fbpixel

Search icon
Search
Paris Fashion Week: Ένας τελευταίος χορός, ένα απόκοσμο σκηνικό και μία άλλη Jackie 'O
TRENDS & CATWALKS

Paris Fashion Week: Ένας τελευταίος χορός, ένα απόκοσμο σκηνικό και μία άλλη Jackie 'O

Tα τρία πιο δυνατά fashion shows από την Πόλη του Φωτός μέχρι στιγμής


Η Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι συνεχίζεται με απόλυτη επιτυχία, με το ένα show να διαδέχεται το άλλο, και με τους ανθρώπους της βιομηχανίας να δίνουν το «παρών» φορώντας όχι μόνο την καλύτερή τους διάθεση αλλά και τις τελευταίες fashion τάσεις της σεζόν. Παρακάτω, συγκεντρώσαμε τα catwalks και τις τελευταίες συλλογές SS24 που παρουσιάστηκαν και πρέπει να γνωρίζετε! 

Ο «τελευταίος χορός» της Gabriela Hearst για την Chloé

chloe.jpg

Η Gabriela Hearst χόρεψε σάμπα στo σετ του catwalk της Chloé μετά την παρουσίαση της τελευταίας -και πιο πληθωρικής- συλλογής που δημιούργησε για την άνοιξη 2024, η οποία πάντρεψε τη δική της νοτιοαμερικανική καουμπόικη κληρονομιά με τη ρομαντική γαλλική αισθητική του οίκου καλύτερα από κάθε άλλη φορά. «Πριν από έξι μήνες, όταν ξέραμε ότι αυτό θα ήταν το τελευταίο μου Chloé show, σκέφτηκα ότι πρέπει να φέρουμε τον Mangueira και να κάνουμε μία πραγματική γιορτή», δήλωσε η Hearst. Πράγματι, το φινάλε στις όχθες του Σηκουάνα μετατράπηκε σε χορευτικό πάρτι, με την creative director του fashion house να κρεμάει τα παπούτσια της και τα μοντέλα της να συμμετέχουν, φορώντας τα μαλακά λινά καφτάνια της με ογκώδη μανίκια, καουμπόικα πουκάμισα και παλτό με ασημένιες άκρες στους γιακάδες, δερμάτινα φορέματα "calla lily" αλλά και λευκά με floral δέρμα και έντονα κοψίματα. Όλη η συλλογή βασίζεται σε μια κάπα που φορούσε όταν ήταν παιδί και την οποία έφτιαξε η μαμά της, οπότε υπάρχουν πολλές αναφορές στη γυναίκα που την έφερε στη ζωή, ως φόρος τιμής και δικό της αποχαιρετιστήριο. 

Δείτε τον χορό της Hearst παρακάτω:


To ιδιαίτερο «πάντρεμα» του Daniel Roseberry για τον Schiaparelli  

schiaparelli.jpg

Ο οίκος που είναι γνωστός για το φόρεμα αστακού αλά Salvador Dalí μπορεί να φαίνεται απίθανο να εισέλθει στην κατηγορία του streetwear. Αλλά η Schiaparelli επεκτείνεται, με το λανσάρισμα μιας ready-to-wear συλλογής την περασμένη σεζόν και μια εκρηκτική σειρά αξεσουάρ, συμπεριλαμβανομένων των νέων πάνινων αθλητικών παπουτσιών τύπου Chuck Taylor με χρυσό. Ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου, Daniel Roseberry δήλωσε ότι επρόκειτο για το πάντρεμα της αμερικανικής αγάπης του για αθλητικά ρούχα με την αυστηρότητα του παριζιάνικου chic, μετά το άνοιγμα νέων καταστημάτων στο Λονδίνο και το L.A. φέτος. Σε αντίθεση με τις δημιουργίες υψηλής ραπτικής του, οι οποίες καθηλώνουν τα μοντέλα σε άκαμπτες κατασκευές, αυτή η συλλογή αφορούσε την ευκολία της κίνησης. Η φούστα σαρόνγκ ήταν ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο, όπως και ο αστακός, ο οποίος ήταν στρατηγικά τοποθετημένος πάνω από τον καβάλο μιας ντραπέ κρεμ φούστας. Τα πλεκτά ήταν στολισμένα με κεντήματα σκελετών, γούρια και διακοσμητικά, ενώ ένα ακατέργαστο τζιν που θύμιζε με την καθημερινή «στολή» του Roseberry, αναβαθμίστηκε συνδυασμένο με ένα μπεζ tweed σακάκι με χρυσά διακοσμητικά.

Η Shalom Harlow έμεινε χωρίς παντελόνι με ένα μαύρο σακάκι με edgy ώμους και περούκα "Pulp Fiction", ενώ η Kendall Jenner, με τα μαλλιά της να θυμίζουν Jackie 'O, εντυπωσίασε μ' ένα στενό φόρεμα καλυμμένο με κόκκινα ψεύτικα νύχια.

Ο Rick Owens διπλασίασε τον όγκο των ώμων του μέσα στο πιο απόκοσμο σκηνικό

rick.jpg

Τα donuts και η ζάχαρη ήταν μεταξύ των όρων που χρησιμοποίησε ο designer στα παρασκήνια για να περιγράψει τους υφασμάτινους «βρόχους» του, που εισήχθησαν την περασμένη σεζόν σε μορφή puffer, κι εδώ για την άνοιξη με μία προσέγγιση με στρώματα από οικολογικό νάιλον τούλι ραμμένο μαζί με λωρίδες μεταξωτής οργάντζας. «Ή orgasm-o, όπως το αποκαλούμε στο studio», είπε με τον ιδιαίτερο τρόπο του.

Τα ρούχα δεν ταίριαζαν με τον ρομαντισμό του θεάματος, το οποίο άνοιξε με στενά μαύρα fishtail φορέματα και ψηλόμεσα τζιν συνδυασμένα με τα μικρότερα bralet που μπορεί κανείς να φανταστεί. Υπήρχαν επίσης, tiny μπουφάν bomber με τους μυτερούς ώμους του Owens, και δερμάτινες μπλούζες με statement τελειώματα. Τα σκληρά σακάκια από νάιλον και τζιν είχαν ριζοσπαστικούς γιακάδες που έμοιαζαν σαν ν' απειλούσαν να καταπιούν τα κεφάλια των μοντέλων...