fbpixel

Search icon
Search
O οίκος Mugler εντυπωσίασε με το 2o μέρος της ανοιξιάτικης συλλογής του με πρωταγωνίστρια την Bella Hadid
FASHION NEWS

O οίκος Mugler εντυπωσίασε με το 2o μέρος της ανοιξιάτικης συλλογής του με πρωταγωνίστρια την Bella Hadid

Και ό,τι άλλο ξεχωρίσαμε στον χώρο της μόδας


Αν και πολλά πράγματα στην παγκόσμια σκηνή έχουν «παγώσει» λόγω της πανδημίας του COVID-19 και των αλλεπάλληλων lockdowns αλλά στο χώρο της μόδας κάνουν συνεχώς την εμφάνισή τους καινοτόμες ιδέες και εγχειρήματα που διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας. Όσο πλησιάζουμε πιο κοντά στο καλοκαίρι όλο και περισσότερες νέες συνεργασίες και καμπάνιες κάνουν την εμφάνισή τους. Plus, λόγω της κατάστασης πάρα πολλοί από τους διάσημους οίκους έχουν το χρόνο να σκεφτούν και να προβούν σε νέες ενέργειες, οι οποίες μόνο θετικό αντίκτυπο μπορεί να έχουν.

Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω και γνωρίστε όλα όσα έχουμε ξεχωρίσει στο χώρο της μόδας τον τελευταίο καιρό!

Mugler, Spring part 2

b9cd817292fa2e5e0bbf6a13d37aa5eb.jpeg

Μ’ ένα εντυπωσιακό βίντεο με πρωταγωνίστρια το διάσημο μοντέλο Bella Hadid αποφάσισε να παρουσιάσει το δεύτερο μέρος της συλλογή τους για την Άνοιξη/Καλοκαίρι ο οίκος Mugler.

Το μοντέλο «ανοίγει» την παράσταση φορώντας ένα cut outs body με δίχρωμο τζιν παντελόνι, κάνοντας κινήσεις που «κόβουν» την ανάσα. To runway όπως και ολόκληρο το video είναι σκοτεινό με μαύρο φόντο, θέλοντας τα ρούχα να κεντρίζουν το ενδιαφέρον και να «τραβούν» την προσοχή. Οι κινήσεις των μοντέλων έπαιζαν σε reverse move και υπο τους ήχους του Want More της καλλιτέχνιδος Shy Girl.

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Cadwallader, συνεχίζει πιστά την κληρονομιά που του άφησε ο ιδρυτής Thierry Mugler, κάνοντας κι αυτός με τον τρόπο του τις γυναίκες να μοιάζουν με υπερήρωες, χαρίζοντας του υπερδυνάμεις, αφού οι κινήσεις που κάνουν μοιάζουν με ακροβατικά. Χαρακτηριστικά στη συλλογή αλλά και σε όλη τη φιλοσοφία του οίκου είναι οι κορσέδες, οι έντονοι ώμοι και τα ασύμμετρα σχέδια. Πολλές φορές μάλιστα τα μοντέλα μοιάζουν με ρομπότ.

Η Bella Hadid διατηρεί το ενδιαφέρον αμείωτο καθ’ όλη τη διάρκεια της πασαρέλας, ενώ η εμφάνιση της με το το διαφανές κορμάκι και τα see through μπλε γάντια, «έκλεψε» την παράσταση. Τα ρούχα της συλλογής είναι εκκεντρικά με έντονο το στοιχείο της θηλυκότητας και του αισθησιασμού. Τα φορέματα και τα κορμάκια κατασκευάστηκαν από ένα νάιλον τούλι, το οποίο ο σχεδιαστής ονομάζει «αλεξίσφαιρο» και είναι ανθεκτικό στα εμπόδια. Εκτός από το καταπληκτικό video η συλλογή ήταν see now buy now, διαθέσιμη δηλαδή την ίδια κιόλα στιγμή προς πώληση.

Bottega Veneta, Digital Magazine

bottega-veneta-rs20-0439.jpeg

Ο Ιταλικός οίκος, ο οποίος έχει γίνει αν όχι πιο πολυσυζητημένος ένας από τους πιο πολυσυζητημένους, δε σταματάει να εντυπωσιάζει και να γίνεται viral με κάθε του κίνηση. Αυτή τη φορά το ενδιαφέρον αφορά το ψηφιακό περιοδικό που αποφάσισε να κάνει, έτσι ώστε να αντικαταστήσει το Instagram του. Εδώ κι ένα μήνα περίπου είναι γνωστό πως ο οίκος «κλείνει» τους λογαριασμούς του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με στόχο να ακολουθήσει μία πολύ διαφορετική στρατηγική marketing, δηλαδή το "no marketing –marketing” που ακολουθείται ήδη από πολλά brands. Αυτή λοιπόν η νέα στρατηγική του fashion house υλοποιείται, καθώς ο καλλιτεχνικός διευθυντής Daniel Lee ανακοίνωσε το λανσάρισμα του δικού του ψηφιακού περιοδικού.

«Τα social media αντιπροσωπεύουν την ομογενοποίηση του πολιτισμού. 'Ολοι βλέπουν το ίδιο περιεχόμενο. Για αυτό που κάνω απαιτείται πολλή σκέψη και τα social media το υπεραπλουστεύουν», είπε ο βρετανός καλλιτέχνης στην εφημερίδα Guardian.

Το πρώτο τεύχος παρουσιάζει το πολύπλευρο και πολύχρωμο όραμα του Daniel Lee, όλα όσα τον εμπνέουν, τα πάθη του, τους πειραματισμούς με υλικά και τη δημιουργική διαδικασία που ακολουθεί. Οι αναγνώστες του θα μπορούν να δουν ένα νέο βίντεο της Missy Elliot για την επιτυχία της Hot Boyz.

LVMH, Deadstock υφάσματα

louis-vuitton-runway.jpeg

Ο luxury όμιλος LVMH, στον οποίο ανήκουν οι διάσημοι οίκοι Louis Vuitton, Dior και Givenchy- λανσάρει ένα online marketplace για πουλήσει υφάσματα και δέρματα που έχουν περισσέψει από την παραγωγή των οίκων του.

Εκτός από τη βιωσιμότητα και την αγάπη για το περιβάλλον που «κρύβει» αυτή η κίνηση μέσα της, είναι μία πολύ καλή εξέλιξη για τους σχεδιαστές που χρησιμοποιούν deadstock υφάσματα ως μία οικονομική εκδοχή για τις συλλογές τους. Η Γαλλία, έδρα του ομίλου LVMH, εξετάζει το ενδεχόμενο να απογορεύσει στα brands να καταστρέφουν ή να πετούν στα σκουπίδια τα ρούχα που δεν πωλούνται -μία απόφαση, που εφόσον υλοποιηθεί, θα υποχρεώσει πολλές εταιρείες να σκεφτούν το upcycling και τη μεταπώληση των αχρησιμοποίητων υφασμάτων ως επιλογή.

Είναι γνωστό άλλωστε ότι τα υφάσματα που δεν χρησιμοποιούνται κοστίζουν πάρα πολλά εκατομμύρια ετησίως στη βιομηχανία της μόδας. Όπως δήλωσε στο Business of Fashion, η Stephanie Benedetto, συνιδρύτρια του Queen of Raw, «για πάρα πολύ καιρό κανείς δεν έδινε σημασία στα αχρησιμοποίητα υφάσματα. Αυτό δεν βγάζει νόημα για τους ανθρώπους και τον πλανήτη, αλλά σίγουρα δεν βγάζει κανένα νόημα και με όρους κέρδους».