fbpixel

Search icon
Search
Στο δικό της καταφύγιο, στη μαγευτική Κεφαλονιά, η Βερονίκη Χαριτάτου μάς ανοίγει τις πόρτες ενός καταπράσινου επίγειου παράδεισου
MAGAZINE

Στο δικό της καταφύγιο, στη μαγευτική Κεφαλονιά, η Βερονίκη Χαριτάτου μάς ανοίγει τις πόρτες ενός καταπράσινου επίγειου παράδεισου

Joie de vivre: Μια εσωτερική ματιά σε έναν μοναδικό προορισμό που θα σας μαγέψει


Με καταγωγή από το πανέμορφο νησί του Ιουνίου, την Κεφαλονιά, η Βερονίκη Χαριτάτου, fashion marketer και founder της Play, thisisplay.gr -ένα γραφείο ανάπτυξης και δημιουργικής στρατηγικής επικοινωνίας για ελληνικά και διεθνή brands-, θυμάται να περνάει τα καλοκαίρια της εκεί, στο -σαν να βγήκε από παραμύθι- κτήμα της οικογένειάς της. «Το κτήμα, όπως και ο τόπος καταγωγής μου, το Ληξούρι Κεφαλονιάς, είναι πιστεύω το μυστικό υλικό της όποιας επιτυχίας μου, γιατί μου παρέχει μια βάση που μου δίνει απίστευτη δύναμη. Αν θα έπρεπε να πω με ποιες αναμνήσεις το έχω συνδυάσει, αυτές θα ήταν φυσικά τ’ ατελείωτα ελληνικά καλοκαίρια στ’ αμπέλια του, τρώγοντας πατάτες και αβγά τηγανητά της γιαγιάς μου μέχρι να ξαναρχίσει το σχολείο, που πάντα φάνταζε ν’ ανήκει σε μια μακρινή, επόμενη αιωνιότητα».

art2.jpg

H σχέση της με το νησί ξεκίνησε από τότε που γεννήθηκε. Έγινε, λοιπόν, από μικρή το go-to place της. Είναι αυτό που λέει και η ίδια, το αγαπημένο της μέρος σε όλο τον κόσμο. Η κατοικία βρίσκεται σ’ ένα αγρόκτημα του 15ου αιώνα. «Είναι το οικογενειακό μας σπίτι που κατοικείται από όλους μας κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες. Είναι ταυτόχρονα και η οικογενειακή μας επιχείρηση, ο αμπελώνας και το οινοποιείο Χαριτάτου, το οποίο ίδρυσαν ο θείος μου, Χαρίτος, με τη μαμά μου, η οποία είναι και η υπεύθυνη για το design και την αισθητική του». Έπιπλα κι έργα τέχνης που έχει φέρει όλη η οικογένεια, αλλά κυρίως η μητέρα της από τα ταξίδια της, πρωταγωνιστούν σε κάθε χώρο, συμβάλλοντας στη δημιουργία αυτού του θεατρικού σκηνικού.

art5.jpg
art4.jpg

Στο κτήμα, τ’ αγαπημένα σημεία της είναι πολλά και γεμάτα αναμνήσεις. Το δωμάτιό της, όπως μας διηγείται, ήταν παλιά ο χώρος όπου αποθήκευε ο παππούς της τις κυψέλες από τα μελίσσια. «Μπαίναμε στο δωμάτιό μου για να μου δώσει ένα κομμάτι κηρήθρα. Όπως και μια πλευρά της αυλής, που ήταν το σημείο-θρόνος του παππού μου, που τώρα πλέον έγινε του θείου μου και πάντα γελάμε με αυτό».

extra2-yJrzG.jpg
extra1-keG8o.jpg

Η ίδια, όμως, είναι και κορίτσι της μόδας, με την ενασχόλησή της με τον συγκεκριμένο χώρο να ξεκινάει από πολύ νωρίς, λόγω της γιαγιάς της, η οποία ήταν αρχιμοδίστρα με ισχυρή άποψη για το πατρόν και τη δομή του ρούχου, έχοντας πάντα μια σύγχρονη -για την εποχή της- ματιά. Καθοριστικό ρόλο έπαιξαν, επίσης, άνθρωποι που, όπως τονίζει, γνώρισε πολύ νωρίς στη ζωή της, όπως ο σχεδιαστής Γιώργος Ελευθεριάδης, ο οποίος συνετέλεσε στο να υποστηρίξει την αυθεντικότητά της μέσα στη μόδα. «Δεν είχα, εξάλλου, συναντήσει ξανά κάποιον του χώρου που να μου επικυρώσει πως ένα αγοροκόριτσο μπορεί να εκπέμψει θηλυκότητα».

extra3-woWn8.jpg
extra5-rGopm.jpg

Με την πάροδο των χρόνων, και λίγο προτού φτάσει –μερικά χρόνια πριν- στη δημιουργία της Play, πέρασε απ’ όλα τα στάδια της μόδας: του σχεδιασμού, των media, της παραγωγής, του creative direction. «Σήμερα, το γραφείο αποτελείται από μια ομάδα που μπορεί και παρέχει 360° υπηρεσίες σ’ επιλεγμένους συνεργάτες. Θα έλεγα πως ο συνδυασμός της εμπορικής και της δημιουργικής μου εμπειρίας καθόρισαν την ίδρυση της Play. Πάντα μαζί με συνεργάτες-κλειδιά που απέκτησα στην πορεία και στους οποίους επενδύω χρόνο και αφοσίωση, με αποτέλεσμα να εξελισσόμαστε παρέα».

extra4-HiMqg.jpg

Και το μέλλον; Η πλοήγηση και η σταθερότητα μέσα στην αγαπημένη της ελληνική αγορά, που δεν παύει να φέρνει εκπλήξεις. Άλλωστε, ένα στοιχείο που τη γοητεύει είναι αυτή η συχνή εναλλαγή του σεναρίου. Η αγορά αλλάζει, οι καταναλωτές αναζητούν «κάτι άλλο» πολύ γρήγορα, κι αυτό κάνει το επάγγελμά της μια συνεχόμενη αρένα έρευνας. Αυτό είναι και το καλύτερο στοιχείο στο marketing μόδας!

extra7.jpg

5+1 ερωτήσεις:

Με ιντριγκάρει πολύ... ο ερχομός της digital fashion. Virtual ρούχα φτιαγμένα σε 3D για την επόμενη πραγματικότητα που πλησιάζει. Ξεχωρίζω και αναμένω αυτήν την τάση καιρό, γιατί είναι ένα σοβαρό βήμα της μόδας προς ένα sustainable μέλλον.

Δεν μπορώ να αντισταθώ... σ’ ένα βαμβακερό, καλοραμμένο, ανδρικό πουκάμισο.

Το motto μου είναι... Let’s dance in a room full of strangers.

Αυτό το καλοκαίρι... σκοπεύω να το χαρώ περισσότερο από άλλα!

Τα καλοκαίρια στο νησί μου... είναι τα δικά μου καλοκαίρια.

Η δική μου Κεφαλονιά είναι... η ταβέρνα ο Δρόσος στον Αθέρα, οι Πετανοί, το Saristra Festival, η παραλία Δαφνούδι και ο Μέγας Λάκκος.

extra6.jpg

My favorite list

FASHION DESIGNER: Ο αυστριακός, νέος σχεδιαστής, Petar Petrov

FASHION HOUSE: Παραμένω πιστή στο κλασικό πατρόν Giorgio Armani

ARTIST: Ib Kamara και ο Rothko

BOOK: Κάτι από Yuval Noah Harari για εκπαιδευτικό side read

BEAUTY ITEM: Κάτι από το κορεάτικο beauty industry, όπως τα Dr. Jart+ (Sephora)

COLOR: Το φετινό Pantone, 19-4052 TCX

HOTEL: The Foundry Suites Athens

CITY: Η Κοπεγχάγη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ GLOW 160 ΙΟΥΛΙΟΣ 2020