Ζούμε στην εποχή των trends. Στην εποχή όπου λίγοι είναι αυτοί που ξεχωρίζουν και κάνουν επιλογές που διαφέρουν κι αυτό επιβεβαιώνεται για μία ακόμη φορά, μέσα από την ίδια την καθημερινότητά μας. Το US Open, το τελευταίο Grand Slam της tennis-season βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη στη Νέα Υόρκη, ωστόσο, αυτή τη φορά στο επίκεντρο δε βρίσκονται οι σπουδαίοι αθλητές/αθλήτριες που δίνουν τις δικές τους μάχες, αλλά ένα... cocktail που έχει αναδειχθεί στο απόλυτο talk of the town.
Συνεχίστε να διαβάζετε, για να μάθετε τα πάντα γύρω από το περίφημο -πλέον- «Honey Deuce» που αναμένεται να ξεπεράσει σε πωλήσεις τα 10 εκατ. δολάρια μέχρι την ολοκλήρωση του τουρνουά στις 8 Σεπτεμβρίου!
Η Νέα Υόρκη έχει μία πολύ συγκεκριμένη... γεύση!
Το iconic cocktail
Οι πιο πετυχημένοι τενίστες, οι σπουδαιότεροι αθλητές έδωσαν για μία ακόμη χρονιά το δικό τους «ραντεβού» στο court, με φόντο επικές μάχες και -φυσικά- το βαρύτιμο τρόπαιο, την ώρα που λαμπεροί celebrities και A-listers κατέφθασαν στις ΗΠΑ και τη Νέα Υόρκη για να παρακολουθήσουν από κοντά το τελευταίο Grand Slam της season. Ωστόσο, σε αντίθεση με περασμένες χρονιές, φέτος, ο κόσμος, τα media και οι insiders δεν κάνουν focus αποκλειστικά στο αγωνιστικό κομμάτι, αλλά σε ένα... cocktail που έχει κάνει τους πάντες να μιλούν γι΄αυτό. Τι ακριβώς έχει συμβεί; Μπαίνοντας στην τελική ευθεία του τουρνουά και πλησιάζοντας όλο και περισσότερο στους μεγάλους τελικούς ανδρών/γυναικών, το CNN ανέδειξε μία άλλη, μία διαφορετική πλευρά του US Open, «συστήνοντας» σε όσους -λίγους- δεν το γνώριζαν μέχρι τώρα, το must-try cocktail που παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στο Grand Slam.
Αυτό που σημειώνεται -μεταξύ άλλων- είναι πως το εν λόγω drink αναμένεται να ξεπεράσει σε πωλήσεις τα 10 εκατ. δολάρια έως και την ολοκλήρωση του τουρνουά, στις 8 του μήνα, ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις του θα μπορούσαν να καλύψουν τα χρηματικά έπαθλα των δύο νικητών, που ξεπερνούν τα 3.6 εκατ. δολάρια φέτος σε κάθε κατηγορία! Το «Honey Deuce» έχει ξετρελάνει τους fans του US Open -κι όχι μόνο- κι έχει εξελιχθεί στο απόλυτο θέμα συζήτησης το τελευταίο διάστημα, καθώς όλοι προσπαθούν με κάθε τρόπο να το δοκιμάσουν κι άλλοι να το... αντιγράψουν. Oι celebrities το έχουν λατρέψει, οι A-listers το επιλέγουν σε κάθε τους παρουσία στα κεντρικά courts της Νέας Υόρκης και -αναμφίβολα- είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής αυτής της season...
Τι είναι το «Honey Deuce»;
Τι είναι ακριβώς το; «Honey Deuce». Πρόκειται για ένα μείγμα βότκας, λεμονάδας και λικέρ βατόμουρου, στο οποίο προστίθενται μερικές μπάλες πεπονιού, που αποτελεί βασικό part μιας στρατηγικής καμπάνιας marketing, που εκμεταλλεύτηκε τη δημοτικότητα του τένις και απέκτησε απίστευτη δυναμική. Οι πωλήσεις του «Honey Deuce» έχουν ήδη σπάσει κάθε ρεκόρ φέτος, από το ξεκίνημα του US Open και είναι ενδεικτικό, πως το περίφημο cocktail γίνεται όλο και πιο ακριβό, την ώρα που οι πωλήσεις του δεν έχουν επηρεαστεί καθόλου. Αντιθέτως, παρουσιάζουν απίστευτη αύξηση! Η πρώτη φορά που έκανε την εμφάνισή του το συγκεκριμένο drink, ήταν το 2007 από τον πρώην ambassador της Grey Goose, Nick Mautone, ο οποίος συνδύασε το γνωστό brand βότκας, με λεμονάδα και λικέρ Chambord και σε αυτό το combo προστέθηκαν μπάλες πεπονιού που παραπέμπουν σε μπαλάκια του τένις, ενώ το όνομα του cocktail προέρχεται από τον όρο «deuce» στο τένις, που αναφέρεται στην ισοπαλία 40-40.
Όσο για τις «τρελές» πωλήσεις; Ακριβώς ένα χρόνο πριν, στο περσινό τουρνουά, έφτασαν τις 460.275, με την τιμή του «Honeu Deuce» να αγγίζει τα 22 δολάρια και τα κέρδη να ξεπερνούν τα 10.1 εκατ. και φέτος, τα νούμερα όχι απλά είναι ανάλογα, αλλά είναι ακόμη μεγαλύτερα κι αυτό που προκαλεί ακόμη πιο έντονη εντύπωση, είναι το γεγονός πως παρά την αύξηση της τιμής του -κατά τέσσερις φορές την τελευταία πενταετία- το συγκεκριμένο cocktail εξακολουθεί να είναι το απόλυτο must για όλους. Διατίθεται στον χώρο του τουρνουά και είναι διαθέσιμο αποκλειστικά για όσο διαρκεί το US Open, με τους θεατές και τους celebrities να ανυπομονούν να το δοκιμάσουν, ενώ φέτος οι διοργανωτές του Grand Slam έκαναν ένα step ακόμη, καθώς κυκλοφόρησαν καπέλα, κονκάρδες και μπλουζάκια με το λογότυπο του «Honey Deuce» τα οποία από την πρώτη στιγμή έγιναν... ανάρπαστα! And just like that, το iconic τουρνουά έχει αποκτήσει τη δική του γεύση...