fbpixel

Search icon
Search
Οι Φαίδρα Κατσάμπα και Γιασεμή Πέρου σχεδιάζουν την ιδανική τσάντα
FASHION

Οι Φαίδρα Κατσάμπα και Γιασεμή Πέρου σχεδιάζουν την ιδανική τσάντα

Οι δημιουργοί του brand Park House αποκαλύπτουν τη φιλοσοφία τους


Η Φαίδρα Κατσάμπα και η Γιασεμή Πέρου είναι η υπογραφή πίσω από το brand της Park House. Ενδυματολόγος με σπουδές στο Instituto Marangoni και αρχιτέκτονας -με σπουδές στο Πολυτεχνείο και το Βιομηχανικό σχέδιο στο Μιλάνο- αντίστοιχα, είναι δυο γυναίκες που τις δένει φιλία, κοινή αισθητική και αντίληψη για τη μόδα, την τελειότητα, την καινοτομία. Και φυσικά, μια αδυναμία στις... τσάντες. Κάπου στην πορεία, τα έβαλαν κάτω και αποφάσισαν ότι θέλουν να δημιουργήσουν από κοινού ένα brand με ελληνικό DNA. Να παράγουν στην Ελλάδα τσάντες που θα ήθελαν να κρατούν και οι ίδιες. Φίνες και χρηστικές, με έξυπνο design.28424045-748282512048574-7146213995872273138-o.jpg


Η συνταγή τους έδεσε, τα πλάνα μπήκαν σε εφαρμογή, τα πρώτα σχέδια άρχισαν να τυπώνονται και τα ιταλικά δέρματα έφταναν στην Αθήνα, για ξεκινήσει μια παραγωγή από backpacks, shoulder bags, clutches και totes. Minimal chic δημιουργίες, όχι κραυγαλέες και πάντα λειτουργικές και ευκολοφόρετες, ώστε να δένουν φυσικά και ισορροπημένα με το υπόλοιπο σύνολο. 

Την περίοδο που το brand μπήκε στην αγορά, υπήρχε πολύ μεγάλο κενό στην παραγωγή ελληνικών δερμάτινων ειδών -και ειδικά της δερμάτινης τσάντας. Επομένως, εξ αρχής στράφηκαν στο να σχεδιάσουν για γυναίκες με άποψη, αλλά και να παράγουν ένα μοναδικό προϊόν, το οποίο θα ανταποκρινόταν ιδανικά στο δίπτυχο «υψηλή ποιότητα-καλή τιμή». Ένα προϊόν που ταυτόχρονα θα είναι άνετο, πρακτικό και ντιζαϊνάτο. Και από ό,τι φαίνεται τα πηγαίνουν εξαιρετικά καλά. Αλλά ας αφήσουμε την συνέχεια του story στις ίδιες.

28168553-746886648854827-8251040064690155761-n.jpg

Αλήθεια, πως μοιράζονται οι μεταξύ σας ρόλοι;

Ενώ το brainstorming και ο σχεδιασμός γίνεται από κοινού, η κάθε μία έχει και το δικό της κομμάτι. Το κομμάτι των πωλήσεων το αναλαμβάνει κυρίως η Φαίδρα και της παραγωγής η Γιασεμή, αλλά πάντα η μία συμπληρώνει την άλλη όποτε και όπου χρειάζεται.

Ποια είναι η κουλτούρα του brand;

Σχεδιαστικά, η κουλτούρα μας είναι το minimal-chic, υποστηρίζοντας παράλληλα τον ελληνικό σχεδιασμό και την ελληνική παραγωγή.

Κρίση και επιχειρηματικότητα: Μια πραγματικότητα που καλείστε να διαχειριστείτε. Τελικά ισορροπούν;

Η αλήθεια είναι ότι το “επιχειρείν” στην Ελλάδα της κρίσης ισορροπεί για όλους σε λεπτό σχοινί, όπως και για εμάς. Δεν παύει όμως η ιδέα του brand να βασίζεται στην προσπάθεια δημιουργίας και κατασκευής ελληνικών προϊόντων.

Τι δεν θα διαπραγματευόσασταν ποτέ σε σχέση με τη δουλειά που παράγετε;

Την αλλαγή τόσο στην ποιότητα των πρώτων υλών (δερμάτων και αξεσουάρ) όσο και της ποιότητας παραγωγής (ραφής και κατασκευής της τσάντας).

Πετυχημένη τσάντα. Πως αντιλαμβάνεστε την τελειότητα;

Φαίδρα: Πρώτον πρέπει να είναι ελαφριά και δεύτερον να φοριέται από το πρωί μέχρι το βράδυ.

Γιασεμή: Με δύο λέξεις, αισθητική και εργονομία.

Και η φετινή συλλογή; Πως εμπλουτίστηκε;

Σχεδιαστικά, είναι η πιο ολοκληρωμένη που έχουμε λανσάρει μέχρι τώρα. Αυτό οφείλεται σε δύο παράγοντες, ο πρώτος είναι ότι εμπλουτίστηκε με καινούρια σχέδια, όπως tote bags, belt bags και evening bags, και ο δεύτερος και σημαντικότερος είναι ότι εναρμονίστηκε με μια χαρακτηριστική δερμάτινη λεπτομέρεια σε όλα τα σχέδια, η οποία μοιάζει με ψαροκόκκαλο και βασίζεται στις αρχές της πτύχωσης, που αποτελεί στοιχείο αρχιτεκτονικού σχεδιασμού και όχι μόνο.

Δώστε μου το momentum που ήρθε και έδωσε εκτόπισμα στην πορεία σας σχεδιαστικά.

Η συνεργασία μας με την αλυσίδα concept stores “Ron Herman” στην Ιαπωνία, αποτέλεσε κομβικό σημείο στην πορεία της εταιρείας μας. Μας έδωσε την ώθηση να συνεχίσουμε δυναμικά την προσπάθεια εξαγωγών.

29136778-754693118074180-7676638558235053089-n.jpg

Τι σας γοητεύει σε μια γυναίκα; Τι προσέχετε πρώτα επάνω της;

Εννοείται την τσάντα που κρατάει! Και πάντα τον τρόπο που τη συνδυάζει στiλιστικά.

Προσωπικά έχετε φετίχ με κάποιο άλλο αξεσουάρ πέραν της τσάντας;

Η κάθε μία έχει το δικό της, η Φαίδρα με τα παπούτσια και η Γιασεμή με τα κασμιρένια παλτό. Αλλά όλα αυτά μετά τις τσάντες, εννοείται!

Στις τάσεις πιστεύετε;

Μελετάμε πάντα τις τάσεις της μόδας, κυρίως όσον αφορά στο χρωματολόγιο και δευτερόντος στο σχέδιο της τσάντας, αλλά η φιλοσοφία μας είναι η δημιουργία διαχρονικών προϊόντων.

29541001-760809860795839-8497410020725376373-n.jpg

Κλείνοντας, το κεφάλαιο «εξαγωγές» της Parkhouse σε τι σημείο βρίσκεται; Πως στρέφεστε στο αύριο;

Το κεφάλαιο «εξαγωγές» αποτελεί τον επόμενο στόχο μας. Είναι ένα project πάνω στο οποίο δουλεύουμε ενεργά αυτή τη στιγμή κι ελπίζουμε οι στόχοι μας να πραγματοποιηθούν άμεσα, καθώς το ενδιαφέρον από το εξωτερικό αυξάνεται διαρκώς.

adv

GLOW LOVES

Γιατί ο Michael Jackson δεν επηρέασε μόνο τη μουσική βιομηχανία
ARTS & CULTURE

Γιατί ο Michael Jackson δεν επηρέασε μόνο τη μουσική βιομηχανία

|Icon10 photos