Είναι ξεκάθαρα το μεγαλύτερο ταλέντο της γενιάς του. Κάθε νέο του εγχείρημα, είτε σχεδιαστικό είτε στα social media, μαγνητίζει όλα τα βλέμματα. Ο σχεδιαστής από τη Νότια Γαλλία, Simone Porte Jacquemus έχει καταφέρει να αποτυπώσει ολόκληρη τη ζωή και τις παιδικές τους εμπειρίες στο ομόνυμο brand του. Η αγάπη του για τις γυναίκες και κυρίως για τη μητέρα του που έφυγε από τη ζωή πριν από χρόνια αλλά και για τη γιαγιά του, η οποία αποτελεί τη μούσα του μέχρι και σήμερα είναι η μεγαλύτερη του έμπνευση.
Τώρα, ο Jacquemus επιστρέφει με μια από τις πιο συναισθηματικές και ατμοσφαιρικές παρουσιάσεις του μέχρι σήμερα, αποκαλύπτοντας τη νέα του τσάντα Le Valérie, ένα κομμάτι που συνδυάζει την προσωπική του ιστορία με τη σύγχρονη αισθητική. Δύο έννοιες που έχουν καθιερώσει τον γαλλικό οίκο ως μία από τις πιο ποιητικές δυνάμεις της γαλλικής μόδας. Η τσάντα, αφιερωμένη στη μητέρα του, καταλαμβάνει τον ρόλο της απόλυτης πρωταγωνίστριας τόσο στη Spring 2026 collection, Le Paysan, όσο και στη νέα καμπάνια, με την Charlotte Le Bon στο επίκεντρο.
Η Καναδή ηθοποιός, σκηνοθέτιδα και εικαστικός, γνωστή στο ευρύ κοινό από το The White Lotus, αναδεικνύει έναν χαρακτήρα που ο Jacquemus περιγράφει ως “urban & glamorous”. Με άλλα λόγια, ενσαρκώνει το ίδιο το πνεύμα της Valérie: μιας τσάντας που μπορεί να μεταμορφώνεται μαζί με τη γυναίκα που την επιλέγει. Στα short films της καμπάνιας, η Le Bon αφήνει τις αυτοσχεδιαστικές της δεξιότητες να μιλήσουν -κάνει γκριμάτσες καθώς βάζει κραγιόν, μπλέκει το λουρί της τσάντας σε μια πόρτα, τρέχει βιαστικά σε μια καθημερινή στιγμή. Σκηνές οικείες, παιχνιδιάρικες, σχεδόν κινηματογραφικές, που προβάλλουν τη Valérie όχι ως αντικείμενο πολυτελείας, αλλά ως σύντροφο ζωής.
Η τσάντα, ωστόσο, έχει ακόμη βαθύτερη διάσταση. Η Le Valérie είναι η συναισθηματική καρδιά της συλλογής Le Paysan, που παρουσιάστηκε τον Ιούνιο στο Orangery των Βερσαλλιών. Η συλλογή αντλεί έμπνευση από τα παιδικά χρόνια του Jacquemus στη νότια Γαλλία, τους αργούς ρυθμούς της επαρχίας, την απλότητα της καθημερινότητας, τις μικρές χειρονομίες που γίνονται μνήμες. Σε αυτό το πλαίσιο, η τσάντα λειτουργεί ως υλικό πορτρέτο της μητέρας του Simon: μια αγκαλιά από δέρμα, δομή και ποίηση.

Η σιλουέτα της συνδυάζει δύο σταθερές του Jacquemus: τη σύγχρονη κομψότητα και μια σχεδόν παιδική νοσταλγία. Δομημένη, όρθια και καθαρή σαν μια κλασική city bag των ’30s, αλλά με την αμεσότητα του χειροποίητου, σαν κάποιος να δίπλωσε το δέρμα με τα χέρια του χωρίς βιομηχανική ψυχρότητα. Το χαρακτηριστικό γλυπτικό δαχτυλίδι - κληρονομιά της Bambola, εμπνευσμένο από την Casa Malaparte - εδώ επανεμφανίζεται πιο θηλυκό, πιο ήπιο, πιο συναισθηματικό.
Αυτή η ισορροπία ανάμεσα στο ώριμο και το παιχνιδιάρικο είναι, σύμφωνα με τον οίκο, η ουσία της Le Valérie. Δεν επιδιώκει να εντυπωσιάσει, αλλά να συνδεθεί. Γι’ αυτό και η τσάντα συνοδεύεται από μια σειρά δερμάτινων charms, όπως μικρά φρούτα και λαχανικά, ανάμεσά τους λεμόνια, καρότα, φράουλες. Απροσδόκητες μικρολεπτομέρειες που τιμούν τις αγροτικές ρίζες του Jacquemus στην Προβηγκία, όπου η μία πλευρά της οικογένειάς του καλλιεργούσε καρότα και η άλλη αγκινάρες και σπανάκι. Μικρά σύμβολα οικογενειακής ιστορίας μεταμορφωμένα σε playful πολυτέλεια.

Παράλληλα με την online καμπάνια, ο Jacquemus παρουσιάζει ένα installation στο flagship του στην Avenue Montaigne στο Παρίσι, το οποίο θα ταξιδέψει σε Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Λονδίνο και Ντουμπάι. Οι boutiques μεταμορφώνονται σε σύγχρονες υπαίθριες αγορές, ακόμα μια καθαρή αναφορά στην προέλευση του Simon, ενώ προσφέρουν και υπηρεσία customization, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη στενή, προσωπική σχέση που θέλει το brand να έχει με το κοινό του.
Η Charlotte Le Bon, που πρόσφατα έγινε πρέσβειρα της Boucheron και συμμετέχει στη νέα καμπάνια του Bompard για τα 40 χρόνια του brand, συνεχίζει παράλληλα μια επιτυχημένη καριέρα στον κινηματογράφο, εμφανιζόμενη σύντομα δίπλα στην Kristen Stewart και τον Woody Harrelson στο Full Phil του Quentin Dupieux.
