Η ισπανική εταιρία Solo Loewe λανσάρει το νέο της άρωμα Solo Loewe Cedro προτείνοντας στον σύγχρονο κοσμοπολίτη άνδρα που έχει την ανάγκη να περιβάλλεται από τη φύση, ένα ιδιαίτερο ελιξίριο με βασικό χαρακτηριστικό το ξύλο. Μέσα σ’ ένα minimal μπουκάλι που «παίζει» με την αντίθεση του ξύλου και των γυάλινων πτυχών του, φιλοξενείται μια πανδαισία αρωμάτων. Ο συνδυασμός του εσπεριδοειδούς μανταρινιού, ροζ πιπεριού, σιταριού, μοσχοκάρυδου, νωπών φύλλων , βασιλικού και λεβάντας έχει ως αποτέλεσμα ένα άρωμα άκρως φυσικό που αποτίνει φόρο τιμής στη διακριτική πολυτέλεια του. Η εταιρία Solo Loewe με ιστορία 168 χρόνων επιλέγει το σκίτσο του Pablo Herigues για τη διαφήμιση του Solo Cedro, η οποία παρουσιάζει έναν μεγαλοπρεπή και σύγχρονο άντρα του 21ου αιώνα πάνω σε μία μηχανή υπενθυμίζοντάς μας με ένα μοναδικό slogan το πόσο αριστοκρατικά είναι τα ακατέργαστα υλικά, ιδιαίτερα όταν προέρχονται από τη φύση!
ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΛΕΑΝΑ ΓΟΥΔΗΡΑ