Μπορείς να πάρεις το αγόρι από την επαρχία, αλλά δεν μπορείς να βγάλεις την Προβηγκία από τον Simon Porte Jacquemus. Για την Spring/Summer 2026 season, ο Γάλλος σχεδιαστής άντλησε έμπνευση από τις ρίζες του και παρουσίασε ένα show, στο κλείσιμο της Ανδρικής Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού, το οποίο έμοιαζε με ερωτική επιστολή στα ηλιόλουστα παιδικά του χρόνια στη Νότια Γαλλία.

Η επίδειξη έλαβε χώρα στο Château de Versailles, έναν από τους πιο ιστορικούς και σημαντικούς χώρους στη Γαλλία. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Jacqumeus επιλέγει τις Βερσαλλίες για να παρουσιάσει το show του. Το 2023 παρουσίασε το σόου του «Le Chouchou» το 2023 στις όχθες του Grand Canal. Εχθές προτίμησε την Orangerie, τον εσπεριδοειδή κήπο του Λουδοβίκου ΙΔ΄, για τη νέα του συλλογή με τίτλο «Le Paysan», που σημαίνει χωρικός.
Ενώ κάποιοι σχεδιαστές ξαναγράφουν το παρελθόν τους, ο Jacquemus πάντα το φέρει φανερά. Από τη μία πλευρά της οικογένειάς του καλλιεργούσαν καρότα, από την άλλη αγκινάρες και σπανάκι — αυτό το πνεύμα της γης πέρασε στο mood board του, το οποίο περιλάμβανε εργάτες των αγρών, πάγκους στην άκρη του δρόμου και τη γιαγιά του, την Claire, ντυμένη ολόμαυρα, να φυλάει καλάθια με φρέσκα προϊόντα σαν τρόπαια.

Η επίδειξη ξεκίνησε με γυναικείες σιλουέτες που φορούσαν φαρδιές, καμπυλωτές φούστες που θύμιζαν τις παραδοσιακές φούστες της Προβηγκίας, συνδυασμένες με φαρδιές ποδιές με κοντά μανίκια. Στη συνέχεια ακολούθησαν πιο εκλεπτυσμένα σύνολα: από εφαρμοστά φορέματα και κομψά ταγιέρ με παντελόνι, έως μακριά φορέματα και ένα ολόσωμο δαντελένιο ένδυμα.

Η απλότητα του poplin βαμβακιού ήταν το επίκεντρο. Καθώς ήταν το ύφασμα που φορούσαν η μητέρα και η γιαγιά του όταν ήταν παιδί, το μετέτρεψε μέσα από γεωμετρικές φόρμες — από τετράγωνα και κύκλους έως τρίγωνα — καταλήγοντας σε φόρμες smock, ριγέ γραφικά tunics και γλυπτά blazers σε σχήμα ωοειδές. Ακόμα και το ταπεινό μαντήλι, ήταν στην ουσία κρυμμένο τρίγωνο. Σήμερα, η απλότητα σήμαινε κομψότητα, καθώς ο σχεδιαστής αντλούσε από παλιές του συλλογές και τις επαναδιάβαζε με τη ματιά του σήμερα, δημιουργώντας μια συλλογή φόρο τιμής σε ένα αγόρι που τόλμησε να ονειρευτεί.

Οι άνδρες φορούσαν επίσης φούστες πάνω από παντελόνια, καθώς και κοστούμια και βερμούδες που έμοιαζαν με φόρμες τραβηγμένες ως τα γόνατα, συνοδευόμενα από κομψά σακάκια, ανάλαφρες μπλούζες και φούτερ — όλα ολοκληρωμένα με ένα μπερέ φορεμένο ανάποδα.

Η παλέτα ήταν ουσιαστικά ασπρόμαυρη, με πινελιές από έντονο κίτρινο, ανοιχτό γαλάζιο και ροζ πούδρας.

Φανερά συγκινημένος, ο Simon Porte Jacquemus χαιρέτησε τους καλεσμένους του στο τέλος της επίδειξης, μεταξύ των οποίων ήταν οι ηθοποιοί Pierre Niney και Matthew McConaughey, η τραγουδίστρια Aya Nakamura και ο ποδοσφαιριστής Jules Koundé.

Ύστερα από αρκετά χρόνια όπου παρουσίαζε τις συλλογές του όποτε και όπου ήθελε — είτε σε ένα χωράφι με λεβάντες στη γενέτειρά του, είτε κάτω από τον ήλιο του Κάπρι — ο σχεδιαστής επέστρεψε στο επίσημο ημερολόγιο της Εβδομάδας Μόδας τον Ιανουάριο, τραβώντας πάνω του όλα τα βλέμματα.