τιμής στο διάσημο γρανίτη Half Dome στο Εθνικό Πάρκο Yosemite, συμπεριλαμβάνοντας την πράσινη-κόκκινη-πράσινη λωρίδα της Gucci. Τα ονόματα των brands είναι παντού, σε peppy padded παλτό, σακάκια με καπιτονέ και αδιάβροχα, τα οποία βασίζονται στις γνωστές σιλουέτες εξωτερικών ενδυμάτων The North Face και υλοποιούνται σε χρώματα εμπνευσμένα από τη δεκαετία του '70. Φούστες, κορδόνια, πουλόβερ και πουκάμισα έρχονται σε μια δέσμη λουλουδιών που σχεδιάστηκαν ειδικά για τη συνεργασία και σύμφωνα με τις βιώσιμες πολιτικές και των δύο οίκων.