fbpixel

Search icon
Search
Paris Fashion Week: Τα ρομπότ ήταν οι πρωταγωνιστές στο show του Coperni
TRENDS & CATWALKS

Paris Fashion Week: Τα ρομπότ ήταν οι πρωταγωνιστές στο show του Coperni

Μόδα και τεχνολογία ενώνονται και το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει


Κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας το Παρίσι έχει υποδεχθεί τα μεγαλύτερα ονόματα στο χώρος της μόδας για την Paris Fall/Winter 2023 Fashion Week. Το ένα show διαδέχεται το άλλο και οι διάσημοι οίκοι δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό, παρουσιάζοντας τις νέες τους συλλογές. Εκτός από τις collections, εντυπωσιακά είναι και τα σκηνικά που δημιουργούν, τα οποία συμβάλλουν στο άρτιο αποτέλεσμα. Ο οίκος Coperni απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι η μόδα και η τεχνολογία του μέλλοντος είναι άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους, η Victoria Beckham με τις δημιουργίες κάνει ξεκάθαρο της ότι αξίζει και με το παραπάων μία θέση στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, ενώ ο Andreas Kronthaler χάρισε μια εξαιρετική συλλογή για τον οίκο Vivienne Westwood εμπνευσμένη από το DNA της αείμνηστης σχεδιάστριας. 

Coperni

shirt.jpg

Μετά από το μαγευτικό show του το περασμένο φθινόπωρο, στο οποίο σχεδιάστηκε ένα φόρεμα live στην πασαρέλα για τη Bella Hadid, ο Coperni επιστρέφει, ξεπερνώντας τον εαυτό του και θέτοντας τον πήχη ακόμα πιο ψηλά. Εκτός από τα μοντέλα και τα ready wear items, πρωταγωνιστές της επίδειξης ήταν 5 ρομπότ της Boston Dynamics, γνωστά και ως "Spots", τα οποία εμφανίστηκαν στην έναρξη του show. Μαζί τους περπάτησαν και τα μοντέλα, ένα εκ των οποίων ήταν η κόρη της Kate Moss, Lila.

Ένα ρομπότ προσέγγιζε από ένα μοντέλο, σε μία διαδραστική σχέση, βοηθώντας το να βγάλει το παλτό ή κρατώντας την τσάντα του. Η έμπνευση ήρθε από το ποίημα του 17ου αιώνα "The Wolf and the Lamp" (Jean de la Fontaine), που διηγείται τις σχέσεις εξουσίας. Αυτήν τη φορά, αυτές οι σχέσεις διαδραματίστηκαν ανάμεσα σε ανθρώπους και ρομπότ, όπως δήλωσαν οι σχεδιαστές μετά το show. Η σύνδεση που υπήρχε ήταν τρομακτικά αληθοφανής, δημιουργώντας ερωτήματα για το μέλλον και αποδεικνύντας ότι μόδας και τεχνολογία τείνουν να γίνουν αλληλένδετες.

shirt-1.jpg

«Η Boston Dynamics είναι η πρώτη εταιρία ρομπότ που υπέγραψε συμβόλαιο ότι δεν θα τους δώσει ποτέ όπλα, ενώ αντίθετα τα έστειλε στην Ουκρανία για να καθαρίσουν επικίνδυνες περιοχές για βόμβες. Το δικό μας μήνυμα είναι θετικό, ότι οι άνθρωποι και η τεχνολογία μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά», εξήγησε ο σχεδιαστής Arnaud Vaillant, γεγονός που απεδείχθη και στο προηγούμενο εντυπωσιακό show.

Τα μοντέλα βγήκαν με κάπες με ανεστραμμένο γιακά σε μαύρο και τουίντ, τζιν παντελόνια, κόκκινα καλσόν που μετατρέποντας σε πρωταγωνιστές και fluffy tops που όλες θέλουμε να δοκιμάσουμε. Η ουδέετερη χρωματική παλέτα ήταν η βασική επιλογή, με το μαύρο, το άσπρο και το γκρι να κυριαρχούν.

Victoria Beckham

shirt-2.jpg

Για τη συλλογή Φθινόπωρο Χειμώνας 2023 - 2024, η Victoria Beckham διερευνά την κατασκευή του χαρακτήρα μέσα από μια εκλεκτική και εκκεντρική πρόταση. Εμπνευσμένη από τις αντισυμβατικές γυναίκες που αποτελούν την εξελισσόμενη κοινότητά της, η δεύτερη επίδειξη της σχεδιάστριας στο Παρίσι είναι ένας φόρος τιμής σε μια πειραματική και άφοβη προσέγγιση του στιλ: το μεταδοτικό πάθος για την τέχνη του ντυσίματος που πυροδότησε τη δική της αγάπη για τη μόδα και συνεχίζει να οδηγεί το έργο της.

Για την πρόσκληση του show, η Victoria Beckham προσκαλεί την Drew Barrymore να επανεμφανιστεί στον χαρακτήρα της Edith Bouvier Beale που υποδύθηκε η ηθοποιός στο Grey Gardens από το 2009. Βασισμένη στο ομώνυμο ντοκιμαντέρ του 1975 -γνωστή πηγή έμπνευσης για τη σχεδιάστρια- η ερμηνεία της γιορτάζει τη γοητευτική σχέση της μικρής Edie με τη δύναμη των ρούχων.

shirt-3.jpg

Όλα τα κλασικά βασικά στοιχεία του Beckham ήταν παρόντα, όπως τα tailored παντελόνια, τα καλοφτιαγμένα πουκάμισα και τα ζιβάγκο. Υπήρχαν επίσης πολυτελείς προσθήκες - όπως φτερά στρουθοκαμήλου σε φούστες και κοστούμια καθώς και δερμάτινα στοιχεία που συμμετείχαν σε όλη την κολεξιόν. Η Beckham φάνηκε επίσης να εμπνέεται από τη μόδα της δεκαετίας του '80, στέλνοντας στην πασαρέλα υπερμεγέθη σακάκια ως φορέματα. Στην πασαρέλα περπάτησαν μεγάλα ονόματα του modeling, όπως η Irina Shayk και η Adut Akech.

Vivienne Westwood

shirt-4.jpg

Το brand Vivienne Westwood απέτισε φόρο τιμής στην εκλιπούσα designer με μια συλλογή που σχεδίασε ο σύζυγός της και συνεργάτης Andreas Kronthaler. Τα μοντέλα περπάτησαν στις χρυσοποίκιλτες αίθουσες του Hotel de la Marine με θέα την Place de la Concorde σε μια κομψή, γεμάτη πανκ σύνθεση για την επίδειξη της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού.

Παίζοντας με τους όγκους, τα tailored coats είχαν τολμηρούς ώμους και φαρδιά μανίκια, ενώ οι γραμμές στα παντελόνια στρέφονταν προς τα μέσα στο κάτω μέρος, αντί να είναι straight leg.

shirt-5.jpg

Μια εμφάνιση ανακάτεψε ένα συνονθύλευμα από φλοράλ μοτίβα, με μια φαρδιά κάπα με κουκούλα που τοποθετήθηκε πάνω από μια λεπτή, εφαρμοστή φούστα και φορέθηκε σε πανύψηλα platform heels, ενώ στο βάθος ακουγόταν η βροντερή εκτέλεση του "T.N.T." από το ροκ συγκρότημα AC/DC.

Το show έκλεισε με την παραδοσιακή νυφική ενδυμασία, με τον Kronthaler να συνοδεύει την εγγονή της Westwood, Cora Corre, η οποία φορούσε ένα ιβουάρ, δαντελένιο κορμάκι με ασορτί platform boots.

Hermès

shirt-6.jpg

Η υπέρτατη πολυτέλεια και ο εξαιρετικός χαρακτήρας ορίζουν το savoir faire του οίκου. Τα μαλλιά κάθε μοντέλου στην επίδειξη για το φθινόπωρο 2023 έδειχναν ιδιαίτερα λαμπερά και γυαλιστερά, χτενισμένα με φυσική ανεμελιά. Η δημιουργική διευθύντρια Nadège Vanhee-Cybulski σκεφτόταν τα μαλλιά, καθώς σχεδίαζε τη συλλογή, η οποία διατήρησε το πρότυπο της Hermès που αφορά έξοχη τέχνη και την αθόρυβη κομψότητα - και κάτι παραπάνω. Υπήρχε μια απαλότητα στις σιλουέτες που έγιναν σε ζεστές χειμωνιάτικες αποχρώσεις σε ένα φάσμα κόκκινων, καστανών, κίτρινων και μαύρων - όλα τα φυσικά χρώματα των μαλλιών.

shirt-7.jpg

Τα παλτό είχαν την τιμητική τους. Φουσκωτές καμπαρντίνες από αλπακά, καπιτονέ μπουφάν με ασορτί, oversized τσάντες, μοντέλα με κουκούλα από απαλό δέρμα και μακριά παλτό από κασμίρ διπλής όψης, ήταν μερικά από αυτά που ξεχώρισαν. Οι σιλουέτες ήταν λιτές και ανάλαφρες κι ένα μεγάλο μέρος της σειράς ήταν αφιερωμένο σε φορέματα από plissé lamé, εμπνευσμένα από την υψηλή ραπτική των Vionnet και Poiret της δεκαετίας του 1920.