fbpixel

Search icon
Search
Οι δράσεις της ροζ εκστρατείας που έχει συνδεθεί με τον μήνα Οκτώβρη
HEALTH

Οι δράσεις της ροζ εκστρατείας που έχει συνδεθεί με τον μήνα Οκτώβρη

Και φέτος το μήνυμα της ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού θα είναι ηχηρό


Με την συμβολική φωταγώγηση δύο σημαντικότατων μνημείων της πόλης των Αθηνών, των Στυλών του Ολυμπίου Διός και της Πύλης του Αδριανού την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου, η εκστρατεία για τον καρκίνο του Μαστού των Estée Lauder Companies υπενθυμίζει στο κοινό για ακόμη μία χρονιά, τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Το πρόγραμμα φωταγώγησης σημαντικών κτιρίων-οροσήμων σε ροζ χρώμα πραγματοποιείται παγκοσμίως στο πλαίσιο της εκστρατείας της εταιρείας κατά τον μήνα Οκτώβριο, έναν μήνα ενημέρωσης για την ασθένεια. Η εκστρατεία εστιάζει φέτος στην ανάγκη να δράσουν όλοι μέσα από ένα απλό, αλλά δυνατό μήνυμα με παγκόσμια απήχηση: ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλους. Ας βάλουμε ένα τέλος! It’s #TimeToEndBreastCancer

estee-lauder-3.jpg
Ο Δούκας Χατζηδούκας, που σχεδίασε το συλλεκτικό ροζ βραχιολάκι και η Ελένη Μενεγάκη, μούσα της εκστρατείας 

Αξίζει να σημειωθεί, ότι κάθε 19 δευτερόλεπτα, κάπου στον κόσμο, μία γυναίκα μαθαίνει ότι πάσχει από καρκίνο του μαστού και η διάγνωση αυτή δίνει ένα εντελώς διαφορετικό νόημα στην έννοια του χρόνου: γίνεται περιορισμένος, πολύτιμος και μη εξαγοράσιμος. Οι Estée Lauder Companies έχουν θέσει ως στόχο να δημιουργήσουν έναν κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού:  Είναι ώρα για περισσότερη έρευνα, ενημέρωση, εκπαίδευση. Είναι ώρα να έρθετε πιο κοντά στη θεραπεία και να δώσετε σε ασθενείς σε όλο τον κόσμο περισσότερο χρόνο να ζήσουν μια καλύτερη και υγιέστερη ζωή.

Η πρόοδος στην μάχη κατά του καρκίνου του μαστού είναι δεδομένη και η συμβολή της εκστρατείας της εταιρείας ιδιαιτέρως σημαντική. Τα ποσοστά θνησιμότητας από καρκίνο του μαστού έχουν μειωθεί κατά 39% από τα τέλη της δεκαετίας του '80, ενώ τα ποσοστά επιβίωσης μετά τα πέντε χρόνια είναι περισσότερο από 90% εφόσον η διάγνωση είναι έγκαιρη. Πρόοδος καταγράφεται και σε επίπεδο θεραπείας και χειρουργικών επεμβάσεων: οι θεραπείες είναι πλέον προσαρμοσμένες στο είδος καρκίνου του κάθε ασθενή, ενώ και οι εγχειρήσεις είναι πλέον λιγότερο επεμβατικές. Υπάρχει ωστόσο αρκετός δρόμος ακόμα. 

estee-lauder-2.jpg

The man behind the story

Ο William P. Lauder, Executive Chairman of The Estée Lauder Companies, συνεχίζοντας το έργο της μητέρας του, Evelyn Η. Lauder σχολίασε: «Η εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού αναδεικνύει όλα όσα κάνουμε σαν εταιρία με στόχο να επηρεάσουμε θετικά τους ανθρώπους και τις κοινωνίες σε όλο τον κόσμο. Όταν η μητέρα μου ξεκίνησε αυτή την εκστρατεία το 1992, είχε ένα ξεκάθαρο όραμα: Να θέσει ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού. Με την συνεχή και συστηματική υποστήριξη των εργαζομένων στην εταιρία, των συνεργατών και των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο, ερχόμαστε όλο και πιο κοντά στην θεραπεία και την υλοποίηση του οράματός της μέσα από συνεχείς επενδύσεις στην έρευνα και την εκπαίδευση/επιστήμη».

Let's take action

H φετινή εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies έχει θέσει ως στόχο την συγκέντρωση $8 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ περιλαμβάνει μία σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν. Οι δράσεις περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων:

  • Φωτισμό σημαντικών κτιρίων, μνημείων σε όλο τον κόσμο - μεταξύ των οποίων το Empire State Building, στη Νέα Υόρκη, ο Πύργος του Άιφελ, στο Παρίσι, και το Lotte World Tower, στη Σεούλ με το ροζ χρώμα της καμπάνιας και στόχο την ενημέρωση.
  • Διανομή ενημερωτικού υλικού και προσφορά της ροζ κορδέλας σε όλα τα σημεία πώλησης προϊόντων Estée Lauder παγκοσμίως.
  • Κινητοποίηση των 46.000 εργαζομένων στην εταιρία σε όλο τον κόσμο για να μοιραστούν το μήνυμα της καμπάνιας.
  • Στην Ελλάδα συγκεντρώνονται χρήματα μέσω φιλανθρωπικών δράσεων για την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ιάση Στήριξη (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ), αλλά και μέσω του συλλεκτικού pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas, που διατίθεται στα σημεία πώλησης Estee Lauder, αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin.
  •  Ένα κίνημα με κοινωνικό χαρακτήρα για την σύμπραξη όσο το δυνατών περισσότερων στην προσπάθεια για τη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο μέσα από το hashtag #TimeToEndBreastCancer και την αναφορά @esteelaudercompanies

estee-lauder-1.jpg
Το συλλεκτικό pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas

Το μήνυμα της εκστρατείας των Estée Lauder Companies για τον καρκίνο του μαστού είναι ξεκάθαρο: Είναι η ώρα να ενημερώσουμε και να εκπαιδεύσουμε ακόμα περισσότερο κόσμο. Είναι η ώρα να μάθουμε περισσότερα για τις αιτίες και τους τρόπους αντιμετώπισης. Το κίνημα είναι πιο ισχυρό από ποτέ, με ένα μήνυμα, που δεν θα μπορούσε να είναι πιο απλό: It’s "Time to End Breast Cancer". 

Μάθετε περισσότερα για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies στο bcacampaign.com