fbpixel

Search icon
Search
Πώς απολαμβάνουμε τη σαμπάνια; O Ted Lelekas, champagne expert και ambassador του ομίλου Moët Hennessy, μοιράζεται τις συμβουλές του
MAGAZINE

Πώς απολαμβάνουμε τη σαμπάνια; O Ted Lelekas, champagne expert και ambassador του ομίλου Moët Hennessy, μοιράζεται τις συμβουλές του

Φέτος, υποδεχόμαστε τη νέα χρονιά με τις κορυφαίες σαμπάνιες και τους πιο ντελικάτους ελληνικούς αφρώδεις οίνους


Η σαμπάνια, ο απόλυτος βασιλιάς των αφρωδών οίνων, παραμένει σύμβολο κομψότητας και πολυτέλειας. Το χαρακτηριστικό "pop" που συνοδεύει το άνοιγμά της, μαζί με την εκρηκτική λάμψη του αφρού, συνιστούν την απόλυτη πρόσκληση για γιορτή. Φέτος, υποδεχόμαστε τη νέα χρονιά με τις κορυφαίες σαμπάνιες και τους πιο ντελικάτους ελληνικούς αφρώδεις οίνους. Στο πνεύμα της απόλαυσης, αντλούμε πολύτιμες συμβουλές από τον Ted Leleka, brand ambassador και educator Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης του ομίλου Moët Hennessy.

Τhe Perfect Gift

shutterstock-734892805.jpg

H σαμπάνια είναι συνυφασμένη με τις γιορτές. Αποτελεί ένα εξαιρετικό δώρο, ταυτόχρονα όμως ξεχωρίζει κι ως ένα εκλεκτό κρασί που μπορεί να παίξει όλους τους οινικούς «ρόλους» πάνω στο γιορτινό τραπέζι, από απεριτίφ ως και συνοδευτικό για το επιδόρπιο!

  • Σε έναν αρχάριο ή ερασιτέχνη στο κρασί, θα δωρίσουμε μία non-vintage σαμπάνια.
  • Σε έναν έμπειρο οινόφιλο ή σε έναν συλλέκτη, θα χαρίσουμε μία vintage ή prestige σαμπάνια. 

The Occasion

  • Για ένα πλούσιο τραπέζι, θα επιλέξουμε μια ροζέ σαμπάνια, η οποία μας προσφέρει περισσότερες δυνατότητες στο food pairing.
  • Για τα επιδόρπια, θα διαλέξουμε μία ημίξηρη (demi-sec) σαμπάνια, η οποία περιέχει περισσότερα σάκχαρα. Έτσι, ο συνδυασμός θα είναι πιο ισορροπημένος.
  • Για ένα πάρτι ή/και αντί για κοκτέιλ, θα προτιμήσουμε μια σαμπάνια ICE, η οποία έχει φτιαχτεί για να πίνεται με πάγο και συνδυάζεται με φρούτα και άλλες ευφάνταστες γαρνιτούρες.
pexels-cottonbro-studio-3171770-scaled.jpg

How to

Η σαμπάνια φυλάσσεται όπως κάθε καλό κρασί: σε οριζόντια θέση, σε σκοτεινό μέρος, με σταθερά χαμηλή θερμοκρασία, ελεγχόμενη υγρασία και μακριά από έντονες μυρωδιές και κραδασμούς.

Τη δροσίζουμε στο ψυγείο ή σε παγοθήκη με πάγο και νερό και την ανοίγουμε προσεκτικά, έχοντας πάντα τον έλεγχο του φελλού (καθότι το κρασί είναι υπό πίεση). Σερβίρουμε σε σύγχρονα ποτήρια σαμπάνιας (με φαρδύ «μπολ» αλλά στενό στόμιο) ή, εναλλακτικά σε κολονάτα ποτήρια λευκού κρασιού.

Good to Know

Σε περίπτωση που μας περισσέψει σαμπάνια στη φιάλη, την κλείνουμε αεροστεγώς με το ειδικό stopper για αφρώδη κρασιά, που θα προμηθευτούμε από επιλεγμένες κάβες ή το διαδίκτυο. Με αυτόν τον τρόπο, η σαμπάνια έχει ακόμα 4-5 μέρες ζωής.

Who is Who

Μαζί με τις πολύτιμες συμβουλές του, ο Ted Lelekas μάς διηγήθηκε την επαγγελματική του πορεία, για το πώς ξεκίνησαν όλα μέχρι να αποκτήσει αυτήν τη θέση στον Όμιλο Moët Hennessy.

Ποια ήταν η διαδρομή σας μέχρι να γίνετε Brand Ambassador του Ομίλου Moët Hennessy; 

Για μένα το κρασί και τα οινοπνευματώδη μπήκαν στη ζωή μου ως χόμπυ, πριν από σχεδόν 20 χρόνια. Ήταν όμως η πρώτη φορά που ένα χόμπι μου το πήρα πολύ σοβαρά: πρώτα το σπούδασα, και ύστερα άρχισα να ταξιδεύω τον κόσμο για να το γνωρίσω από κοντά. Άρχισα να επισκέπτομαι αμπελώνες και οινοποιεία, να γνωρίζω οινοποιούς, να δοκιμάζω κρασιά κάθε είδους και προέλευσης σε όλα τους τα στάδια, να παίρνω μέρος σε τρύγους κλπ. Γρήγορα συνειδητοποίησα ότι όλες αυτές τις απίστευτες γνώσεις και εμπειρίες που κέρδιζα, είχα την ανάγκη να τις μοιραστώ. Έτσι, ξεκίνησα το πρώτο Ελληνικό wine blog, The TeLeGourmet Chronicles (πίσω στο μακρινό 2007 αυτό ήταν κάτι πολύ νέο, σχεδόν... εξωτικό), και στη συνέχεια να αρθρογραφώ στα περιοδικά μεγάλων εφημερίδων, αρχής γενομένης από τον ΟΙΝΟΧΟΟ της Καθημερινής. Παράλληλα άρχισαν να με προσκαλούν να συμμετάσχω ως κριτής στους μεγαλύτερους διαγωνισμούς κρασιού του κόσμου, ενώ η δημοσιογραφική καριέρα έφτασε στο απόγειό της το 2015, όταν εξελέγην Αντιπρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων και Συγγραφέων Οίνου και Αποσταγμάτων (FIJEV). Όλο αυτό το διάστημα, συνεργαζόμουν ως σύμβουλος σε εταιρείες εισαγωγής ή/και διανομής κρασιών, καθώς και ηλεκτρονικά καταστήματα, έχοντας κάνει πλέον το χόμπυ μου... «ημι-επαγγελματικό». Όλα αυτά άλλαξαν στα μέσα του 2017, όταν ήρθαν στην Αθήνα οι επικεφαλής του Ομίλου Moët Hennessy από το Παρίσι, για να μου προσφέρουν τη θέση του επικεφαλής εκπαίδευσης και Brand Ambassador για το πλήρες portfolio του γκρουπ σε 15 δύσκολες αγορές της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης. Από τότε ξεκίνησε ένα μαγικό ταξίδι, πλούσιο σε ταξίδια, εμπειρίες, αρώματα και γεύσεις που μέχρι σήμερα δεν χορταίνω. Βέβαια, όλο αυτό το διάστημα, τόσο η δημοσιογραφική μου δραστηριότητα, όσο και η παρουσία μου στα social media καλά κρατούν: εδώ και 2 χρόνια έχω τη δική μου σελίδα κρασιού και lifestyle στο περιοδικό ΕΣΤΙΑζω, το οποίο κυκλοφορεί με την εφημερίδα ΕΣΤΙΑ την πρώτη Κυριακή κάθε μήνα, ενώ το 2023 με ανέδειξαν στο Top 100 των wine influencers παγκοσμίως.


Ποιες είναι οι κύριες ευθύνες ενός Brand Ambassador για έναν τόσο σημαντικό Όμιλο;

Και μόνο ο ρόλος του να εκπροσωπείς τον παγκόσμιο ηγέτη του κλάδου του luxury business σε ένα μεγάλο και δύσκολο μέρος του πλανήτη είναι μία τεράστια ευθύνη. Αισθάνομαι πολύ μεγάλη τιμή και χαρά για αυτή την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου, παράλληλα όμως με κάνει προσεκτικό σε κάθε μου βήμα. Πρέπει σε κάθε τι που κάνω να ενσαρκώνω τις αρχές και τις αξίες του Ομίλου Moët Hennessy. Ανάμεσα σε αυτές, ξεχωρίζω την αξία που μας προτρέπει να μοιραζόμαστε το κρασί ή το ποτό μας, καθώς και όλα αυτά που μας κάνουν χαρούμενους. Επίσης, την επικούρεια αξία της υπεύθυνης απόλαυσης. Όσον αφορά στα καθήκοντα του ρόλου μου, αυτά περιλαμβάνουν την εκπαίδευση επαγγελματιών εστίασης και φιλοξενίας σε ό,τι έχει να κάνει με την δημιουργία ανεπανάληπτων εμπειριών μέσα από την απόλαυση των κορυφαίων προϊόντων και brands του Ομίλου Moët Hennessy, όπως και η διεξαγωγή εκδηλώσεων, δείπνων, masterclasses, workshops και γευστικών δοκιμών, πάντα με το ίδιο επίκεντρο. Επίσης, εκπροσωπώ το γκρουπ ή τα brands του, δίνοντας συνεντεύξεις στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, καθώς και σε έντυπα μέσα σε διάφορες χώρες της Ευρώπης. Τέλος, δεν σταματώ να εκφράζω την επιθυμία για τα brands μας, αυτό που ονομάζουμε “desirability”, μέσα από την έντονη δραστηριότητά μου στα social media.

Ποια είναι η πιο συναρπαστική εμπειρία που έχετε ζήσει ως Brand Ambassador της Moët; 

Ξέρω ότι είναι κλισέ απάντηση, αλλά είναι πάρα πολλές. Με μεγάλη δυσκολία θα ξεχωρίσω δύο: Στα τέλη του 2023, ήμουν ο οικοδεσπότης μίας φαντασμαγορικής τελετής με την ευκαιρία της 280ης επετείου από την ίδρυση του Οίκου Moët & Chandon. Η τελετή έλαβε χώρα στο Βελιγράδι και είχε καλεσμένους σημαίνοντα πρόσωπα από τον χώρο των επιχειρήσεων, της μόδας, των ΜΜΕ και της show business από 15 χώρες της ευρύτερης περιοχής. Ήταν μεγάλη μου τιμή να είμαι ο άνθρωπος που η Moët & Chandon επέλεξε ως εκπρόσωπό της γι' αυτόν τον τόσο σημαντικό ρόλο. Τον Απρίλιο του 2021, εμφανίστηκα στο Ελληνικό MasterChef ως καλεσμένος (guest) κριτής, σε ένα επεισόδιο αφιερωμένο στη Σαμπάνια. Αφού εκπαίδευσα on camera διαγωνιζόμενους και
κριτές πάνω στη Σαμπάνια και τις γαστρονομικές της προεκτάσεις, συμμετείχα στην αξιολόγηση/βαθμολόγηση των πιάτων που οι δύο ομάδες παρασκέυασαν για να συνοδεύσουν την κάθε διαφορετική ετικέτα. Παρότι εμφανίζομαι τακτικά στην τηλεόραση, συχνά ζωντανά, η συγκεκριμένη ήταν μία καινούρια και πραγματικά συναρπαστική εμπειρία, καθώς ένιωθα ότι εκπαίδευα το πανελλήνιο πάνω στη Σαμπάνια! Πράγματι, καθώς το επεισόδιο γυρίστηκε και προβλήθηκε εν μέσω πανδημίας και lockdown, με όλους τους Έλληνες κλεισμένους στα σπίτια τους και κολλημένους στην τηλεόραση, το συγκεκριμένο κατέχει μέχρι σήμερα ρεκόρ τηλεθέασης!

mt04-dinning-close-up-etiquette-imp-a-scaled.webp


Μ
πορείτε να μας μιλήσετε για την ιστορία πίσω από τη δημιουργία μιας από τις πιο δημοφιλείς ετικέτες της Moët;

Η δημοφιλέστερη ετικέτα της Moët & Chandon, η Brut Imperial, είναι ταυτόχρονα και η δημοφιλέστερη και πρώτη σε πωλήσεις Σαμπάνια στον πλανήτη! Έχει πάρει το όνομά της (Imperial, δηλαδή αυτοκρατορική) από τον αυτοκράτορα Ναπολέοντα της Γαλλίας, ο οποίος ήταν προσωπικός φίλος της οικογένειας Moët και μεγάλος λάτρης της συγκεκριμένης Σαμπάνιας – προς τιμήν του η πρώτη ετικέτα του Οίκου ονομάστηκε «Αυτοκρατορική» το 1869, στην επέτειο 100 χρόνων από τη γέννησή του. Η Moët & Chandon Brut Imperial είναι η Σαμπάνια που έμαθε και μαθαίνει γενιές και γενιές διαχρονικά να πίνουν Σαμπάνια. Από την ίδρυση του Οίκου το 1743 μέχρι σήμερα, παρά τις ουκ ολίγες αλλαγές για να προσαρμόζεται στις τάσεις και την αισθητική κάθε εποχής, είναι μία Σαμπάνια απαράμιλλης ποιότητας, με σταθερό στιλ και τακτικές διακρίσεις από καταξιωμένους κριτικούς. Όπως λέμε συχνά –και δεν είναι υπερβολή– κάθε δευτερόλεπτο, κάπου στον πλανήτη, ανοίγει μία φιάλη Moët & Chandon!

Ποιο είναι το προφίλ του σημερινού καταναλωτή της Moët & Chandon, και πώς αυτό διαφέρει από το παρελθόν;

Έχουμε επενδύσει πολλές ώρες εκπαίδευσης (και συνεχίζουμε ακάθεκτοι) για να εκδημοκρατίσουμε τη Σαμπάνια. Αυτό -προς Θεού- δε σημαίνει ότι τολμάμε να την απομυθοποιήσουμε. Πρόθεσή μας όμως είναι να δημιουργήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες ευκαιρίες και περιστάσεις για να απολαύσει κανείς μία Σαμπάνια και σίγουρα να μάθουμε στον κόσμο ότι η Σαμπάνια δεν είναι (μόνο) το κρασί που θα ανοίξουμε για να γιορτάσουμε τα γενέθλιά μας, το γάμο μας, μία αποφοίτηση, μία προαγωγή κλπ. Και σίγουρα θέλουμε να αναδείξουμε τις αστείρευτες γαστρονομικές δυνατότητες της Σαμπάνιας. Έτσι, έχουμε καταφέρει να διευρύνουμε απίστευτα το προφίλ του φίλου της Σαμπάνιας σήμερα. Και αφορά σε άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών που απολαμβάνουν τη ζωή τους και αναδεικνύουν τις όμορφες στιγμές της με αγαπημένα τους πρόσωπα – είτε διασκεδάζουν σε ένα μπαρ ή κλαμπ, είτε απολαμβάνουν μία εμπειρία υψηλής γαστρονομίας σε κάποιο εκλεκτό εστιατόριο, είτε βιώνουν μία ξεχωριστή στιγμή στο σπίτι. Και σίγουρα, σε περιστάσεις γιορτής, νίκης, λάμψης, εκεί που οι κομψές φυσαλίδες, εδώ και αιώνες, απογειώνουν αισθήσεις και συναισθήματα!

moet-chandon-xmas-tree-social.jpg


T
ι σημαίνει για εσάς «πολυτέλεια» σήμερα;

Για μένα –και ξέρω ότι δεν είμαι ο μόνος- η πολυτέλεια έχει πάψει να έχει τη σημασία που είχε παλαιότερα. Πλέον δεν αφορά (μόνο) σε ακριβά αυτοκίνητα, συλλεκτικά ρολόγια και γενικότερα ένα lifestyle ταυτισμένο με τη χλιδή. Η πολυτέλεια ανέκαθεν σχετιζόταν με τη σπανιότητα, κι έτσι σήμερα κρύβεται στα σπανιότερα αγαθά της ζωής και της καθημερινότητάς μας. Για μένα, πολυτέλεια είναι η δυνατότητα να προσφέρει κανείς στον εαυτό του και στους ανθρώπους του στοιχεία που αναβαθμίζουν την ποιότητα της ζωής του(ς): χρόνο, αγάπη, ηρεμία, χαλάρωση, όμορφες, ξεχωριστές εμπειρίες. Κι εκεί ακριβώς έρχεται και ταιριάζει τέλεια η Σαμπάνια. Γιατί κάθε τέτοια στιγμή και εμπειρία, ένα ποτήρι Σαμπάνια που μοιράζεται κανείς με ανθρώπους που έχουν ιδιαίτερη θέση στη ζωή του/της μπορεί πραγματικά να την κάνει αξέχαστη!

Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο μήνυμα που προσπαθείτε να περάσετε ως Brand Ambassador;

Ένα πολύ σημαντικό μήνυμα που προσπαθώ με κάθε τρόπο να επικοινωνήσω είναι αυτό της υπεύθυνης απόλαυσης. Κι αυτό αφορά τόσο στη Σαμπάνια , όσο και σε όλα τα κρασιά και αλκοολούχα του Ομίλου Moët Hennessy. Απόλαυση και κατάχρηση δεν πάνε μαζί – αντιθέτως, η κατάχρηση είναι αντίθετη με την έννοια της τέχνης του ευ ζην, που προϋποθέτει σεβασμό στον εαυτό μας, αλλά και στους γύρω μας. Από εκεί και πέρα, το μήνυμα που θέλω σίγουρα να περάσω σε όλους τους ανθρώπους που συναντώ –είτε είναι επαγγελματίες είτε είναι απλοί φίλοι του κρασιού και της Σαμπάνιας-, είναι ότι δε χρειάζεται να περιμένουμε να προκύψει μία ξεχωριστή στιγμή για να ανοίξουμε μία Σαμπάνια. Τις ξεχωριστές στιγμές τις δημιουργούμε οι ίδιοι – και με μία Σαμπάνια, θα τις απογειώσουμε!


Ποια είναι η σημασία του storytelling στις στρατηγικές marketing ενός luxury brand;

Δεν υπάρχει πιο καίρια πρακτική από το storytelling για την επικοινωνία ενός luxury brand. Μέσα από το storytelling, δηλαδή μέσα από την αφήγηση ιστοριών, τόσο προσωπικών, όσο και επαγγελματικών, γύρω από ένα luxury brand, χτίζεται μία ουσιαστική και ανθεκτική σχέση προτίμησης και εμπιστοσύνης με τον πελάτη, το οποίο είναι εξαιρετικά σημαντικό στις δύσκολες και τόσο αδυσσώπητα ανταγωνιστικές συνθήκες της παγκόσμιας αγοράς. Εμείς στον Όμιλο Moët Hennessy πήγαμε όμως το storytelling ένα (ή μάλλον αρκετά) σκαλί παραπέρα. Χτίζοντας πάνω στην ένδοξη ιστορία των Οίκων και των brands μας, πολλά από τα οποία έχουν ηλικία αιώνων, δημιουργήσαμε τη δική μας μεθοδολογία στο storytelling, δομώντας το πολύ συγκεκριμένα, με στόχο να το καταστήσουμε ένα πολύ δυνατό όπλο για τα στελέχη του Ομίλου που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και είναι υπεύθυνα για την ανάπτυξη πωλήσεων αλλά και σχέσεων με τον πελάτη. Έχοντας λάβει ενεργό μέρος στην εξέλιξη αυτής της μεθοδολογίας, είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος που κατέχω την πιστοποίηση του storyteller από τμήμα εκπαίδευσης του Ομίλου που ονομάζουμε MH Academy και, ανάμεσα στα υπόλοιπα καθήκοντά μου, ταξιδεύω ανά την Ευρώπη και εκπαιδεύω εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες ώστε να εντάξουν το storytelling στην επαγγελματική τους καθημερινότητα.


The Finest Bubbles

Champagne Legacy

Brut Reserve - Taittinger

taittinger-removebg-preview.png

H Taittinger δεν είναι απλώς μια σαμπάνια· είναι μια ιστορία της Καμπανίας σε κάθε γουλιά. Το χαρμάνι της Taittinger Brut Reserve, συνδυασμός Chardonnay, Pinot Noir και Pinot Meunier από περισσότερα από 35 αμπελοτόπια, διαθέτει ένα πολύ εκφραστικό προφίλ. Στη μύτη αναδεικνύονται αρώματα φρούτων και brioche, ενώ οι διακριτικές νότες ροδάκινου, λευκών λουλουδιών και η ελαφριά παρουσία βανίλιας ολοκληρώνουν τη γευστική εμπειρία. Αποτελεί μια σαμπάνια για κάθε περίσταση κι ένα σύμβολο εορτασμού!

Rosé Imperial - Moët & Chandon

moet-chandon-rose.jpg

Η Moët & Chandon Rosé Impérial είναι μία εκλεπτυσμένη ροζέ σαμπάνια από τον διάσημο οίκο Moët & Chandon, γνωστό για την κομψότητα, τη φρεσκάδα και τον ζωντανό χαρακτήρα. Φρουτώδης και έντονη γεύση, με ζουμερή αίσθηση κόκκινων φρούτων, τραγανή οξύτητα και ευχάριστες νότες γλυκών μπαχαρικών. Ο αφρισμός είναι έντονος και βελούδινος, προσδίδοντας ζωντάνια στο στόμα. Αποτελεί μια δημοφιλή επιλογή για τις εορταστικές περιστάσεις, καθώς συνδυάζει τη γευστική πολυπλοκότητα με έναν απολαυστικό χαρακτήρα.

Brut Yellow Label - Veuve Clicquot

veuve-clicquot.jpg

H Veuve Clicquot, ένας από τους πιο εμβληματικούς οίκους σαμπάνιας, κουβαλά μια ιστορία που ξεκινά από το 1772. Το χαρακτηριστικό Yellow Label, αυτή η ζωηρή, φωτεινή ετικέτα που πρωτοεμφανίστηκε το 1877, σχεδιάστηκε για να ξεχωρίζει ανάμεσα στα υπόλοιπα μπουκάλια της εποχής. Η γεύση της αποκαλύπτει νότες ώριμων φρούτων, βανίλιας και brioche, με φυσαλίδες που «χορεύουν» στον ουρανίσκο, χαρίζοντας μια μοναδική εμπειρία απόλαυσης.

Exploring Sparkling Wines

Franciacorta Cuvée Prestige - Ca' Del Bosco



franciacorta-cuvebe-prestige.jpg

To Ca' del Bosco είναι ένα από τα κορυφαία οινοποιεία της περιοχής Franciacorta στη Βόρεια Ιταλία, γνωστό για τη δημιουργία εξαιρετικών αφρωδών οίνων με την παραδοσιακή μέθοδο ζύμωσης στη φιάλη. Η εμβληματική της ετικέτα, Cuvée Prestige, εκφράζει ιδανικά τον χαρακτήρα και την ποικιλομορφία των αμπελώνων της περιοχής, ενώ η σειρά Vintage Collection αναδεικνύει τον εκλεκτικό χαρακτήρα κάθε εσοδείας. Η πρώτη εντύπωση που δίνει είναι αυτή της δροσιάς και της ζωντάνιας, με αρώματα λευκών φρούτων, όπως μήλο και αχλάδι, να κυριαρχούν. Η επίγευση παραμένει μακρά, ισορροπημένη και κομψή.

Scaperdas Frères - Κτήμα Κυρ-Γιάννη

krasi-kyr-yiannis-scaperdas-freares.jpg

Tο έντονο πάθος του Στέλλιου Μπουτάρη για τα αφρώδη κρασιά υποκινεί τις δημιουργικές του αναζητήσεις. Το DNA του Scaperdas Frères, Brut Blanc De Noirs, ορίζεται από την ποικιλία Ξινόμαυρο που καλλιεργείται από την οικογένεια στα ιδιαίτερα αμπελοτόπια στις περιοχές του Αγίου Παντελεήμονα και Ξινού Νερού στο Αμύνταιο. Δοκιμάζοντάς το, συναντάμε λουλουδένιες νότες που σύντομα υποχωρούν, δίνοντας τη θέση τους σε αρώματα από φρούτα πυρηνόκαρπα, όπως το λευκό ροδάκινο. Η ιδανική θερμοκρασία σερβιρίσματος στους 8°C αναδεικνύει τη φρεσκάδα και την κομψότητά του.

The White Knight - Οινοποιία Μπουτάρη

krasi-boutari-white-knight-removebg-preview-1.png

Aυτός ο λευκός αφρώδης οίνος από την οινοποιία Μπουτάρη δημιουργείται αποκλειστικά από την ποικιλία Μοσχοφίλερο. Τα σταφύλια προέρχονται από τον βιολογικό ιδιόκτητο αμπελώνα του brand στη Μαντίνεια, διασφαλίζοντας την αυθεντικότητα και την εξαιρετική ποιότητα κάθε φιάλης. Το χρυσαφένιο του χρώμα με τις λεπτές, ζωηρές φυσαλίδες υπογραμμίζει τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα του, καθώς διακριτικά αρώματα λουλουδιών και εσπεριδοειδών, με πικάντικες νότες ξηρών καρπών έρχονται στην επιφάνεια. Φρέσκο και ισορροπημένο σώμα, με αναζωογονητική οξύτητα και φρουτώδη μακρά επίγευση. Ένα αφρώδες που αποπνέει φινέτσα και ενδείκνυται για τις πιο ξεχωριστές στιγμές.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ GLOW ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025