Οι ανακατατάξεις που συνέβησαν τον τελευταίο καιρό στον κόσμο της μόδας έχουν δημιουργήσει αγωνία για τις καινούριες συλλογές που παρουσιάζουν τα fashion brands. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η «μεταγραφή» του Daniel Lee από τη Bottega Veneta στον οίκο Burberry, ο οποίος παρουσίασε την πρώτη του swimwear collection και το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει.
Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω και ανακαλύψτε όλα όσα ξεχώρισαν στον κόσμο της μόδας την εβδομάδα που μας πέρασε!
Burberry, Swimwear collection
Το βρετανικό fashion brand μεταφέρει το καρό μοτίβο του στην παραλία, για την πρώτη καμπάνια με μαγιό του Daniel Lee, η οποία σκηνοθετήθηκε από τον Tyrone Lebon. Στην καμπάνια εμφανίζονται οι Alex Schlab, Angelina Kendall, Candace Demers, Ishmael Auguiste, Kaedon Baxter, Matheus Mesquita, Sophie Alice, Tess Carter και Tianna St. Louis σε μια παραλία, με κάποιους να κολυμπούν στο νερό, άλλους να κάνουν ηλιοθεραπεία και να βρίσκονται σε μια βάρκα. Το logo Equestrian Knight Design της Burberry εμφανίζεται σε όλη την καμπάνια σε λευκό και μπλε χρώμα, όταν οι φωτογραφίες είναι ασπρόμαυρες. Το σχέδιο χρησιμοποιήθηκε για τελευταία φορά από τον πρώην επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος της μάρκας και φίλο του Lee, Christopher Bailey.
Καρό μπικίνι, σλιπ, σορτς, μπουρνούζια, πετσέτες, bucket hats, τσάντες παραλίας και σωσίβια βρίσκονται στο επίκεντρο της καμπάνιας, με εξαίρεση ένα μαύρο μπικίνι με καρό περίγραμμα. Η ταινία μικρού μήκους της καμπάνιας περιλαμβάνει πρωτότυπη μουσική από τον Vegyn, ο οποίος είναι γνωστός για τη δουλειά του στο "Blonde" και το "Endless" του Frank Ocean.
Saint Laurent, First Fine Jewelry Collection
Μετά από παρόμοιες κινήσεις που έκαναν τα τελευταία χρόνια οι Prada, Gucci και Balmain, ο Saint Laurent ανακοίνωσε την επίσημη είσοδό του στο χώρο του κοσμήματος με τη συλλογή Saint Laurent Haute Joaillerie.
Με επικεφαλής τον Βέλγο σχεδιαστή μόδας και δημιουργικό διευθυντή της YSL Anthony Vaccarello, η σειρά περιλαμβάνει μια σειρά από διαχρονικά αξεσουάρ κατασκευασμένα από πολύτιμα μέταλλα και διαμάντια. Τα εμβληματικά μοτίβα της μάρκας, όπως το λογότυπο Cassandre "YSL" και τα σύμβολα Maillon, ενσωματώνονται με απρόσκοπτο τρόπο χωρίς να διακυβεύεται η λειτουργικότητα των κομματιών. Το lookbook, το οποίο φωτογραφήθηκε από τον Juergen Teller, απεικονίζει επιλεγμένα κομμάτια, όπως χοντρές μανσέτες, δαχτυλίδια και βραχιόλια τοποθετήμενα σε ένα πλούσιο φυσικό σκηνικό.
Τα κομμάτια Fine Jewelry του Saint Laurent θα είναι διαθέσιμα σε επιλεγμένα καταστήματα-ναυαρχίδες σε όλο τον κόσμο. Οι τιμές κυμαίνονται από περίπου 800 δολάρια ΗΠΑ έως 40.000 δολάρια ΗΠΑ.
Swatch, Art Journey
Η κληρονομιά του Basquiat ήταν πάντα στη συνείδηση του κοινού -ιδιαίτερα πρόσφατα: μια ομάδα καυτών συνεργασιών στον χώρο της μόδας και του lifestyle τιμούν και εμπνέονται από το έργο του εικονοκλάστη. Η τελευταία: οι λάτρεις των ρολογιών της Swatch απέτισαν φόρο τιμής σε τρία από τα πιο διάσημα έργα του για να δημιουργήσουν ένα τρίπτυχο ρολογιών που είναι τολμηρά, κομψά και εντελώς μοναδικά.
Ο Μάιος είναι ο μήνας της κυκλοφορίας της πέμπτης συλλογής του Swatch Art Journey 2023 σε συνεργασία με ιδρύματα και ενσαρκώνει την αγάπη του brand για τους πρωτοπόρους καλλιτέχνες. Η συλλογή Swatch x JEAN-MICHEL BASQUIAT είναι ένας γεμάτος ζωντάνια φόρος τιμής στον εμβληματικό νεοϋορκέζο καλλιτέχνη που τόλμησε να σπάσει τα όρια της συμβατικής τέχνης και να συμβάλει στην αποδοχή της κουλτούρας της street art από τους κριτικούς ως μορφής τέχνης.
Για τη φωτογράφιση της συλλογής για την καμπάνια, η Swatch συνέδεσε την τέχνη του Basquiat με τη σύγχρονη παγκόσμια κουλτούρα του σκέιτμπορντ και του BMX. Οι αθλητές της Swatch Proteam, ο επαγγελματίας skateboarder και παγκόσμιος πρωταθλητής με το ελεύθερο πνεύμα Andy Anderson και ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του BMX Matthias Dandois αναδεικνύουν τη συνέργεια μεταξύ τέχνης και αθλητισμού, καθώς βγαίνουν στους δρόμους φορώντας ρολόγια της συλλογής.
Envie Shoes, "Summer Dream"
Κάθε χρόνο η Envie Shoes δίνει το σύνθημα για την έναρξη του καλοκαιριού παρουσιάζοντας την πολυαναμενόμενη συλλογή με τα καλοκαιρινά σανδάλια της. Φέτος, τα summer designs του αγαπημένου ελληνικού brand αποκαλύπτονται μέσα από μια παραμυθένια καμπάνια, φωτογραφημένη από τον Δημήτρη Σκουλό και με πρωταγωνίστρια την εκθαμβωτική Δούκισσα Νομικού, που δίκαια ονομάστηκε “A Summer’s Dream”.
Σε ένα ονειρικό περιβάλλον, ανάμεσα σε ρομαντικούς κήπους, νεραϊδένιες λίμνες και την ασύγκριτη γοητεία ενός μεσογειακού σκηνικού, ο φωτογραφικός φακός αιχμαλωτίζει τη λαμπερή @dutchess_ να απολαμβάνει το αίσθημα γαλήνης και ανεμελιάς που φέρνει μαζί της η πιο υπέροχη εποχή του χρόνου. Θυμίζοντας μούσα κάτω από τις χρυσαφένιες αχτίδες του ήλιου, το απόλυτο #EnvieGirl μαγνητίζει τα βλέμματα σε κάθε της βήμα, φορώντας μοναδικές δημιουργίες Envie Shoes, και αναδεικνύοντας κάθε κομμάτι της συλλογής με τη χαρακτηριστική της φινέτσα.
Μοδάτα flatforms με λιτές γραμμές για τις ολοήμερες περιπλανήσεις στην πόλη, σοφιστικέ σανδάλια που θα συνοδεύσουν τις ατελείωτες βόλτες στα νησιά, αλλά και πλέον εντυπωσιακά σχέδια με τις λεπτεπίλεπτες χρυσές λεπτομέρειες και τους κρυστάλλους που παιχνιδίζουν στο φως για τις πιο ιδιαίτερες εμφανίσεις; Κάθε δημιουργία έχει να πει μια καλοκαιρινή ιστορία και εμείς θέλουμε να τις ζήσουμε όλες.