fbpixel

Search icon
Search
Ο Jacquemus φέρνει αέρα... Μεσογείου στο Los Angeles με τη νέα του boutique
FASHION NEWS

Ο Jacquemus φέρνει αέρα... Μεσογείου στο Los Angeles με τη νέα του boutique

To brand μόλις άνοιξε τις πόρτες του στην Καλιφόρνια


Ο γαλλικός οίκος μόδας Jacquemus «έκοψε την κορδέλα» και άνοιξε και επίσημα την πρώτη του boutique στο Λος Άντζελες, μεταφέροντας τη μεσογειακή του αύρα, στην καρδιά της Καλιφόρνιας. Αποτελεί το πέμπτο «σπίτι» του πασίγνωστου οίκου, μετά την επιτυχία του στο Παρίσι, το Ντουμπάι, τη Νέα Υόρκη και το Λονδινό. Με έδρα τη Melrose Avenue στο West Hollywood, η άφιξη του brand σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη στρατηγική επέκταση του οίκου στην αμερικανική αγορά.

Τοποθεσία

Ο οίκος Jacquemus επέλεξε να εδραιωθεί σε μία από τις πιο εμβληματικές γωνίες του West Hollywood, στη διεύθυνση 8800 Melrose Avenue, έναν δρόμο «σύμβολο» για το Λος Άντζελες, δίπλα σε εμβληματικά καταστήματα όπως Maxfield, Acne Studios και James Perse. Μάλιστα η επιλογή της Robertson Boulevard αντί της πολυτελούς και πολύ πιο τουριστικής Rodeo Drive δεν ήταν τυχαία. Απώτερος σκοπός της τοποθεσίας της boutique αποτελεί η προσέγγιση των τοπικών καταναλωτών με εστίαση στην καλλιτεχνική κοινότητα της «Πόλης των Αγγέλων», επιδιώκοντας να διαφοροποιηθεί από τις παραδοσιακές luxury περιοχές, καθώς ο ίδιος ο σχεδιαστής δήλωσε ότι «Όποτε έχεις την ευκαιρία να προσελκύσεις τους ντόπιους, πρέπει να την αρπάζεις»

Ένα αρχιτεκτονικό στολίδι με μεσογειακά standards

Η αισθητική του οίκου εντυπωσιάζει με τη μοναδική της αρχιτεκτονική και εσωτερική διακόσμηση, η οποία συνδυάζει στοιχεία μεσογειακού παραδοσιακού πολιτισμού με το μοντέρνο και urban αέρα που αποπνέει το Λος Άντζελες. Ο χώρος «ξεδιπλώνεται» σε έκταση 255 τετραγωνικών μέτρων με το ίδιο το brand να τον συγκρίνει με το γραφείο του ίδιου του Simon Porte Jacquemus χαρακτηρίζοντας το ως μία προέκταση του και περιγράφοντάς το ως «οικείο και γενναιόδωρο».

Στο εσωτερικό, τα δάπεδα από τούβλα τερακότας συμπληρώνουν τους τοίχους με ασβεστοκονίαμα, ενώ οι τεράστιοι κίτρινοι καναπέδες των 10 μέτρων δεσπόζουν στο κέντρο ως κοσμήματα του χώρου. Μικρά αγγεία αντίκες, καρέκλες JeanRoyère Chaise Croisillons, πολυέλαιοι μεσοπολεμικής αισθητικής, custom made κεραμικά έργα, brutalist inspired σκαμπό Ισπανικής φιλοσοφίας και ένα επιτραπέζιο φωτιστικό Frank Lloyd Wright, ολοκληρώνουν τη διακόσμηση της boutique με στοιχεία που αντανακλούν στις εμμονές του Simon, «έναν κόσμο ολοκληρωμένο προς ανακάλυψη» όπως αναφέρει το brand. 

Τα «δώρα» του οίκου εν όψει των εγκαινίων 

Στο πλαίσιο των εορτασμών του μεγάλου αυτού opening, ο οίκος διοργανώνει ένα τετραήμερο pop-up event, από τις 24 έως τις 27 Απριλίου που θα περιλαμβάνει "Yellow Flower Bouquet" και "Banan ice cream" εισιτήρια όπως επίσης και κουπόνια υψηλής αξίας, τα οποία μπορούν να εξαργυρωθούν για χαρακτηριστικά κίτρινα κομμάτια του brand, όπως το εμβληματικό Rond Carré clutch και τα ολοκαίνουρια Timberland “La Bateau” παπούτσια τα οποία μόλις έκανα την πρεμιέρα τους. 

Η νέα boutique περιλαμβάνει μια πλήρη ποικιλία σε ανδρικές και γυναικείες συλλογές prêt-à-porter, δερμάτινα είδη και αξεσουάρ. Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι το κατάστημα φιλοξενεί την επερχόμενη σειρά ομορφιάς και αρωμάτων του οίκου, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με τη L'Oréal, του νέο αγοραστή του 10% του brand, προσπαθώντας να εισχωρήσει στον κόσμο των luxury market. 

Μελλοντικά πλάνα και επέκταση του brand

Ο οίκος Jacquemus συνεχίζει τη δυναμική του πορεία προς την παγκόσμια επέκταση, με πλάνα για μελλοντική είσοδο σε μερικές από τις πιο κερδοφόρες αγορές του luxury lifestyle. Το Μαϊάμι φαίνεται να είναι το επόμενο βήμα για την Αμερική, ενώ η Ιαπωνία και η Κίνα προσφέρουν επίσης τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης με το ενδιαφέρον του οίκου να είναι μεγάλο για μελλοντική δραστηριοποίηση στην Ασία. Στην Ισπανία και την Ιταλία, οι πόλεις όπως η Βαρκελώνη, η Μαδρίτη, το Μιλάνο και η Ρώμη παρέχουν το ιδανικό πεδίο για την επέκταση του brand, με τον οίκο να θέλει να εδραιωθεί για τα καλά στην Ευρώπη. 

Κεντρική φωτογραφία: @hypebeast