O fashion world ετοιμάζεται για την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης κι όλα τα βλέμματα στρέφονται στην πόλη που δεν κοιμάται ποτέ, που θα υποδεχθεί τα πιο hot πρόσωπα του χώρου. Εκεί, θα βρεθεί κι ο Tommy Hilfiger, με τη μεγαλύτερη πλατφόρμα της βιομηχανίας της μόδας, "See Now, Buy Now", που αντλεί έμπνευση από την ιστορία της pop κουλτούρας της πόλης και το Warhol Factory. Το Tommy Factory θα ζωντανέψει μέσω της καμπάνιας fall 2022, με το λευκό, το κόκκινο και το μπλε να κυριαρχούν και τον σχεδιαστή να ετοιμάζεται ξανά να κλέψει την παράσταση στην πιο λαμπερή Fashion Week.
Μία εμβληματική προσωπικότητα που άλλαξε όσα γνωρίζαμε!
Τοmmy Factory
Η Νέα Υόρκη ετοιμάζεται να φορέσει τα καλά της και να υποδεχθεί σπουδαίες προσωπικότητες και icons, που θα αποτελέσουν για μία ακόμη φορά πηγή έμπνευσης για τους fashion-lovers, που ακολουθούν πιστά τις τάσεις και τα trends. Στο παρελθόν, το Warhol's Factory ήταν το επίκεντρο της δημιουργικής σκηνής της Νέας Υόρκης, συνδέοντας διαφορετικούς κόσμους και στιλ, με τον Tommy Hilfiger να βρίσκεται στο εργοστάσιο και να συναντά από κοντά τον Andy Warhol. Οι δύο άνδρες, ανέπτυξαν ισχυρούς δεσμούς και τώρα, ο πασίγνωστος σχεδιαστής αντλεί έμπνευση από αυτόν κι ετοιμάζεται για την Fashion Week με μία διαφορετική πρόταση. Το Tommy Factory, είναι ένα βιωματικό creative playground που δημιουργήθηκε για το φθινόπωρο 2022 κι εμπνέεται από το φημισμένο στούντιο του Andy Warhol στη Νέα Υόρκη.
«Το Tommy Factory δεν είναι ένας φυσικός χώρος, είναι ένα state of mind», εξήγησε ο Tommy Hilfiger, για να συνεχίσει: «Το έντονο ενδιαφέρον του Andy για την pop κουλτούρα πάντα αιχμαλώτιζε την καρδιά και το πνεύμα της αμερικανικής κοινωνίας. Η ικανότητά του να συνδέεται με ό,τι ήταν πιο επίκαιρο δεν έπαψε ποτέ να με εμπνέει σε ό, τι κάνω. Η Νέα Υόρκη είναι η πόλη όπου ο Andy έφερε τη μόδα, την τέχνη, τη μουσική και την ψυχαγωγία μαζί, όταν ξεκίνησα για πρώτη φορά στη βιομηχανία της μόδας. Το Εργοστάσιο ήταν το κατάλληλο μέρος. Και σήμερα, εξακολουθεί να είναι η προσέγγισή του που με ωθεί να ασχοληθώ με τις cutting-edge κοινότητες δημιουργώντας νέες δημιουργικές εμπειρίες».
«Η δημιουργική ενέργεια της Νέας Υόρκης είναι μια ασταμάτητη δύναμη που συνεχίζει να συγκεντρώνει ένα εύρος ταλέντων, όπως ακριβώς έκανε στο Εργοστάσιο του o Andy Warhol», σημείωσε από τη δική του μεριά ο Michael Dayton Hermann, του Ιδρύματος Andy Warhol και πρόσθεσε: «Είναι τιμή μας που η καμπάνια του Tommy Hilfiger αποτίει μοναδικό φόρο τιμής στον Andy Warhol και θα υποστηρίξει γενναιόδωρα τη φιλανθρωπική δραστηριότητα του Ιδρύματος Warhol».
Η νέα καμπάνια και τα λαμπερά πρόσωπα
Η new campaign για το φθινόπωρο 2022 θα παρουσιαστεί στη διάρκεια της Fashion Week κι ήδη, βάσει όσων γνωρίζουμε, αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον. Διαφορετικές κουλτούρες, μία σύγκρουση πολιτισμών, ένα ταξίδι στο παρελθόν και στο μέλλον. Ο Tommy Hilfiger, τα συνδυάζει όλα και δημιουργεί μία μοναδική collection, ενώ στην πρώτη γραμμή θα βρίσκονται η Kate Moss, με την κόρη της, Lila, που θα συνεργαστούν για πρώτη φορά σε καμπάνια κι αυτό από μόνο του είναι αρκετό! Κεντρικά πρόσωπα, θα είναι επίσης ο Travis Barker, ο γνωστός τραγουδοποιός και συνθέτης Jon Batiste, ο καλλιτέχνης της street pop art Mr. Brainwash, ο θρύλος της drag του Wigstock Lady Bunny, κι ο tattoo artist Steve Wiebe.
Το γνωστό brand κάνει δυναμικό comeback στην Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης, ενώ το Tommy Factory θα παρουσιαστεί στις 11 Σεπτεμβρίου, στο Skyline Drive-In στο Brooklyn, με συγχρονισμένο activation του Metaverse. Η πασαρέλα που θα βασιστεί στο πρωτοποριακό concept του brand "See Now, Buy Now" , θα μεταδοθεί ζωντανά από το Tommy Play στο Roblox και από το tommy.com και φυσικά, όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα εκεί, με τον διάσημο designer να παρουσιάζει μία σειρά από δημιουργίες και pieces, που απευθύνονται σε όλους τους fashion-lovers, που θέλουν πάντα να ξεχωρίζουν και να κλέβουν την παράσταση.