fbpixel

Search icon
Search
6 tips από τον Tommy Hilfiger για να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο brand
LIFE & CAREER

6 tips από τον Tommy Hilfiger για να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο brand

Ακολουθήστε τις συμβουλές του διάσημου επιχειρηματία και σχεδιαστή


Ένα όνομα μια ιστορία. Ένας άνθρωπος που κατάφερε να εξελιχθεί όχι μόνο ως προς το κομμάτι του στιλ και της μόδας, αλλά και σε ό,τι τον αφορούσε επιχειρηματικά. Το πρόσωπο πίσω από τον γνωστό οίκο, Tommy Hilfiger, ο ίδιος ο Tommy, δεν έχει δώσει μόνο το όνομα στο brand του, αλλά την προσωπική του ταυτότητα στον κόσμο του business. Με πάνω από 20 χρόνια πορείας, ο θρυλικός σχεδιαστής έχει γίνει συνώνυμο της κλασικής αμερικάνικης μόδας, όχι μόνο μέσα από τις fashionable κολεξιόν του, αλλά και εξαιτίας των διάσημων συνεργασιών του με προσωπικότητες από τη λίστα των πιο αγαπητών A-list stars. Με αφορμή τα παραπάνω, σας παρουσιάζουμε τις 6 top συμβουλές του designer για το πώς μπορεί να εξελιχθεί ένα brand σε μια επιτυχημένη, κερδοφόρα επιχείρηση. 

Βρείτε τι σημαίνει ηγέτης για εσάς

Είναι πολύ σημαντικό να είστε ένας αρχηγός που γνωρίζει πολύ καλά τις βασικές του αξίες, ώστε να μπορέσετε να τις μεταφέρετε και στην ομάδα του brnad σας. Εγώ πάντοτε ήξερα τι είδους ηγέτης ήμουν και η προώθηση των «πιστεύω» και του mentality μου ήταν πρωταρχικό μέλημά μου. Η αποφασιστική αισιοδοξία, το πραγματικό περιεχόμενο, τα μεγάλα όνειρα και η προσοχή στην ποιότητα είναι αρχές, στις οποίες πρέπει να «ορκίζεται» κάποιος που στοχεύει στην κορυφή. 

shutterstock-380622871.jpg

Ακολουθήστε τρία βασικά «μαθήματα»

Να είστε συνεπείς στις ιδέες σας. Αυτές είναι που ορίζουν αυτό που πραγματικά είστε. Να ακούτε πολύ προσεχτικά τις συμβουλές και τις παρατηρήσεις όσων εκτιμάτε και να ακολουθείτε τα παρακάτω τρία βασικά μαθήματα: 

  1. Μείνετε πιστοί στα όνειρά σας και στις αξίες στις οποίες πιστεύετε. 
  2. Γνωρίστε τα πάντα για την επιχείρησής σας τόσο για εσωτερικά θέματα, όσο και εξωτερικά.
  3. Μην κυνηγάτε τις τάσεις, γιατί μόνο κάθε τι κλασικό αντέχει στη δοκιμασία του χρόνου.

Δημιουργήστε μια πραγματική εμπειρία για τον πελάτη

Όταν δημιούργησα την πρώτη μου boutique, το People’s Place, σύστησα στο κοινό ένα περιβάλλον που αποτελεί έναν πραγματικό προορισμό shopping, όπου η εμπειρία του να ψωνίζεις ξεπερνάει την απλή αγορά. Πρέπει να μάθετε να δίνετε στον πελάτη κάτι περισσότερο από καλή μουσική -και αυτό έχει να κάνει με το να μοιράζεστε προσωπικές εμπειρίες, πλούσιες σε περιεχόμενο. Όπως πράγματα που μπορεί να σου έχουν κάνει εντύπωση σε σχέση με κάποιον άλλον πολιτισμό ή κουλτούρα. Είναι απαραίτητο να δημιουργήσεις έναν χώρο, ακόμη και διαδικτυακά, που οι άνθρωποι θα θέλουν να βρίσκονται, να κάνουν παρέα, να να προσκαλέσουν φίλους και να περάσουν τον ελεύθερο χρόνο τους.

Να εξελίσσετε την αυθεντικότητα και τη φωνή σας

Η μόδα έχει να κάνει με την επανεφεύρεση, που ωστόσο λειτουργεί σωστά όταν κάποιος παραμένει παράλληλα πιστός στην ταυτότητά του και καταφέρνει να την εξέλιξη, εναρμονισμένος σε κάθε νέα εποχή. Εμείς για παράδειγμα, από την ίδρυση του οίκου μας πριν από σχεδόν 35 χρόνια, έχουμε διατηρήσει το κλασικό αμερικάνικο cool DNA, ενώ εξελισσόμαστε συνεχώς αφουγκραζόμενοι ωστόσο στον παλμό της pop κουλτούρας. Κάθε σεζόν φέρνει μια συναρπαστική ευκαιρία να ανακαλύψετε εκ νέου τα κλασικά, δίνοντας στο κοινό κομμάτια που γνωρίζουν και αγαπούν, αλλά με μια φρέσκια, μοντέρνα πινελιά.

shutterstock-1422545339.jpg

Επιλέξτε τις σωστές συνεργασίες

Οι συνεργασίες λειτουργούν μόνο όταν είναι αυθεντικές. Δεν πρέπει να δίνετε σημασία μόνο σε ανθρώπους με πολλούς ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή μεγάλο αριθμό fans. Τα collaborations έχουν πραγματική απήχηση όταν ο εκάστοτε συνεργάτης ευθυγραμμίζεται μόνος του με τις αξίες του brand σας, αλλά μπορεί να τις παρουσιάσει μέσα από μία μοναδική, νέα δική του οπτική. Η συμβουλή μου είναι να βρείτε ανθρώπους που μπορούν να πουν την ιστορία σας με τον δικό τους τρόπο.

Επενδύστε σε μια αξιόλογη ομάδα 

Είναι αρκετά απαιτητικό να εξισορροπείτε τη δημιουργικότητα και την καινοτομία με το να είστε γνώστες των επιχειρήσεων και να σχεδιάζετε προϊόντα που θα πουλήσουν. Γι' αυτό είναι αναγκαίο να επιλέξετε προσεχτικά τους ανθρώπους που θα στελεχώσουν την ομάδα σας. Αυτοί πρέπει να είναι experts σε κάθε έναν από τους τομείς που σας απασχολεί και πάνω από όλα να είναι αφοσιωμένοι στο κοινό όραμά σας. Από εκείνους θα διδαχθείτε καθημερινά πράγματα, όπως κάνω κι εγώ, αλλά και θα πάρετε τις απαραίτητες γνώσεις και θα μάθετε νέες τάσεις. Η καινοτομία άλλωστε είναι το «κλειδί» της επιτυχίας σε κάθε κομμάτι της επιχείρησής σας, από τη διατήρηση του κοινού σας, τη δημιουργικότητα και τον σχεδιασμό.